|
Blijf thuis!
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Dat warmtefront is hier al goeiendag komen zeggen en op de weg is het pure waanzin. U weze gewaarschuwd. |
|
|
| Sh!fty |
| Hartelijk dank voor deze Sabine |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik kan er ni onderuit vrees ik, maar ik zal wel veilig zijn op m'n fietske :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
ik zal wel veilig zijn op m'n fietske :D |
Guess again. Onberijdbaar. |
|
|
| Real |
Dunno, maar hier schijnt de zon. :)
EDIT: ale tis bewolkt nu, mor toch nog altijd mooi weer. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hier is het juist ferm beginnen sneeuwen. Kmoet toch nog zeker naar het dorp, maar dat kappersbezoek zal ik misschien toch maar uitstellen :o |
|
|
| Bl@ckOut |
| Hier valt er wat fijne sneeuw. Normaal moet ik straks gaan zaalvoetballen maar kzal er wss ni geraken :whip: :whip: |
|
|
| Pheatus |
hier wordt ge momenteel zwaar omver gewaaid met uw fiets ;)
en zeggen da'k straks nog naar m'n vriendin vertrek :( |
|
|
| Real |
| Kga ff wat buiten zitten in m'n zwembroek. :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Hier wordt geschaatst op straat. |
|
|
| Nabistai |
| Hier sneeuwt het redelijk, en de baan ziet er ook redelijk uit. Mijn café-avondje zal waarschijnlijk dus niet verstoord worden :) |
|
|
| Synthesia |
| Damn k'ben jaloers...hier is't nog maar pauverkes aan't sneeuwen...waar blijven die winterse buien :) |
|
|
|
|