return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Trance Energy masterclass (pg. 2)
View this Thread in Original format
Muppy
quote:
Originally posted by MdJ
:wtf: :D


gefeliciteerd!;) :D
MdJ
Thanks! :D

Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop:
Rubenderonde
quote:
Originally posted by MdJ
Thanks! :D

Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop:


word! we gaan ervoor ;):D
ZZandirt
quote:
Originally posted by MdJ
Thanks! :D

Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop:


indeed... gefeliciteerd.
HardKiller
quote:
Originally posted by MdJ
Thanks! :D

Fingers crossed, hoop dat het wat wordt. Zou echt helemaal te gek zijn om zoiets te winnen - gig op TE :eyespop:


Als je wint hoop ik voor je dat je op een mooie plek mag draaien, op de vorige TE was in de 'chill-out' een zaaltje waar een (onbekende?) dj de hele nacht stond te draaien (abnormaal hard geluid ook daar). Dan kan je toch beter in de Asta staan :p
MdJ
quote:
Originally posted by HardKiller
Als je wint hoop ik voor je dat je op een mooie plek mag draaien, op de vorige TE was in de 'chill-out' een zaaltje waar een (onbekende?) dj de hele nacht stond te draaien (abnormaal hard geluid ook daar). Dan kan je toch beter in de Asta staan :p


Mja inderdaad, dat zou dan wel een beetje een teleurstelling zijn... maar we hopen gewoon op het beste... he ruben? :D
New Wave
quote:
Originally posted by Rubenderonde
word! we gaan ervoor ;):D



Ben jij in gouda geboren?
Rubenderonde
quote:
Originally posted by HardKiller
Als je wint hoop ik voor je dat je op een mooie plek mag draaien, op de vorige TE was in de 'chill-out' een zaaltje waar een (onbekende?) dj de hele nacht stond te draaien (abnormaal hard geluid ook daar). Dan kan je toch beter in de Asta staan :p


Hehhe inderdaad menno! we zien het allemaal wel, het wordt iig een leuke dag toch?

Newwave: Ik ben geboren, getogen en woonachtig in gouda :)
New Wave
quote:
Originally posted by Rubenderonde
Newwave: Ik ben geboren, getogen en woonachtig in gouda :)


Dat je het daar nog uithoud!

Ik heb vroeger op de Elisabeth Hoeve gewoond. Ik ben ook een kaaskop. :)
Loraine
Loes gaat ook us kijken vanaf 20h in Studio80...Ben toch al in Amsterdam i.v.m. werk en heb vrijdag ook nog eens een ATV-dag ! :D
Echt heel vervelend !!! :stongue:

Maar zoooow-heeeey: 3 CCers present tijdens de Masterclass !!

Rubenderonde
quote:
Originally posted by New Wave
Dat je het daar nog uithoud!

Ik heb vroeger op de Elisabeth Hoeve gewoond. Ik ben ook een kaaskop. :)


hehe zo erg is het toch niet! ik ben er meer niet dan wel, dus ik hou het wel uit in Gouda:tongue2
MdJ
Ik ben er helaas niet meer bij... vandaag gebeld door ID&T en uit de Masterclass geschopt :( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement