|
Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by hustler
Kanske eftersöker de en viss publik.. |
vad vore då skillnaden mellan 18åriga EDM-nördar och 20-åriga EDM-nördar? :p |
|
|
| staz |
| 18+ lär komma in lätt med biljetter, får man dissen (väldigt mycket mot förmodan om man har biljett) så ere ju bara å kränga till nån i kön |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by staz
18+ lär komma in lätt med biljetter, får man dissen (väldigt mycket mot förmodan om man har biljett) så ere ju bara å kränga till nån i kön |
med tanke på att biljetterna säkerligen inte kommer säljas slut kan det vara svårt att sälja de i kön... |
|
|
| hustler |
[QUOTE]Originally posted by dj_hysterix
vad vore då skillnaden mellan 18åriga EDM-nördar och 20-åriga EDM-nördar? :p [/QUOTE
Mognare EDM-nördar. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
.. Var ju snack om att shm skulle lira på smc för väldigt länge sen och sen så kommer inte en enda av dom fast dom är nominerade så mycket. |
Precis, det är ju sjukt mycket snack innan SMC varje år om vilka som ska spela och inte spela. Hypen är ju total innan linan släpps och folk blir missnöjda för de "de hört ska spela" finns inte med i startfältet. Tror inte svenska dj's får så jävla bra betalt när/om de ska spela på SMC, utan spelar mer för att det är på hemmaplan (rätta mig om jag har fel) och krutet läggs istället på att få hit PVD denna gång. Tror inte det är några kaffebrödspengar han kräver för att komma hit.
Då kan man ju tänka sig att t.ex. Prydz eller någon annan ur Mafian har fått erbjudandet att spela gratis på SMC men tackat nej för de har ett gig som genererar cash någon annan stans?
Själv tycker jag det ska bli kul. Lär gå första kvällen i alla fall, Özze och Martin är mys. Sen får man väl ta ett dagspass och gå och pilla på lite nya prylar och dreggla lite. |
|
|
| St_Andrew |
| Så var det ordnat, jag kommer :D:D |
|
|
| Braxen |
| ..Kan vara så att dom inhemska jockarna inte får samma gage som dom utländska, just SHM brukar spela i stort sett gratis när dom kör på Grodan iaf .. :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
..Kan vara så att dom inhemska jockarna inte får samma gage som dom utländska, just SHM brukar spela i stort sett gratis när dom kör på Grodan iaf .. :nervous: |
Desto störra anledning att boka de, anser jag! |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Då kan man ju tänka sig att t.ex. Prydz eller någon annan ur Mafian har fått erbjudandet att spela gratis på SMC men tackat nej för de har ett gig som genererar cash någon annan stans?
|
:rolleyes: |
|
|
| thernan |
| Hmm tycker det verkar som att de flesta här har en negativ inställning till hela detta event... Fan de är ju inte varje dag man kan se/höra PvD i sthlm, tyvärr har jag inte åldern inne men hoppas på att han kommer tillbaka. Till alla 20+'are, sluta gnäll! xD |
|
|
| Vizay |
| hade bra gärna velat gå men just nu sanerar jag min ekonomi fullständigt så events går tyvärr inte in i budgeten alls på ett tag för mig :/ |
|
|
| mr_fisken |
| Jag är helt övertygad om att SMC inte vill ha folk på själva festen. Ok att deras promotion varit pissdålig men idag så var det en halv sida reklam i metro om smc men bara om expot och inte ett ord om festen, inte ens att den existerar :crazy: |
|
|
|
|