return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Trance Energy masterclass (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rubenderonde
quote:
Originally posted by MdJ
Ik ben er helaas niet meer bij... vandaag gebeld door ID&T en uit de Masterclass geschopt :( :( :(


kut om te horen menno.. :mad:
ZZandirt
quote:
Originally posted by MdJ
Ik ben er helaas niet meer bij... vandaag gebeld door ID&T en uit de Masterclass geschopt :( :( :(


:conf: :conf:
zeiden ze ook waarom?? balen man!.:whip:
Loraine
Wel kort dag hoor...om de boyz zo vlak voor het meesterklasje uit te knikkeren !
WEllicht is ID&T nu al van mening dat zij zich als publiekstrekker genoeg verdienstelijk hebben gemaakt ondertussen...want kan me niet voorstellen dat ID&T NIET voor de bekendmaking de namen gecheckt heeft ?! :o

EDIT:

Ik hoop dat Joris (C-Quence) nog wel doormag dan :( , kzal voor m duimen iig
Muppy
quote:
Originally posted by MdJ
Ik ben er helaas niet meer bij... vandaag gebeld door ID&T en uit de Masterclass geschopt :( :( :(


triest zeg...maak jullie dan ook niet lekker met de mededeling dat jullie gewonnen hebben!:whip:

maarja jullie feesten zijn toch beter haha:D :o
C-quence
quote:
Originally posted by Loraine C-quence (Joris) ligt er dus ook uit voor alle duidelijkheid...


Ik ben er dus nog niet uit voor alle duidelijkheid. Het is mij nog niet definitief verteld. Menno zit wel een paar niveau's hoger dan ik.
BaRTeZ
ID&T maakt zich hier weer lekker belachelijk..

Ik vond het wel vreemd dat er in die lijst zulke bekende namen stonden, maar om ze er vervolgens uit te schoppen...

Wat is de reden eigenlijk? Zijn jullie te goed, vallen jullie buiten de groep onbekende talenten of hebben jullie misschien iets geroepen op internetfora?

Anyway, dit is een lompe actie. Ze hadden bij ID&T hun huiswerk beter moeten doen. In ieder geval succes voor de mensen die er (nog) wel inzitten :)
Loraine
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ID&T maakt zich hier weer lekker belachelijk..

Anyway, dit is een lompe actie. Ze hadden bij ID&T hun huiswerk beter moeten doen. In ieder geval succes voor de mensen die er (nog) wel inzitten :)


INDERDAAD !!
ZZandirt
not signable.....

losers... betere research idd....
New Wave
Ik zou graag de reden willen horen. Vind het een belachelijk manier van doen.
Muppy
wat is nou de officieele reden, of mag daar niks over gezegd worden?:o

Partyhardy!
quote:
Originally posted by MdJ
Ik ben er helaas niet meer bij... vandaag gebeld door ID&T en uit de Masterclass geschopt :( :( :(


hey man, das mooi kut! :(
New Wave
Schijt aan ID$T, gewoon zeggen. Zij hebben schijt aan jouw, of hebben ze iets anders voor je in petto?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement