|
3-word story... (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar |
|
|
| Jasperovitsj |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat |
|
|
| Transfusion |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral |
|
|
| Push2005 |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken |
|
|
| MikeVee |
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa
:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en |
|
|
| Transfusion |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij |
|
|
| Push2005 |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. |
|
|
| Transfusion |
me 3 op hetzelfde tijdstip gepost
staaaaaaaaaaark bezig :) |
|
|
| Xilver |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn |
|
|
| Vishnu |
| edit: veel te laat.. :p |
|
|
|
|