|
K3 - Kuma Hé
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Een trance remix hiervan zou niet misstaan, denk ik :o
Met die harmonie is wel iets te doen..
Iemand die zich geroepen voelt? Jonas? :D |
|
|
| Pumaz |
You've got to be kidding me :haha:
Allee ja ken het niet dus ik zal zwijgen :o |
|
|
| MikeVee |
Moet het trance zijn? :D
En zet het nummer eens online want niet iedereen heeft de cd. :p |
|
|
| TOR |
heb de cd spijtig genoeg niet :p
hoorde het gisteren voor de eerste keer en het beviel me eigenlijk wel :o
nu ja, ik had wel al een aantal havana cola's binnen :D |
|
|
| TOR |
| ^ dit is zeker iets voor New Wave :eyes: |
|
|
| mellow_head |
| Of ne (Tonijn In Blik Remix) (...) |
|
|
| DeZmA |
omg
ik begin spontaan mijn haar uit te trekken als ik da lieke hoor |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Of ne (Tonijn In Blik Remix) (...) |
???:conf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TOR
^ dit is zeker iets voor New Wave :eyes: |
Kan hem niet afspelen. WTF..... Je kan lullen wat je wilt maar ik heb die blonde eens in een praatprogramma mogen filmen. Moet je eerlijk bekennen dat ik daar best een beschuitje mee zou willen eten. (of kennen jullie die 'Bolletje' reclame niet? ) |
|
|
| Push2005 |
\o/ 10 om te zien \o/ !! |
|
|
| speentje |
| K3 Remix > waarom denk ik nu spotaan aan de remix skills van Señor Push2005 :toothless :tongue3 |
|
|
|
|