return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
K3 - Kuma Hé
View this Thread in Original format
TOR
Een trance remix hiervan zou niet misstaan, denk ik :o
Met die harmonie is wel iets te doen..

Iemand die zich geroepen voelt? Jonas? :D
Pumaz
You've got to be kidding me :haha:

Allee ja ken het niet dus ik zal zwijgen :o
MikeVee
Moet het trance zijn? :D
En zet het nummer eens online want niet iedereen heeft de cd. :p
TOR
heb de cd spijtig genoeg niet :p

hoorde het gisteren voor de eerste keer en het beviel me eigenlijk wel :o
nu ja, ik had wel al een aantal havana cola's binnen :D
jp
http://www.streaming-clips.com/vide.../K3/Kuma-He.php

Zou leuk zijn als Belgian jumpstyle versie :wtf:
TOR
^ dit is zeker iets voor New Wave :eyes:
mellow_head
Of ne (Tonijn In Blik Remix) (...)
DeZmA
omg
ik begin spontaan mijn haar uit te trekken als ik da lieke hoor
Kaidreas
quote:
Originally posted by mellow_head
Of ne (Tonijn In Blik Remix) (...)

???:conf:
New Wave
quote:
Originally posted by TOR
^ dit is zeker iets voor New Wave :eyes:


Kan hem niet afspelen. WTF..... Je kan lullen wat je wilt maar ik heb die blonde eens in een praatprogramma mogen filmen. Moet je eerlijk bekennen dat ik daar best een beschuitje mee zou willen eten. (of kennen jullie die 'Bolletje' reclame niet? )

Push2005
quote:
Originally posted by jp
http://www.streaming-clips.com/vide.../K3/Kuma-He.php

Zou leuk zijn als Belgian jumpstyle versie :wtf:


\o/ 10 om te zien \o/ !!
speentje
K3 Remix > waarom denk ik nu spotaan aan de remix skills van Señor Push2005 :toothless :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement