|
Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Antar det är 18 eftersom det inte står någe annat? :D |
Säker? Hoppas! Var ju inte det förra året.
I så fall är nog jag där också, annars så får jag hoppas att det löser sig ändå x) |
|
|
| Laszlo |
Tack för länken. Då kommer nästa dumma fråga - i vilket område/stadsdel ligger Berns? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tack för länken. Då kommer nästa dumma fråga - i vilket område/stadsdel ligger Berns? :) |
Område/stadsdel = City/Norrmalm... väldigt nära Kungsträdgården :)
Hitta Berns
Tar 10 min att gå från Central Station.
2 stationer med Tunnebanan. |
|
|
| Kaveh |
| 20 år är åldersgränsen har jag fått bekräftat. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Kaveh
20 år är åldersgränsen har jag fått bekräftat. |
Som jag befarade, skönt att man är 20 då ;) .. nu vill jag ha h e l a linan asap ! :whip: |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
Som jag befarade, skönt att man är 20 då ;) .. nu vill jag ha h e l a linan asap ! :whip: |
Go Braxtone, Isssh ya bööörfday |
|
|
| Braxen |
| i'm gonna paarty like it's ma bööfday, i'm gonna zip bacaardiz like it's ma bööfday .. om d kommer nåra feta husakter that is .. (hint, ax, prydz, seb & steve) :) |
|
|
| Laszlo |
| med tanke på att ingrosso & angello är nominerade i nästan varje kategori blir jag fan ledsen om de inte bokas... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Kaveh
20 år är åldersgränsen har jag fått bekräftat. |
NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! Får försöka muta en vakt eller någe :(
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
*Mailar SMC* (Fyller liksom 20 om 2 ing månader) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! Får försöka muta en vakt eller någe :(
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
*Mailar SMC* (Fyller liksom 20 om 2 ing månader) |
Passa på att tjata att nu får dom fan skärpa sig å släppa linan...
Dom heter ju DeeJay Promotion... då ska dom väl kunna promota sina fester lite också så dom får någe folk... amatörer :toothless :gsmile: |
|
|
|
|