|
K3 - Kuma Hé (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ik ben superslecht in't namaken van melodiën :o
Wel spijtig da'k gene a capella had ma goed, zoals ge wel zult horen heb ik er ni te veel moeite in gestoken ;)
[[ LINK REMOVED ]]
Nu weet ge toch al waarop ge moet stemmen voor den asot top 20 van 2006 :D |
Toch wel een vrij gore versie :p
Moest je de vocals nu nog zelf hebben gedaan was het geslaagd te noemen; maar ik kan echt nie tegen da soort van midi-geluiden :toothless
En nee; ik ga zeker geen poging doen om dar ook aan te komen :p |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Toch wel een vrij gore versie :p
Moest je de vocals nu nog zelf hebben gedaan was het geslaagd te noemen; maar ik kan echt nie tegen da soort van midi-geluiden :toothless
En nee; ik ga zeker geen poging doen om dar ook aan te komen :p |
Der zijn toch zo dingen da ge vocals uit dingen kunt filteren, nie?
anyway, de geslaagdste versie moet het nieuw BeTA anthem worden :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Bunz
Der zijn toch zo dingen da ge vocals uit dingen kunt filteren, nie? |
Ge kunt ze er nooit helemaal uitkrijgen. Kheb geprobeerd om ze er wat uit te filteren, maar 't is niet gelukt.
| quote: | Originally posted by Push2005
En nee; ik ga zeker geen poging doen om dar ook aan te komen :p
|
:) |
|
|
| Sh!fty |
| we kunnen het nazingen :o |
|
|
| New Wave |
| Binnekort op Master Maximum Records komt de Charly Lownoise & Mental Theo (happy hardcore) remix uit. vette shizzle |
|
|
| TOR |
de midi is toevallig niet beschikbaar? :o
een acapella zou super zijn.. een aantal stukjes uit het refrein zouden zeker passen in een vette tribal house mix. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bunz
anyway, de geslaagdste versie moet het nieuw BeTA anthem worden :p |
heb het nog is erges gevraagt.... ik zou graag de vorige anthems eens beluisteren :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Zijn er BeTA anthems geweest? Dan zou ik die wel eens willen horen |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Zijn er BeTA anthems geweest? Dan zou ik die wel eens willen horen |
normaal moeten die nog terug te vinden zijn ergen hier op TA? Gewoon zoeken naar Kindred Spirits - Plus Ultra |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Antony
heb het nog is erges gevraagt.... ik zou graag de vorige anthems eens beluisteren :) |
http://www.dance-industries.com/vie...D=59&track=5235
hier vindt ge de icone remix, het origineel staat blijkbaar der niemeer op, als ge em wilt moete mij maar es toevoege op msn. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Zijn er BeTA anthems geweest? Dan zou ik die wel eens willen horen |
www.betaparty.tk
background tune |
|
|
|
|