return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
K3 - Kuma Hé (pg. 4)
View this Thread in Original format
Antony
merci ! best vette tune :p
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by djcresto
www.betaparty.tk

background tune

thx, heb 'm net beluisterd (= Icone remix). Man da klinkt echt wel goe zenne :eyes:

Makers zijn TOR en Pumaz als ik me niet vergis? Mooi gedaan, nooit aan een release gedacht?
pooley
Waren ermee bezig maar is precies niet doorgegaan.
Label was AG ofzoiets, iets dat met Illusion te maken had?
Allemaal nogal vaag ...
Tiger777
was da pumaz?:eek:
Aurélie
Ja dat was ie zeker. Ik was het die AGM had aangeraden. Blijkbaar hebben ze hem ook ff uitgetest in Illusion want Steven (Dreamzone) vond em goed. Maar aangezien die nu voornamelijk bezig is met Delite vrees ik ervoor :sadgreen:
Jasperovitsj
Misschien eens naar Asot sturen? De naam Icone kan misschien wel wat deuren openen bij Armin en co. :)
dj Elof
Ik wil nu niet beu doen, maar AGM bestaat niet meer. Het label is opgedoekt. Je kan dit trouwens zelf afleiden hoor... Regi, Wout, Jessy, al hun nummers komen nu rechtstreeks bij Mostiko uit.

Het is spijtig, alweer een dance en trance label dat ermee (moest) stop(t)(pen).
New Wave
Om 19:00 op Ned 2 de 'K3 winter special'!!!:eek: :eyespop: :tongue3
gemist? www.uitzendinggemist.nl
jp
We herhalen de K3 Top 20 op woensdag 11 januari om 13.10 uur op Nederland 3. Mis 't niet!

K3 Top 20

1 Kuma Hé
2 Oya Lélé
3 Liefdeskapitein
4 Alle Kleuren
5 De Wereld Van K3
6 De 3 Biggetjes
7 Oma's Aan De Top
8 Frans Liedje
9 Superhero
10 Heyah Mama
11 Papapa
12 Toveren
13 Hart Verloren
14 Leonardo
15 Blub, Ik Ben Een Vis!
16 Verliefd
17 Hippie Shake
18 Tele-Romeo
19 I Love You Baby
20 Feest
New Wave
hey mijn fav track staat op de 15de plek. wat een telleurstelling :whip: had bij de eerste 5 moeten staan.:o :mad:

mellow_head
lol New Wave. Ik hoor liever Blub! Ik Ben Verzope.
jp
Toveren is veel leukerderderder
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement