return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by hustler
1-0 till dig.


haha, menade inte att låta oförskämd. :)

quote:
Originally posted by hustler
Tur att man får chansen att se Axwell i februari här nere så att man inte går helt lottlös.

Ikväll ska vi/jag ut och reka musikutbudet samt alla klubbar här nere. Återkommer med en analytisk rapport in da klotterplank.


Hoppas han gör bättre ifrån sig än vad han gjorde på Slagthuset senast. Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt något katastrofalare. Tyvärr missade jag hans "riktiga" schemalagda spelning eftersom vi köade två timmar längre än väntat, och när han dyngrak tog sig friheten att återigen klampa upp i båset en timma innan stängning (minns inte vem det var som just då spelade) trainwreckade han i princip varenda övergång. Bland annat körde han Weekend två gånger inom loppet av 30 minuter, och lekte med cue-knappen till den milda grad att jag samt ytterligare tiotalet tappra själar stod helt stilla, stirrandes, kliandes våra skallar och undrade vad fan han höll på med. Till slut fick jag nog och gick in och ställde mig på R&B-golvet. SÅ illa var det.
Funfrock
Såg Lisa Loud för några år sedan på ibiza. Men har inte mycket mer minne av det än att hon nog var rätt läcker och lirade något housigt :D
hustler
quote:
Originally posted by Laszlo
haha, menade inte att låta oförskämd. :)



Hoppas han gör bättre ifrån sig än vad han gjorde på Slagthuset senast. Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt något katastrofalare. Tyvärr missade jag hans "riktiga" schemalagda spelning eftersom vi köade två timmar längre än väntat, och när han dyngrak tog sig friheten att återigen klampa upp i båset en timma innan stängning (minns inte vem det var som just då spelade) trainwreckade han i princip varenda övergång. Bland annat körde han Weekend två gånger inom loppet av 30 minuter, och lekte med cue-knappen till den milda grad att jag samt ytterligare tiotalet tappra själar stod helt stilla, stirrandes, kliandes våra skallar och undrade vad fan han höll på med. Till slut fick jag nog och gick in och ställde mig på R&B-golvet. SÅ illa var det.


Mm.. Har hört något liknande. Av vad jag personligen har hört är ju inte Axwell inte ett DJ-geni direkt. Lever väl mest på sina produktioner som dock står väldigt bra. Återkommer som sagt med en rapport om hur han skötte sig. Hoppas han bjussar på lite backstagepasses etc. :D
SteveTranz4ever
Då var ryktena bekräftade då...

Paul Van Dyk kommer igen :gsmile:

http://www.deejaypromo.com/smc
Braxen
rätt 'kaxig' bokning :)

vill se nåra tunga husakter innan jag slår klackarna i taket dock ..
St_Andrew
Weeeeeeeee :D

Me is going to stockholm! :D:D:D:D

Nån som har en aning om pris/biljetter o så?
Gate 42
Än så länge är ju lineupen inte det mista spännande... Nu får de ta och rycka upp sig :whip:
Braxen
grejen e att ska dom fortsätta me å presentera 1 namn varje vecka så hinner dom inte ens släppa biljetter innan kalaset ... :o

om d nu var rätt glest me folk förra året så bör dom ju ha lärt sig nått av d, hårdare marknadsföring .. presentera linan god tid före eventet = längre tid för biljettförsäljning = fler sålda biljetter ... ffs lets get it on ! :thepirate
hustler
quote:
Originally posted by Braxen
grejen e att ska dom fortsätta me å presentera 1 namn varje vecka så hinner dom inte ens släppa biljetter innan kalaset ... :o

om d nu var rätt glest me folk förra året så bör dom ju ha lärt sig nått av d, hårdare marknadsföring .. presentera linan god tid före eventet = längre tid för biljettförsäljning = fler sålda biljetter ... ffs lets get it on ! :thepirate


Braxtone ditt jävla PR-geni :)
Håller med, tycker dock att Paul Van Dyk är en rätt tung bokning. En ordentlig houseakt till på det här så kanske det räcker för att man ska åka hem från Aussie ;)
SteveTranz4ever
Fick just nyhetsmail från SMC

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paul van Dyk
We are proud to present that the world's number one DJ (according to the readers of
DJ Magazine), Paul van Dyk will be performing on the first night of SMC! There will
also be a live interview, open to the public, at the daytime convention.
International DJ and producer Paul van Dyk has made history by nabbing a Grammy
nomination for Best Electronic/Dance Album for his latest release, Reflections. This
is the first time the National Academy of Recording Arts and Sciences is
acknowledging this category and has clearly established Paul van Dyk as a leader in
this genre. He was also voted "America's Favorite DJ" for 2004 by BPM Magazine and
was the big winner at the 2004 Dancestar Awards, taking home 3 awards: Best
International DJ, Best Event and Best Music in a Commercial (Motorola). Paul Van Dyk
is also the # 1 DJ according to the readers of DJ Magazine, the worlds biggest music
magazine.

Lisa Loud and StoneBridge are also confirmed to play at SMC. Read more about the DJ's.

Tickets & opening hours
Opening hours
Nights | 21.00 - 04.00
Days | 11.00 - 17.00
Entrance night
- Wednesday 250 SEK presale / 300 SEK at the door
- Thursday 200 SEK presale / 250 SEK at the door
- Both nights 400 SEK presale

Entrance day
- Free admission

Presale tickets will be available by the end of this week at these retailers:
Chinateatern Berzelii Park 9, Stockholm, 08-566 323 50, [email protected]
Ticnet www.ticnet.se
C.U.M. Clubwear Klara norra kyrkogata 21, Stockholm, 08-10 40 18
Sneakersnstuff Åsögatan 24, Stockholm, www.sneakersnstuff.se

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laszlo
Som sagt förut, I'm there. I år ska jag fan vara med på dagen också. Förra året rände vi runt i hela jävla stockholm och letade efter billigt hotell...ni som bor där, finns det några billiga sliskiga vandrarhem i närheten av Berns?? På gångavstånd alltså...
St_Andrew
Im there too! :D Tror jag bara är där första dagen/kvällen dock!

Antar det är 18 eftersom det inte står någe annat? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement