|
Trance Energy 2006 (11/02/06) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
שאלה לכל הנוסעים.....
כמה עולה לכם התענוג הזה?.. לא כולל ביזבוזים..... |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by DvJ
יצא לפרי קורסטן וידאו אפשר להוריד האיידיאנדטי
זה עולה כסף אבל
היה לי תסט הזה של Cosmic Gate
אני לא זוכר אם זה היה 2002 או 2003
בכל מקרה זה היה אחד הסטים החחזזקים שהיו אי פעם אולי הסט הכי יפה ששמעתי זה גם היה הסט הראשון שהורדתי
אני זוכר קצת תתרקליסט עוד
Armani & Ghost - Airport (Dj Team Remix) הקטע המטריףףף הזה שהושמע פעם ראשונה בטראנס אנרג'י.....
עוד רמיקס של Derler שכחתי תשם של הקטע משהו עם Eye
Lee & Bohem - גם תשם של הקטע הזה שכחתי אבל זה היה יפה
OPG - קטע מטורף שלהם
Cosmic Gate - The Truth כה כן הימים הטובים של קוסמיק
רמיקס של CreamTeam לסיום
איזה קטע יפיפה זה היה
שכחתי את שם הקטע.....
קיצר הסט החזזק ששמעתי אי פעם
מישהו נוסע לשם השנה???
|
סט לפנים, מהימים הטובים של קוסמיקגייט
lee & boheme - pressure
ogp - what if
קטעים חזקיםםםם
נו טראנסס אנרג'י פור מי
מי יודע מייבי נקסט איר.. :( |
|
|
| ROBERTO |
חמש ימים,ארבע לילות מלון שלוש כוכבים כולל ארוחת בוקר...+טיסה של אל-על
הכל ב2500 שקל...עוד 210 שקל המסיבה וזהו לא כולל בזבוזים...
push live
omg#%#$%
היה לי סרטון של פוש לייב אני אומר לך הוא מנגן רק את הקלסיקות אלוהים איזה חלום... |
|
|
| OREN |
קרחנה אצל דודה חנה
ליינאפ משוגע:crazy: |
|
|
| yaman |
חבר'ה זה מתחיל במוצ"ש
אם יש למשהו את הלוחות זמנים ואת הסטרימים (אם יהיה ) אני יישמח לעדכן
תודה ותהנו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
TIMETABLE
(Israel time GMT+2)
MAINSTAGE
23:00 Ronald van Gelderen
24:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
01:00 Above and Beyond
02:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
02:20 Armin van Buuren
03:50 Johan Gielen plus live 20 min
05:15 PUSH live
05:35 Marcel Woods
06:35 Scot Project
08:00 end
MADHOUSE
23:00 Jean
24:00 Spider
01:00 4 strings
02:30 Jean
04:30 Randy Katana
06:30 Tiddey
08:00 end
MC Lady Bee
ARMADA AREA
23:00 Perry O Neil
24.40 Matthew Dekay
02:20 Judge Jules
04:00 Markus Schulz
05:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
06:10 M.I.K.E DJ
08:00 end |
|
|
| cluBBer |
יאללה אני יוצא למסיבה
עוד שעה למסיבה
:mad: :whip: |
|
|
| yaman |
באסה....
מחר יש לי לימדים
וזה מתחיל עוד מעט....
מקווה שיהיה טוב הזנה נעימה למי שמקשיב |
|
|
| YoraY |
אחחח .......................
בטח רוברטו הבן זונה עכשיו בעננים |
|
|
| Viber |
| רגע מה זה עכשיו?? מי נמצא לייב עכשיו? |
|
|
|
|