return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
K3 - Kuma Hé (pg. 3)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Ik ben superslecht in't namaken van melodiën :o
Wel spijtig da'k gene a capella had ma goed, zoals ge wel zult horen heb ik er ni te veel moeite in gestoken ;)

[[ LINK REMOVED ]]


Nu weet ge toch al waarop ge moet stemmen voor den asot top 20 van 2006 :D


Toch wel een vrij gore versie :p
Moest je de vocals nu nog zelf hebben gedaan was het geslaagd te noemen; maar ik kan echt nie tegen da soort van midi-geluiden :toothless

En nee; ik ga zeker geen poging doen om dar ook aan te komen :p
Bunz
quote:
Originally posted by Push2005
Toch wel een vrij gore versie :p
Moest je de vocals nu nog zelf hebben gedaan was het geslaagd te noemen; maar ik kan echt nie tegen da soort van midi-geluiden :toothless

En nee; ik ga zeker geen poging doen om dar ook aan te komen :p


Der zijn toch zo dingen da ge vocals uit dingen kunt filteren, nie?

anyway, de geslaagdste versie moet het nieuw BeTA anthem worden :p
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Bunz
Der zijn toch zo dingen da ge vocals uit dingen kunt filteren, nie?

Ge kunt ze er nooit helemaal uitkrijgen. Kheb geprobeerd om ze er wat uit te filteren, maar 't is niet gelukt.

quote:
Originally posted by Push2005
En nee; ik ga zeker geen poging doen om dar ook aan te komen :p

:)
Sh!fty
we kunnen het nazingen :o
Icone
Hier is de polyfone beltoon (gevonden op www.TotalGSM.net):

http://content.ringtonio.nl/mp3/21537.mp3

:thepirate
New Wave
Binnekort op Master Maximum Records komt de Charly Lownoise & Mental Theo (happy hardcore) remix uit. vette shizzle
TOR
quote:
Originally posted by Icone
Hier is de polyfone beltoon (gevonden op www.TotalGSM.net):

http://content.ringtonio.nl/mp3/21537.mp3

:thepirate


de midi is toevallig niet beschikbaar? :o


een acapella zou super zijn.. een aantal stukjes uit het refrein zouden zeker passen in een vette tribal house mix.
Antony
quote:
Originally posted by Bunz
anyway, de geslaagdste versie moet het nieuw BeTA anthem worden :p


heb het nog is erges gevraagt.... ik zou graag de vorige anthems eens beluisteren :)
Bl@ckOut
Zijn er BeTA anthems geweest? Dan zou ik die wel eens willen horen
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Zijn er BeTA anthems geweest? Dan zou ik die wel eens willen horen


normaal moeten die nog terug te vinden zijn ergen hier op TA? Gewoon zoeken naar Kindred Spirits - Plus Ultra

Bunz
quote:
Originally posted by Antony
heb het nog is erges gevraagt.... ik zou graag de vorige anthems eens beluisteren :)


http://www.dance-industries.com/vie...D=59&track=5235

hier vindt ge de icone remix, het origineel staat blijkbaar der niemeer op, als ge em wilt moete mij maar es toevoege op msn.
djcresto
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Zijn er BeTA anthems geweest? Dan zou ik die wel eens willen horen


www.betaparty.tk

background tune
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement