return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
K3 - Kuma Hé (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Ik vind het persoonlijk ook wel gaan als een trance mixje, zeker het refrein als sample, de rest van de tekst wordt miss beter weg gedubt.
dj Elof
K3 voor kindjes met links op het scherm "anoniem condooms kopen". Je kan niet zeggen dat de jeugd op tijd beschermd wordt!
Push2005
quote:
Originally posted by dj Elof
K3 voor kindjes met links op het scherm "anoniem condooms kopen". Je kan niet zeggen dat de jeugd op tijd beschermd wordt!

LOL :D
Toni_D2
Gaan jullie nu die (gemakkelijke en goedkope) remix in elkaar steken? Meestal sterven deze topics een trage dood, maar ik had toch graag eens gehoord wat jullie kunnen. Zelf kan ik het niet.
Bl@ckOut
Wat een idee :D

Kzal in de loop van vandaag eens een waardeloze poging doen
Push2005
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Wat een idee :D

Kzal in de loop van vandaag eens een waardeloze poging doen

De waardeloze zijn meestal de leukste :p
mellow_head
Slettiesssssssssss.
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Push2005
De waardeloze zijn meestal de leukste :p

Na uw versie van da frans ding vind ik wel dat gij ook een poging moet doen :p
New Wave
quote:
Originally posted by Toni_D2
topics een trage dood,

We zullen er voor zorgen dat dat niet zal gebeuren hoor.
We willen deze thread graag voor jouw up to date houden.
Tiger777
En hier komen weer die haatgevoelens tegenover gert verhulst weer boven. Alles waar gert verhulst zijn dikke vettige geldpoten aangezet heeft is vieselek, ook K3 dus, en in het bijzondere de roste.

Antony
quote:
Originally posted by Tiger777
Alles waar gert verhulst zijn dikke vettige geldpoten aangezet heeft is vieselek, ook K3 dus, en in het bijzondere de roste.

ni enkel zijn vettige geldpoten dus :p
Bl@ckOut
Ik ben superslecht in't namaken van melodiën :o
Wel spijtig da'k gene a capella had ma goed, zoals ge wel zult horen heb ik er ni te veel moeite in gestoken ;)

[[ LINK REMOVED ]]

Nu weet ge toch al waarop ge moet stemmen voor den asot top 20 van 2006 :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement