| Viber |
| quote: | Originally posted by YoraY
רוברטו שלח לי כבר סירטון של פוש ו"הלהקה" שלו...
עולים עם 101 אורגניות מערכות תופים בלאגן וכמובן איך אפשר לשכוח..
c100
שיהיה אפשר לנגן בו את כל הפלייבקים..
כל הלהקה הזאת זה שואו אחד גדול ואני חושב שקצת מסחרי.. מיילא אם הם היו מנגנים לייב |
אתה לא יודע מה מתנגן בפלייבקים שהיו שם לכאורה
זה הופעה חיה עזוב אותך משטויות אולי סאונדים שלא ניתן לנגן אותם מיתנגנים או איזה שטות אבל ברור שהם לא סתם עולים ומעמידים פנים בוא לא סתם נזלזל במפיק גדול. |
|
|