|
3-word story... (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want |
|
|
| aylake |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie |
|
|
| Xilver |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te |
|
|
| Jasperovitsj |
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God
:p |
|
|
| Xilver |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het... |
|
|
| Antony |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het... |
|
|
| Xilver |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn... |
|
|
| Push2005 |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank... |
|
|
| Xilver |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen |
|
|
| Push2005 |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken... |
|
|
| mellow_head |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's... |
|
|
| Xilver |
| Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes |
|
|
|
|