return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Trance Energy 2006 (11/02/06) (pg. 4)
View this Thread in Original format
YoraY
התחנה שגיל נתן לא נראה לי משדרת את זה.. יש שם יותר מדי האוס..


אם תמחפש לינקים בטח בפורום הגדול יש..
עכשיו יש מרקוס
ורנדי קטנה ויוהן גילן
Viber
הנה לינק ודאי:
http://193.71.154.170:8000/

אני רוצה לדעת אבל אם מייק מנגן שם כמו איזה תקליטן אפס או אם הוא מופיע לייב עם הלהקה שלו...ואם כן אז אם משדרים את זה
YoraY
quote:
Originally posted by Viber
הנה לינק ודאי:
http://193.71.154.170:8000/

אני רוצה לדעת אבל אם מייק מנגן שם כמו איזה תקליטן אפס או אם הוא מופיע לייב עם הלהקה שלו...ואם כן אז אם משדרים את זה


רוברטו שלח לי כבר סירטון של פוש ו"הלהקה" שלו...


עולים עם 101 אורגניות מערכות תופים בלאגן וכמובן איך אפשר לשכוח..
c100
שיהיה אפשר לנגן בו את כל הפלייבקים..



כל הלהקה הזאת זה שואו אחד גדול ואני חושב שקצת מסחרי.. מיילא אם הם היו מנגנים לייב
Viber
quote:
Originally posted by YoraY
רוברטו שלח לי כבר סירטון של פוש ו"הלהקה" שלו...


עולים עם 101 אורגניות מערכות תופים בלאגן וכמובן איך אפשר לשכוח..
c100
שיהיה אפשר לנגן בו את כל הפלייבקים..



כל הלהקה הזאת זה שואו אחד גדול ואני חושב שקצת מסחרי.. מיילא אם הם היו מנגנים לייב


אתה לא יודע מה מתנגן בפלייבקים שהיו שם לכאורה
זה הופעה חיה עזוב אותך משטויות אולי סאונדים שלא ניתן לנגן אותם מיתנגנים או איזה שטות אבל ברור שהם לא סתם עולים ומעמידים פנים בוא לא סתם נזלזל במפיק גדול.
YoraY
quote:
Originally posted by Viber
אתה לא יודע מה מתנגן בפלייבקים שהיו שם לכאורה
זה הופעה חיה עזוב אותך משטויות אולי סאונדים שלא ניתן לנגן אותם מיתנגנים או איזה שטות אבל ברור שהם לא סתם עולים ומעמידים פנים בוא לא סתם נזלזל במפיק גדול.


אני לא מזלזל בו חס וחלילה הוא זה שמזלזל בעצמו לדעתי.. ותאמין לי כמה שניסיתי להיות נחמד ולהתעקש על העובדה שהם לא מנגנים פליי בק.. מספיק פעמים הוכחתי להבין שמה שאני רואה זה פליי בק

זה מאד פשוט לראות אם מדובר בפליי בק או לא.. אבל עם כל הכבוד.. מייק פוש עלה בפליי בק שם..

אפילו רוברטו ששלח לי את זה בא והתעקש איתי שהוא בטוח שזה לא פליי בק! ו. שחברים שלו היו שם! וראו!
אבל הוא הזדיין כשהראתי לו קטעים ספציפים שמוכיחים ב100% שזה פליי בק.
YoraY
ואם כבר אנחנו על הגל..

לא יודע אם זה קשור במיוחד אבל סתם שיהיה.. הייתי בהופעה של יהל בכפר המוזיקה ניצנים..

גם הוא שוב.. עם כל הכבוד.. מזיין תשכל לקהל יפה מאד שהוא מתקצ'קץ' עם המיקסר ועושה ביצועים למניהם.. וכאילו - בולשיט!

סתם כהערה..
Viber
טוב מה אני אגיד לך אני מן הסתם לא מאמין לך סתם כי אתה אומר
אם ייזדמן לי לראות תהופעה הזאת בטראנס אנרג"י שוב אני יבדוק

יכול להיות לזה הסבר שאתה אולי לא חשבת עליו ויכול להיות שאתה צודק לך תדע..

ואל תשווה אותו ליהל
או בכלל לכל ישראלי כי ואללה אם מייק היה ישראלי הייתי מאמין לך ישר שהוא מרמה
:)
yaman
נראה שבסופו של דבר אף אף תחנה לא שידרה את זה

איזה זונות הם
omergunr
פייי כוס עמק.. הם משחררים את הסטים בתשלום באיזה אתר..
אמא שלהם זונות בעעעעעעעעעעעעע

:whip: :whip: :whip:

למה אין שידור למה?#%?!^?^#
אני זוכר לפני 5-4שנים הייתי מחכה שעות ליוהן חילן בטראנס אנרג'י.. חיכתי שעות כי לא ידעתי מתי הוא עולה :D :D :D

ואת כל הדברים הטובים של ID&T

למה אין שידור למההההההההההההה

:whip:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
פייי כוס עמק.. הם משחררים את הסטים בתשלום באיזה אתר..
אמא שלהם זונות בעעעעעעעעעעעעע

:whip: :whip: :whip:

למה אין שידור למה?#%?!^?^#
אני זוכר לפני 5-4שנים הייתי מחכה שעות ליוהן חילן בטראנס אנרג'י.. חיכתי שעות כי לא ידעתי מתי הוא עולה :D :D :D

ואת כל הדברים הטובים של ID&T

למה אין שידור למההההההההההההה

:whip:


אני חייב להיות ציני לרגע...

למה עומר?
כי ב-5 שנים האחרונות עלו מאוד ממדי והקפי ההורדות הלא חוקיות ברשת והסצינה כולה נפגעה קשות
התמיכה שהופסקה מאיי די אנד טי בסצינה שבה היא תמכה כל כך הרבה שנים גרמה לכך שאין אף תחנה גדולה אחרת שתוכל להרשות לעצמה להעביר את זה בלי להרוויח מזה משהו משמעותי

לאורך זמן אולי זה ישתלם להם
בכל אופן בטח גם הדיגיים מקבלים תוספת מזה


כל משנכתב למעלה אינו מבוסס על עובדות
הכל פרי דמיונו הפורה של כותב שורות אלה
כל קשר בין הדמויות בסיפור לבין המציאות הינו מקרי בהחלט
ולא כל הנוצץ זהב

omergunr
אמממממממממממממממ
קבל משהו..
נגיד תחנה מסויינת משדרת בלייב את המסיבה ברידו או אילו ווידו.. ומשים שם פווווול פירסומות בין קטעים לקטעים...

יש פול אנשים שישמעו את השידור בלייב.. ובאמת ה מ ו ן אנשים.
יהיה הרבה פירסומות של חברות גדולות גם... יעשו כסף יתנו לרדיו גם לאומנים..

כי זה הרבה כסףףףף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אמממממממממממממממ
קבל משהו..
נגיד תחנה מסויינת משדרת בלייב את המסיבה ברידו או אילו ווידו.. ומשים שם פווווול פירסומות בין קטעים לקטעים...

יש פול אנשים שישמעו את השידור בלייב.. ובאמת ה מ ו ן אנשים.
יהיה הרבה פירסומות של חברות גדולות גם... יעשו כסף יתנו לרדיו גם לאומנים..

כי זה הרבה כסףףףף


יש בעיה אחת בלבד
אלהנ שמנהלים תעסק הם אנשים שחושבים איך אפשר להרוויח יותצר כסף על הנייר
(הרבה אנשים רוצים לשמוע את זה אז הרבה אנשים יורידו וישלמו לנו על זה כסף)
הם לא חושבים על על איך אפשר להרוויח כסף לא רק על הנייר אלא גם בפועל
(ממש לא הרבה אנשים ישלמו על הזכות לשמוע מהבית שלהם סטים מוקלטים)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement