return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Trance Energy masterclass (pg. 4)
View this Thread in Original format
Zehra
wa n zever! stelletje amateurs daar bij id&t :o
Djeebie
Iedereen roept hier wel moord en brand, maar niemand weet de exacte reden. Jammer voor Menno de Jong, maar laat hem eerst vertellen wat precies de reden is. Toch?!
MdJ
Er is nog wat op en neer ge-emailed... het kwam er op neer dat ze me overgekwalificeerd voor vonden, zowel van ID&T als de labels uit. Schijnbaar is er ook helemaal geen spot over op Trance Energy voor de beste uit de Masterclass, beetje raar - want dat staat wel in het artikel erover op id-t.com :wtf:

Kan het wel begrijpen dat ze me er niet bij willen, maar had het wel fijn gevonden als ik het eerder had geweten, had ook net een hoop vrienden opgetrommeld om te komen aanmoedigen.

Heb nog wel gevraagd of er misschien een kans zou zijn dat ze wat anders voor me konden betekenen - maar toen zeiden ze dat als je voor een ID&T lineup in gedachten genomen wil worden je je bewezen moet hebben in het clubcirquit (dat voor de bookers van ID&T schijnbaar qua trance niet verder gaat dan de Xtralarge en Lexion :clown: ), en dat Trance Energy niet bij uitstek de plek was om toekomstige helden neer te zetten (maar wel de plek voor DJs als Spider :haha: )

Lijkt er dus op dat ik in een groot zwart gat dat de middenmoot heet zit haha! :D

Er kwam nog een hoop andere vage uitleg m'n kant op. Maar heb mezelf maar voorgenomen er niet meer zo mee te zitten. Ik ga donderdag voor de gein gewoon kijken naar de Masterclass party - staat tenslotte ook een leuke lineup, en ga gewoon verder met andere gigs, produkties, en onzin. :toothless

Dussss... roll call dan maar? :D

MdJ
New Wave
ID$T heeft zoiezo weinig goeds voor nieuw talent.
Kijk naar de twix talent room. Die jongens die daar gewonnen hadden hebben eventjes in de picture gestaan maar daarna was het echt sloes. Kijk naar Antiphus, Joop, Verdine en Quintin. Talent genoeg die wel op wat grote feesten gestaan hebben maar daarna is het weer afgezakt. Antiphus is trouwens leuk aan het produceren. :)
Lekker je eigen ding blijven doen.
AirPole
Wat een stommiteit.
Rubenderonde
I must say i had a nice time yesterday at the Trance Energy Masterclass, tho we were all disapointed about the fact that there was no competition connected to it anymore.

I would like to thank the artists and organisation whom made it possible!!

But here comes a fact where im massivly pissed off about..

This morning in the Metro Newspaper:

"Ten young and new trance talents joined big artists yesterday in a Trance Energy Masterclass, at Studio 80 in Amsterdam. The competitors were battling for a spot on Trance Energy itself and a contract with Online Danceportal Dance-Tunes.
Here comes the good part people:

The winner of the competition is Bas van Veen.

I cant understand this.. and i would like to have explenation from id-t..

My 2 cents..

Ruben
New Wave
nederlands mag ook hoor. :)

En waarom mag volgen sjouw Bas van Veen niet winnen dan?
jp
Bas van Veen zou ik geen talent meer willen noemen. Dat die gast niet is doorgebroken ligt aan z'n luie instelling :haha:
Rubenderonde
Bas van veen mag van mij zeker wel winnen! Begrijp me niet verkeerd;)

maar het gaat mij erom dat er wordt vermeld vantevoren dat er geen 'wedstrijd' aan is verbonden, en vervolgens verschijnt dit in de metro.. ik weet niet of het waar is, maar als het waar is dan vind ik t wel appart hoe het gelopen is.

Anyways, menno is gelukkig nog geweest en die heeft nog ff staan draaien. het was een leuke dag, dat zeker, alleen ben ik verbaasd over hoe dit in de pers staat.
Muppy
naja wat een vaaaag geouwehoer allemaal...ze maken zichzelf weer lekker belachelijk!!!:D

Loraine
Was eigenlijk wel een heet feestje ! :cool:

Uiteindelijk tòch maar wezen kijken... Studio80 is best wel een knus gezellig onderkomen... Was niet zo bijster druk maar datwas ook wel relaxt. Veel(bijna alleen maar) djs/producers en ook nog een handjevol vaag so-called kunstzinnig gepeupel.. Muziek was prima te verteren.
Alleen de set van 2Trance vond ik persoonlijk iets minder.

Vond dat Joris (C-quence) het prima deed ondanks dat hij niet zijn ding kon doen (Ableton) trouwens ! Helaas de set van Ruben gemist :(
Menno mocht toch nog ff wat platen draaien op het eind (die van Ruben :D ).

Met een andere organisator (Do I smell Intuition ???), kom ik graag naar Studio80 terug voor een trance-feestje !!! :D :D

Drank-prijzen daar ook erg gunstig ! :toothless
Ben nu nog aan het bijkomen tijdens deze Official Hangover Day :nervous:
Rubenderonde
^ haha nice! als echte puur trance liefhebber zou je mijn set toch niet helemaal super hebben gevonden:p

Het was een gezellig avondje :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement