|
Trance Energy 2006 (11/02/06) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
Trance Energy 2002 - Cosmic Gate @ Id&T
=] |
|
|
| AboveBeyond |
שכחתם ב
main stage
Dj Scot Project
ובבמה של ארמדה
Special guest: JUDGE JULES
!;) |
|
|
| markfeldman |
אירוע חלומי !!!!
מישהו מתכוון לנסוע ?
 |
|
|
| evolverx |
כן אחי!!
אני שם 11 לפברואר!! |
|
|
| Shahar |
ליינאפ בנזונה אבל מה דחפו את מייק האפס הזה?
יש מצב שאני יסע אם אני יספיק לעשות ניתוח ברגל עד אז
איך קונים כרטיסים לזה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
ליינאפ בנזונה אבל מה דחפו את מייק האפס הזה?
|
במילה אחת
ארמאדה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
במילה אחת
ארמאדה |
במילה אחת
ביזבוז מקום
הייתי שם במקומו את אנרו בנט או אפילו רקדניות העיקר לא את מייק |
|
|
| YoraY |
מהמה יש לכם נגד מייק?......
אחלה יוצר = אנשים מעריכים אותו = מושך קהל... שבו בשקט...
לאדע איזה סוג דיג'י הוא...... אני יודע שהוא עשה קטעים ש..... ש...... מסמלים את הטראנס מכל הזמנים...... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by evolverx
כן אחי!!
אני שם 11 לפברואר!! |
ואללה ?
קנית כבר כרטיסים ? |
|
|
| Sm0keMachine |
אם כבר לטוס לפסטיבל של טראנס.. אני הייתי טס לדאנס ואלי..
שם זה נראה לי הכי מטורף...
וסתם אני רוצה לציין שמייק הוא חרא של דיגיי :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
וסתם אני רוצה לציין שמייק הוא חרא של דיגיי :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא חידשת כלום :D |
|
|
| ROBERTO |
אני שם,הכל סגור...מלון וכרטיסים למסיבה הכל הכל...
אני נוסע עם חבר...וגם אייל אופמן מהרדיו יהיה איתי בטיסה חיחיח...
קיצור הולך להיות תענוג...
מרכוס שולץ,פוש לייב וסקוט פרוגקט....אחחח איזו התרגשות... |
|
|
|
|