return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
Fy fan vad kasst. Det lär ju knappast öka besökarantalet...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Fy fan vad kasst. Det lär ju knappast öka besökarantalet...

Men så har det alltid vart på SMC... vad dom behöver gära är att promota... Där skulle dom kunna lära sig en hel jävla del av Monday Bar som är ute i mycket mycket god tid för att locka folk !
Braxen
WTF .. kalla mig kräsen, men linan är fan rätt tråkig om ni frågar mig .. ingen från SHM ..

http://www.deejaypromo.com/smc/nights.asp

enda som lockar e typ Özze, PVD, Louie Vega & Stonebridge .. hade lite för höga förhoppningar kanske .. men jämfört me tidigare år så ÄR linan rätt vek ..
St_Andrew
Är iaf lätt värt att gå på imo....

Fast har fortfarande inte fått något svar från SMC :nervous: :nervous:
Gate 42
Känns som att det räcker med en endags biljett och gå dag 1 på kvällen.

Martin H och Özze! :eyespop: Jävlar va rejv det kommer bli :D
Laszlo
KUK vilken jävla pisslina!!!!!!!

hur i helvete kan de inte lyckas boka Angello & Ingrosso när de är nominerade i så gott som alla kategorier? Skandal...enda som överhuvudataget lockar mig är fan özgür...

nej tacka fan vet jag vad, jag skiter i SMC detta året..dra åt helvete DeeJayPromo, ni suger elefantballe, jag hoppas det dyker upp 12 pers...en fet jävla lektion i marknadsföring är vad ni behöver...sug min ***

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Mats W
quote:
Originally posted by Laszlo
KUK vilken jävla pisslina!!!!!!!

hur i helvete kan de inte lyckas boka Angello & Ingrosso när de är nominerade i så gott som alla kategorier? Skandal...enda som överhuvudataget lockar mig är fan özgür...

nej tacka fan vet jag vad, jag skiter i SMC detta året..dra åt helvete DeeJayPromo, ni suger elefantballe, jag hoppas det dyker upp 12 pers...en fet jävla lektion i marknadsföring är vad ni behöver...sug min ***

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Känns som ett ganska omoget inlägg. Jobbigt om man man skulle reagera som dig så fort en utannonserad fest inte passade ens önskemål.
Laszlo
meh...de beter sig som ett gäng amatörer. Jag har all rätt att vara upprörd. Sen får jag väl skylla mina mindre väl varda ord på fyllan. Förlåt. Nu ska jag gå till kryrkan och bekänna mina synder.
mr_fisken
Håller med tidigare inlägg.
Vad är grejen med att vara så fruktansvärt dåliga på att promota en fest? Hur kan line-upen vara så mycket sämra än tidigare år? Är det för att inget folk kommer och isåfall kan man ju fråga sig varför ingen kommer, antagligen för ingen vet någonting om festen förens veckan innan. Var ju snack om att shm skulle lira på smc för väldigt länge sen och sen så kommer inte en enda av dom fast dom är nominerade så mycket.
Braxen
Frågan är varför dom inte kommer [SHM] .. vad jag vet så är varken Axwell lr Steve bokade den 22 eller 23e .. kräver dom för stort gage ? gillar dom inte Berns ? .. I dunno .. :confused:

dj_hysterix
skit att det är 20-årsgräns, dom skulle ju lätt sälja fler biljetter om det var 18-års istället....suck:sadgreen:
hustler
quote:
Originally posted by dj_hysterix
skit att det är 20-årsgräns, dom skulle ju lätt sälja fler biljetter om det var 18-års istället....suck:sadgreen:


Kanske eftersöker de en viss publik..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement