return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaveh
quote:
Originally posted by St_Andrew
Antar det är 18 eftersom det inte står någe annat? :D


Säker? Hoppas! Var ju inte det förra året.

I så fall är nog jag där också, annars så får jag hoppas att det löser sig ändå x)
Braxen
Laz å ni andra som tänkt övernatta, checka

http://www.alltomstockholm.se/

"Turist & Hotell"
Laszlo
quote:
Originally posted by Braxen
Laz å ni andra som tänkt övernatta, checka

http://www.alltomstockholm.se/

"Turist & Hotell"


Tack för länken. Då kommer nästa dumma fråga - i vilket område/stadsdel ligger Berns? :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Tack för länken. Då kommer nästa dumma fråga - i vilket område/stadsdel ligger Berns? :)

Område/stadsdel = City/Norrmalm... väldigt nära Kungsträdgården :)

Hitta Berns

Tar 10 min att gå från Central Station.
2 stationer med Tunnebanan.
Laszlo
Danke schön :)
Kaveh
20 år är åldersgränsen har jag fått bekräftat.
Braxen
quote:
Originally posted by Kaveh
20 år är åldersgränsen har jag fått bekräftat.


Som jag befarade, skönt att man är 20 då ;) .. nu vill jag ha h e l a linan asap ! :whip:
hustler
quote:
Originally posted by Braxen
Som jag befarade, skönt att man är 20 då ;) .. nu vill jag ha h e l a linan asap ! :whip:


Go Braxtone, Isssh ya bööörfday
Braxen
i'm gonna paarty like it's ma bööfday, i'm gonna zip bacaardiz like it's ma bööfday .. om d kommer nåra feta husakter that is .. (hint, ax, prydz, seb & steve) :)
Laszlo
med tanke på att ingrosso & angello är nominerade i nästan varje kategori blir jag fan ledsen om de inte bokas...

St_Andrew
quote:
Originally posted by Kaveh
20 år är åldersgränsen har jag fått bekräftat.


NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! Får försöka muta en vakt eller någe :(

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

*Mailar SMC* (Fyller liksom 20 om 2 ing månader)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! Får försöka muta en vakt eller någe :(

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

*Mailar SMC* (Fyller liksom 20 om 2 ing månader)


Passa på att tjata att nu får dom fan skärpa sig å släppa linan...
Dom heter ju DeeJay Promotion... då ska dom väl kunna promota sina fester lite också så dom får någe folk... amatörer :toothless :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement