return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Trance Energy 2006 (11/02/06) (pg. 5)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש בעיה אחת בלבד
אלהנ שמנהלים תעסק הם אנשים שחושבים איך אפשר להרוויח יותצר כסף על הנייר
(הרבה אנשים רוצים לשמוע את זה אז הרבה אנשים יורידו וישלמו לנו על זה כסף)
הם לא חושבים על על איך אפשר להרוויח כסף לא רק על הנייר אלא גם בפועל
(ממש לא הרבה אנשים ישלמו על הזכות לשמוע מהבית שלהם סטים מוקלטים)


חשיבה שגויה לפי דעתי מצד המנהלים.. הרי שמקסימום 100 אנשים יורידו את הסטים (במקרה הטוב) ויש לאחר מכן זה ידלוף לרשת..

כנ"ל לגבי שידורי חי של המסיבות עצמם מהאירוע... 4-5 בני אדם ממש ישלמו לקלוט את השידור ויעשו לזה
Relay
לאנשים אחרים.. ככה שזה לא ממש משמעותי.. אין פה כסף גדול בעסק הזה אילן..
כנ"ל לגבי יוצרים שמוכרים את הטראקים לאתרים אינטרנטיים כגון ביטפורט וכו'.. אין בזה הרבה כסף.. ואני בטוח שמה ש
ID&T
מחפשים זה לא עוד 10 יורו מהשכן או 20 יורו מהדוד.. הם מחפשים את הכסף הגדול.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
חשיבה שגויה לפי דעתי מצד המנהלים.. הרי שמקסימום 100 אנשים יורידו את הסטים (במקרה הטוב) ויש לאחר מכן זה ידלוף לרשת..

כנ"ל לגבי שידורי חי של המסיבות עצמם מהאירוע... 4-5 בני אדם ממש ישלמו לקלוט את השידור ויעשו לזה
Relay
לאנשים אחרים.. ככה שזה לא ממש משמעותי.. אין פה כסף גדול בעסק הזה אילן..
כנ"ל לגבי יוצרים שמוכרים את הטראקים לאתרים אינטרנטיים כגון ביטפורט וכו'.. אין בזה הרבה כסף.. ואני בטוח שמה ש
ID&T
מחפשים זה לא עוד 10 יורו מהשכן או 20 יורו מהדוד.. הם מחפשים את הכסף הגדול.


איי די אנד טי היו משדרים את זה בחינם...
עכשיו כשהם לא בעסק זה השתנה
כי התחנות שמנסות לגבות על זה כסף פשוט צריכות את הכסף הזה אז הן לא משקיעות מחשבה מספקת בדרך ריאלית להשיג אותו
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איי די אנד טי היו משדרים את זה בחינם...
עכשיו כשהם לא בעסק זה השתנה
כי התחנות שמנסות לגבות על זה כסף פשוט צריכות את הכסף הזה אז הן לא משקיעות מחשבה מספקת בדרך ריאלית להשיג אותו


אתה בטוח שאיי די אנ טי כבר לא בעסק?.. אני עדיין חושב שהם אחראים על ה
EVENT
וכל מה שמסביב...

תשמע, לא יודע מה להגיד לך.. כי בנתיים ב
SENSATION
כבר שנתיים. .. או אפילו שלוש יש
VIDEO & AUDIO RELAY
וגם זה של איי דיי אנ טי.. אז אנערף..

קיצר, נסכים שקו המחשבה לקוי.. אבל אין מה לעשות.. רק מעיד ומחזק את השינוי הקיצוני שהסצינה האלקטרונית עוברת בכלל..
Viber
כל מה שקשור ב538 מלא בבולשיט ותמיד זה היה כך

זה לא אומר כלום,שילכו להזדיין הם,ההקלטות שלהם,הסטים באירועים שלהם ודאנס דיפרטמנט המזוייף והמזדיין שלהם תחנה מסריחה רדיו ירושלים קובר אותה אפילו:whip:
oXygen_tEAM
לא יודע על מה כל המהומה
רק רציתי להגיד שהיה פסיייכייי לגמרייי שם

TE HANGOVER
ROBERTO
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
לא יודע על מה כל המהומה
רק רציתי להגיד שהיה פסיייכייי לגמרייי שם

TE HANGOVER


word :crazy:
evolverx
חבריי הפורום היקרים!!

לא זכורה לי כזאת התרגשות מאז ארמין בפארק............

ההופעה של מרקוס שולץ הייתה מחשמלת בטירוף!!!

מה שמצחיק הוא שהיה נראה כאילו מרקוס נהנה יותר מהקהל,החיוך שלו לא ירד מהפרצוף כל ההופעה!!

הרגשתי כאילו זה ההופעה הראשונה שלו מול קהל בסדר גודל כזה....

אך הרגע המרגש ביותר היה שהוא ניגן את WITH OUT YOU NEAR...

הקהל היה באקסטזה מוחלטת ואני חושב שירדה לי דמעה בזווית העין אני לא בטוח!!!:)

אין מילים לתאר את הטראק-סטיבל הזה!!

היה פשוט מדהים והסט של שולץ היה פשוט מעולה!!

אני נוסע עוד שבועיים ל"מולדתו" של מרקוס הלוא היא מיאמי ואני כל שבוע אלך לראות את הדי ג'יי המופלא הזה!!

יום יבוא ונראה את שמו מתנוסס בחמישייה הראשונה בעולם!!!
m0sh
quote:
Originally posted by evolverx
מה שמצחיק הוא שהיה נראה כאילו מרקוס נהנה יותר מהקהל,החיוך שלו לא ירד מהפרצוף כל ההופעה!!

זה בכלל לא מצחיק...
ברור שהוא יותר נהנה!
Sm0keMachine
אני מאמין שמרקוס ניגן בהרבה פסטיבלים בסדר גודל כזה, כמו למשל
WMC
במיאמי..

בכל מקרה - ללא ספק צריך לבקר שם מתישהו!!! :D
ROBERTO
היה באמת אלוהי,אין מילים...

:crazy: :crazy:

YoraY
פנקו אותנו בתמונות שלכם@!~$$!~$@~!
YoraY
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
לא יודע על מה כל המהומה
רק רציתי להגיד שהיה פסיייכייי לגמרייי שם

TE HANGOVER



quote:
word







חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement