return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 
3-word story... (pg. 32)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan
diddi
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te
Jasperovitsj
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head
diddi
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter
Push2005
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis
Jasperovitsj
ROFL, ik wou ook juist iets in die trant posten :stongue:
Xilver
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk
Tomorrow Traxx
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn
Xilver
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus
diddi
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet

Tomorrow Traxx
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi :clown:
diddi
Op een zomerdag in de winter, zo rond twaalven in de ochtend keek ik naar Zondag Josdag omdat mijn bomma weeral zat te zeiken op onzen bompa zijn sloefen en daar kan hij niets tegen beginnen door zijne reuma. Toch is hij blij met zijn ondergezeken sloefen want zijn gele kanarie zat zich te bezinnen over God zijnen bestseller, "Het leven zoals het had kunnen zijn". De overweldigende stank van de sloefen deed hem denken aan Oliver Kahn's groot ros stinkbakkes. Ondertussen zat oma te mijmeren over haar blaasontsteking die ze een dag geleden had opgedaan in wereldoorlog II. Hitler had namelijk te lang naar JimTV gekeken, waardoor de nieuwe douches geen water maar Hasseltse Koffie sproeiden over zijn Duitse dicht behaarde Helga von der gestapo lichaam. Biance belde om te zeggen dat ze haar foef niet had gepumpt! Bjorn antwoordde dat zijn kanarievogeltje naar zijn nieuw vogelnestje was gevlogen om te broeden op een plan om Bianca te koppelen aan Mellow_head. Mellow_head had echter een zware erectiestoornis en een lelijk knobbelke op zijn schouders. Daarom dus heeft Mellow_Head niet in zijn kooi gevogeld, maar in
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 
Privacy Statement