|
Trance Energy masterclass (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MdJ
:wtf: :D |
gefeliciteerd!;) :D |
|
|
| MdJ |
Thanks! :D
Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop: |
|
|
| Rubenderonde |
| quote: | Originally posted by MdJ
Thanks! :D
Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop: |
word! we gaan ervoor ;):D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MdJ
Thanks! :D
Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop: |
indeed... gefeliciteerd. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by MdJ
Thanks! :D
Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop: |
Als je wint hoop ik voor je dat je op een mooie plek mag draaien, op de vorige TE was in de 'chill-out' een zaaltje waar een (onbekende?) dj de hele nacht stond te draaien (abnormaal hard geluid ook daar). Dan kan je toch beter in de Asta staan :p |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Als je wint hoop ik voor je dat je op een mooie plek mag draaien, op de vorige TE was in de 'chill-out' een zaaltje waar een (onbekende?) dj de hele nacht stond te draaien (abnormaal hard geluid ook daar). Dan kan je toch beter in de Asta staan :p |
Mja inderdaad, dat zou dan wel een beetje een teleurstelling zijn... maar we hopen gewoon op het beste... he ruben? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Rubenderonde
word! we gaan ervoor ;):D |
Ben jij in gouda geboren? |
|
|
| Rubenderonde |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Als je wint hoop ik voor je dat je op een mooie plek mag draaien, op de vorige TE was in de 'chill-out' een zaaltje waar een (onbekende?) dj de hele nacht stond te draaien (abnormaal hard geluid ook daar). Dan kan je toch beter in de Asta staan :p |
Hehhe inderdaad menno! we zien het allemaal wel, het wordt iig een leuke dag toch?
Newwave: Ik ben geboren, getogen en woonachtig in gouda :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Rubenderonde
Newwave: Ik ben geboren, getogen en woonachtig in gouda :) |
Dat je het daar nog uithoud!
Ik heb vroeger op de Elisabeth Hoeve gewoond. Ik ben ook een kaaskop. :) |
|
|
| Loraine |
Loes gaat ook us kijken vanaf 20h in Studio80...Ben toch al in Amsterdam i.v.m. werk en heb vrijdag ook nog eens een ATV-dag ! :D
Echt heel vervelend !!! :stongue:
Maar zoooow-heeeey: 3 CCers present tijdens de Masterclass !!  |
|
|
| Rubenderonde |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat je het daar nog uithoud!
Ik heb vroeger op de Elisabeth Hoeve gewoond. Ik ben ook een kaaskop. :) |
hehe zo erg is het toch niet! ik ben er meer niet dan wel, dus ik hou het wel uit in Gouda:tongue2 |
|
|
| MdJ |
| Ik ben er helaas niet meer bij... vandaag gebeld door ID&T en uit de Masterclass geschopt :( :( :( |
|
|
|
|