|
באילת?tiesto (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
ליין אפ זוועה
מסכן דיגוויד |
|
|
| DjChook |
הבעיה היא לא עם הליינאפ אלא זה שכתוב על המסיבה הזאת בענק..
מ-ס-י-ב-ת כ-ס-ף
טוב שלא הביאו את היהודים ונינט ככה בשביל לדחוף גם ילדות ונערים מתבגרים...
מה הקשר בין דיגוויד, חסיד הפרוג והאוס,
לבין עופר ניסים, ניו יורקי, לבין YAHEL, טראנס
לבין ALIEN PROJECT פסיכודאלי
שכולם מנגנים אלקטורני ? וואו, מדהים..
אגב, מבחינת ליין אף אחד לאחד, אני מאד אוהב את ALIEN PROJECT ואת עופר ניסים (ואלה, אחרי שראיתי כמה אנרגיות יוצאות ממנו במצעד האהבה ואיך הקהל מתרגש, זה שווה את זה.. למרות שהוא הומו. בקטע הזה אני מסכים עם שחר).
אבל שוב עד אילת? איפה אני אשתין בדרך?! |
|
|
| OREN |
לא יודע מה אתכם אבל אני ברגילה באותו שבוע
וואלה מתכנן להגיע בעזרת השם!!! |
|
|
| Shahar |
אנלא מבין מה אתם מתלהבים מדיגוויד
כמו שולאדי אמר
נותן סט רגיל לא יותר מזה
ולא סט שאני יזכור אחרי שאני יחזור מהמסיבה
הייתי בפלמחים וראסמי הוא סתם ניגן 3 שעות משעממות
אז רק בגלל שזה דיגוויד אני יגיד איזה כיף היה? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנלא מבין מה אתם מתלהבים מדיגוויד
כמו שולאדי אמר
נותן סט רגיל לא יותר מזה
ולא סט שאני יזכור אחרי שאני יחזור מהמסיבה
הייתי בפלמחים וראסמי הוא סתם ניגן 3 שעות משעממות
אז רק בגלל שזה דיגוויד אני יגיד איזה כיף היה? |
איזה ראש בקיר שחר בחייט.....
אף אחד לא ביקש ממך להתלהב אבל יש אנשים מתחברים לסיגנון שלו
מה אתה קוטל.... הוא הוכתר בעבר לדיג'י הכי טוב בעולם אם אני לא טועה.. יש לזה סיבה אחי כנראה הוא יודע מה הוא עושה...
(ביננו.. גם אותי הוא משעמם... למרות שבעבר הוא היה מהאלה שגילו לי מה זה מוזיקה אלקטרונית אבל אני לא אבוא לאנשים ואגיד להם שאין להם מה להתלהב ממנו...)
אני מבין את מה שאתה מנסה להעביר - וגם קצת מסכים עם הדעה שלך בסופו של דבר הוא רחוק מלנגן תמוזיקה שאני אוהב כך שרוב הסט אין תקשורת ביננו..
אבל אל תשתלט על רגשות של אחרים כלפי תקליטנים, או בקיצור דבר בשם עצמך......
יאללה ויכוח :) |
|
|
| DjChook |
אני אגיד לך את האמת, הוא דיג'י מצוין!
ומנגן מוזיקה מצוינת, אבל מוזיקת רקע.
אני אשמח לא לשמוע אותה במסיבה =] |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by YoraY
איזה ראש בקיר שחר בחייט.....
אף אחד לא ביקש ממך להתלהב אבל יש אנשים מתחברים לסיגנון שלו
מה אתה קוטל.... הוא הוכתר בעבר לדיג'י הכי טוב בעולם אם אני לא טועה.. יש לזה סיבה אחי כנראה הוא יודע מה הוא עושה...
(ביננו.. גם אותי הוא משעמם... למרות שבעבר הוא היה מהאלה שגילו לי מה זה מוזיקה אלקטרונית אבל אני לא אבוא לאנשים ואגיד להם שאין להם מה להתלהב ממנו...)
אני מבין את מה שאתה מנסה להעביר - וגם קצת מסכים עם הדעה שלך בסופו של דבר הוא רחוק מלנגן תמוזיקה שאני אוהב כך שרוב הסט אין תקשורת ביננו..
אבל אל תשתלט על רגשות של אחרים כלפי תקליטנים, או בקיצור דבר בשם עצמך......
יאללה ויכוח :) |
מסכים!
הוא דיגי ענק והוא ממקסס מצוין, אתמול יצא לי לשמוע את הסט שלו מ
kiss fm
והתרשמתי לטובה, אמנם זה לא מוזיקה שאני הכי מתחבר אליה אבל אם היה לי קצת רצון הייתי נוסע לראות אותו, פשוט לא שווה לנסוע לשם ולראות אותו שעתיים ואז לסבול שאר המסיבה את הריקודים של עופר על הבמה
לדעתי הוא הדיגיי שהכי שווה לבוא בשבילו
מה שבטוח שדיגוויד לא יבוא עם סט מוקלט מהבית כמו עופר |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אגיד לך את האמת, הוא דיג'י מצוין!
ומנגן מוזיקה מצוינת, אבל מוזיקת רקע.
אני אשמח לא לשמוע אותה במסיבה =] |
מוזיקת רקע???
אתה מסתלבט?
http://www.djsasha.com/buenos_aires.mpeg
תראה תהופעה שלו ושל סאשה
מתוך ה50 אלף שהיו שם אני לא רואה שם אחד שחושב שזה מוזיקת רקע |
|
|
| DjChook |
מה הפאקינג קשר? ואני אביא סרט מה FULLMOON בתאילנד
ששם חצי מליון גם יכולים לחפור לך למוזיקת טראנס שחצי מכם יגידו שלא שווה לעמוד בכלל לידה...
זו הייתה דעתי האישית |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה הפאקינג קשר? ואני אביא סרט מה FULLMOON בתאילנד
ששם חצי מליון גם יכולים לחפור לך למוזיקת טראנס שחצי מכם יגידו שלא שווה לעמוד בכלל לידה...
זו הייתה דעתי האישית |
זה כל העניין, מוזיקה אלקטרונית היא מוזיקה מדהימה
לא משנה אם זה פסיי טראנס או האוס
בכל ז'אנר יש את היופי שלו
בגלל זה לדעתי זה מגוחך לקרוא לזה מוזיקת רקע |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by sh33p
זה כל העניין, מוזיקה אלקטרונית היא מוזיקה מדהימה
לא משנה אם זה פסיי טראנס או האוס
בכל ז'אנר יש את היופי שלו
בגלל זה לדעתי זה מגוחך לקרוא לזה מוזיקת רקע |
+1 :eyes: |
|
|
| omergunr |
איך אפשר לרקוד למוזקיה שמרקוס שולץ מנגן?
:o |
|
|
|
|