return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
באילת?tiesto (pg. 4)
View this Thread in Original format
YoraY
חן

גם אני כבר הרבה זמן רוצה להעיר על זה שאני לא מבין 30% (חשובים) מהדברים שאתה כותב בגלל שהאנגלית והעברית שלך מתבלגנים...

בישראל אין תרבות טראנס בגלל המון סיבות... לא נכנס לזה בכלל אבל באמת שיש פול
ואני לא מבין מה הקשר המילה "ל-פ-צ-ו-ת על זה במסיבות המוניות"
מה ת'בא להגיד שבמצב שלנו יש מקום רק למסיבות קטנות ואסור לעשות מסיבה המונית?......

בקשר למסיבת חיילים אתה צודק (למרות שכל החיילים שהגיעו לאותה מסיבת יגידו לך שת'לא מבין מהחיים שך וזו הייתה אחת המסיבות - אבל זה מה יש)
תלא יכול להשוות ת'מסיבת חיילים הזאת למסיבה הזאת... אנחנו מדברים על
אילת - רחווווווווק
ארץ ישראל - שלא בדיוק מלאה באוכלוסיות של חולי מוזיקה אלקטרונית שתהיה מוכנה לעוף עד אילת בשביל מסיבה
ומקום ענקי - שצריך למלא בפול אנשים וואט אבר איט טייקס
!



quote:
מה זה הקשקוש הזה? למה NEXT דואגים לחמם את האורחים שלנו עם כבוד,
ומי יחמם את דיגוויד? עופר ניסים? תעשה לי טובה אבל אני מבטיח לך שחצי מהצפוניות שירקדו לצלילי עופר ניסים, אח"כ ישבו להם בכיף על הכורסאות ויעשנו נרגילה כמו ששחר אומר, כשדיגוויד מנגן.
והקרחנסיטים יעשנו ויתנו בראש בבר, עד שALIEN PROJECT יעלה
אז סבבה, תקרא לזה RAVE מגשר פערים ומכנס אליו את רוב שכבות וצבעי האוכלוסיה, וגם רוב הסיכויים שאם הייתי באילת באותה תקופה הייתי דופק נוכחות,


לא הבנתי הרבה מהפסקה הזאת אבל מה שכן אני יכול להגיד לך שבמסיבה הזאת באילת אנשים לא ישתו ויעשנו בזמן שדיגוויד ינגן..
למען האמת הם גם לא הולכים להשתולל ולהנות כמו יגאל ועוד המון אנשים שכ-ן יודעים מי זה דיגוויד
:)

quote:
אבל ממקום מושבי ברמת גן, אני מסתכל על זה כאל מסיבת כסף,
מסיבה שכשהמארגנים שלה רצו להכין אותה, הם חשבו כמה כסף הם יוכלו להוציא מזה

הייתי אומר שזה די טבעי לחשוב ככה תרתי משמע
גם טבעי שמארגן שעושה אירוע כזה יחשוב "כסףכסףכסף" כי.. בסופו של דבר הוא מצפה לאלפים לשלם לו..
וגם טבעי שאתה חושב ככה כי רואים שזו מסיבה מסחרית ועוד אתה לא סובל את הדרך שהם עשו את זה. כך שאין פלא שמציקה לך העובדה שהם יעשו ג'ובות




quote:
וואלה עופר ניסים הוא אחד הסיבות להתעוררות של ה"סצינה" בתקופה האחרונה (מאז מצעד האהבה של 2004) אז אל תזיין לי במוח ותשמיץ אותו,



אניייייי?????? מה עשיתי??????????? אין לי בעיה איתו מה תנופל עלי...
אני רוצה לדעת מה אמרתי שהגיע לי המשפט האחרון הזה
DjChook
יוראי, זה לא כוון אישית אליך אלא בכלליות למי שטוען שהוא מקליט סטים ולא צריך לקרוא לעצמו דיג'יי ובלה בלה

עכשיו בקשר לאנגלית בפורום
אני לא הראשון ולא האחרון שירשום במשפט מילה האנגלית
אתה אחרי שנתיים פה צריך לדעת כבר שבשביל לקרוא את זה
לא צריך להיות גאון
אלא פשוט קוראים את המשפטים הפוך
כלומר אם אני עכשיו רואה

הלכתי ל HI שירותים
אז אני רואה את זה "הלכתי להיי שירותים" ואתה רואה את זה
"שירותים היי הלכתי ל"
ואני יודע לקרוא את זה, אני חושב שאם הזמן תדע לקרוא את זה
ואגב אני מהיחידים שלרוב מפרידים ורושמים

הלכתי ל
HI
שירותים

בשביל אנשים כמוך, שלא יתבלבלו =]

בכלללל מקרה, עכשיו לענין:
אתה אומר הרבה אנשים? איזה אחוז אתה מייצג בדיוק? או במילים אחרות,
איפה אתה חי תגיד לי?! מה אתה חושב שרוב האנשים כמו יגאל ושחר?
רוב אוהבי המוזיקה האלקטרונית, שותים ומעשנים, וסבבה עם החיים =]

בקשר לדבר השני, של אילת
אני לא יודע מתי פעם אחרונה היית שם, אבל זה מעוז השחורים,
ARS-LAND... גועל נפש!! זה למה שאני יורד לאילת, אני מעדיף לשהות במלון ריפ, מול הקלאב מד, ולא באזור המרכזי עם "הטיילת" שכל הליכה בה אני מרגיש שבוחנים אותי ועוד שניה גונבים לי פלאפון/ארנק/כליה.

תעשה לי טובה, תיכף תגיד לי שמסיבה באילת מרגישה כמו מסיבה בחו"ל.
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
בקשר לדבר השני, של אילת
אני לא יודע מתי פעם אחרונה היית שם, אבל זה מעוז השחורים,
ARS-LAND... גועל נפש!! זה למה שאני יורד לאילת, אני מעדיף לשהות במלון ריפ, מול הקלאב מד, ולא באזור המרכזי עם "הטיילת" שכל הליכה בה אני מרגיש שבוחנים אותי ועוד שניה גונבים לי פלאפון/ארנק/כליה.


חחחחחח הרגת אותי וזה כל כך נכון.. אני מוכרח להסכים איתך.
אילת בקיץ הייתה מוקד הערסיות.. שלא להזכיר את העיר האדומה עם כל הליינאפ הנוצץ שלה עם דגש ענקי על ה ערסים שהתנחלו שם וערבים/הומואים פה ושם..

בכל אופן כיף לראות שדיגיוויד בא לפה ושעדיין לא שכחו בעולם שישראל קיימת. אני אישית שמעתי מכמה אנשים שהלכו לדיגוויד שהוא היה בפאצ'ה לפני כמה שנים טובות ונהנו לפנים..
הכל עניין של התחברות למוסיקה שלו..
DvJ
quote:
Originally posted by DjChook
בקשר לדבר השני, של אילת
אני לא יודע מתי פעם אחרונה היית שם, אבל זה מעוז השחורים,
ARS-LAND... גועל נפש!! זה למה שאני יורד לאילת, אני מעדיף לשהות במלון ריפ, מול הקלאב מד, ולא באזור המרכזי עם "הטיילת" שכל הליכה בה אני מרגיש שבוחנים אותי ועוד שניה גונבים לי פלאפון/ארנק/כליה.

תעשה לי טובה, תיכף תגיד לי שמסיבה באילת מרגישה כמו מסיבה בחו"ל.



חחחח....
יאוו איך שאתה צודק ....
אחת הסיבות שלא רציתי לנסוע בחופש לאילת זה בגלל זה .....
אבל היה את ארמין אז ירדתי ולהגיד תאמת במסיבה שם איתו
למרות כל הערסים הייתה אווירה ונהנתי ובלי הערסים שם לא היה בכלל קהל חוץ מכמה ששומעים טראנס .....

טוב קיצר בקשר לדיגוויד
אני לא חושב זה מסיבת כסף למה אם זה היה בגלל כסף אז ללא ספק היו דופקים תמסיבה במרכז.....
הליינאפ זה רק כדי להביא קהל בשביל המסיבה
הייתי אפילו מוריד אחד מהדייגיי של הפסיי
ומכניס את זנגלביץ או גיא גרבר זידן......
אני מאמין שאם זה היה במדינות השכנות שלו ירדן מצרים לבנון
אנשים ללא ספק היו באים ממרחקים רק בשביל דיגוויד ולא משנה מי עוד מתקלט למרות שאצלהם הסצינה דומה לשלנו
אולי בלבנון קצת יותר מאיתנו מבחינת המוזיקה אלקטרונית כיזה חזזק אצלההם......
והבעיה בארץ היא שלא יודעים להעריך אתזה מספיק.....
לא נורא דור ההמשך בדרך ככה שמצפה לנו הרבה טראנס .....
Dj Alex (ISR)
דיגוויד זה לא טראנס זה האוס:toothless
DvJ
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
דיגוויד זה לא טראנס זה האוס:toothless




כן נו אז???
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
יוראי, זה לא כוון אישית אליך אלא בכלליות למי שטוען שהוא מקליט סטים ולא צריך לקרוא לעצמו דיג'יי ובלה בלה

עכשיו בקשר לאנגלית בפורום
אני לא הראשון ולא האחרון שירשום במשפט מילה האנגלית
אתה אחרי שנתיים פה צריך לדעת כבר שבשביל לקרוא את זה
לא צריך להיות גאון
אלא פשוט קוראים את המשפטים הפוך
כלומר אם אני עכשיו רואה

הלכתי ל HI שירותים
אז אני רואה את זה "הלכתי להיי שירותים" ואתה רואה את זה
"שירותים היי הלכתי ל"
ואני יודע לקרוא את זה, אני חושב שאם הזמן תדע לקרוא את זה
ואגב אני מהיחידים שלרוב מפרידים ורושמים

הלכתי ל
HI
שירותים

בשביל אנשים כמוך, שלא יתבלבלו =]

בכלללל מקרה, עכשיו לענין:
אתה אומר הרבה אנשים? איזה אחוז אתה מייצג בדיוק? או במילים אחרות,
איפה אתה חי תגיד לי?! מה אתה חושב שרוב האנשים כמו יגאל ושחר?
רוב אוהבי המוזיקה האלקטרונית, שותים ומעשנים, וסבבה עם החיים =]

בקשר לדבר השני, של אילת
אני לא יודע מתי פעם אחרונה היית שם, אבל זה מעוז השחורים,
ARS-LAND... גועל נפש!! זה למה שאני יורד לאילת, אני מעדיף לשהות במלון ריפ, מול הקלאב מד, ולא באזור המרכזי עם "הטיילת" שכל הליכה בה אני מרגיש שבוחנים אותי ועוד שניה גונבים לי פלאפון/ארנק/כליה.

תעשה לי טובה, תיכף תגיד לי שמסיבה באילת מרגישה כמו מסיבה בחו"ל.



אני מכיר את הנוהל הזה של לקרוא הפוך ועדיין... זה מסתבך כל הזמן שלא נדבר על מה קורה שמכניסים 2 מילים באנגלית אז בכלל אין מה לדבר...


אתה אומר לי שאני אומר "הרבה אנשים" וזה קצת מסובך להבין את זה כי אז אני צריך לחזור צעד אחורה לתוך הדברים שלי כדי להבין בדיוק על מה אתה מדבר איתי אז להבא תצוטט בקשה - שאני אדע בדיוק במה אתה מתמקד...

תבטח התכוונת ל
"
ארץ ישראל - שלא בדיוק מלאה באוכלוסיות של חולי מוזיקה אלקטרונית שתהיה מוכנה לעוף עד אילת בשביל מסיבה
ומקום ענקי - שצריך למלא בפול אנשים וואט אבר איט טייקס
"
(לאדע ריפרפתי על הדברים שלי וראיתי "פול אנשים"ד...)

ואז תשואל אותי
"איזה אחוז אתה מייצג בדיוק?"

?

קשה לי לענות על השאלה כי ...... אני ממש לא מבין מה הפואנטה... מה זה איזה אחוז...... אנשים שהולכים למסיבות, אנשים שמחפשים לבלות...




quote:
בקשר לדבר השני, של אילת
אני לא יודע מתי פעם אחרונה היית שם, אבל זה מעוז השחורים,
ARS-LAND... גועל נפש!! זה למה שאני יורד לאילת, אני מעדיף לשהות במלון ריפ, מול הקלאב מד, ולא באזור המרכזי עם "הטיילת" שכל הליכה בה אני מרגיש שבוחנים אותי ועוד שניה גונבים לי פלאפון/ארנק/כליה.

מה זה הסטייה המטורפת הזאת מהנושא...
אני לא אגיב על זה בכלל שלא נסטה עוד יותר...


מה שכן אני שמח שזה משעשע פה תאנשים והם טוענים שתצודק אבל עדיין..... מה הקשר?
gErver
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
דיגוויד זה לא טראנס זה האוס :D


לא מדוייק..
פרוגרסיב האוס בגדול
ופרוגרסיב טראנס
שהגבול בינהם לפעמים מאוד דק

בקשר ללינאפ לא קשור
אשכרה פסטיגל
הביאו את כל הגלאקטיקוס,
חדש חדש
:D

וזה רק אני
אבל אם כבר הבאתם את דיגוויד
מה כל השאר קשורים
ולמה אילת..
אזור המרכז היה הולך יותר טוב
ואז מן הסתם היו מגיעים אנשים לעניין
שאוהבים תמוזיקה של דיגוויד

מה יצא מזה
אז דיגוויד היה בארץ.. אז ?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ואגב אני מהיחידים שלרוב מפרידים ורושמים

הלכתי ל
HI
שירותים


אני רואה הפסקת להסתכל על פוסטים שלי הא?:D

וכן יוראי הגיע הזמן שתדע לקרוא את זה

אני כבר יודע לתרגם משפטים מאנגלית לעברית ככה
hurth t,v spue

=]
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אני כבר יודע לתרגם משפטים מאנגלית לעברית ככה
hurth t,v spue

=]


משמוכיח שיש לך יותר מדי זמן פנוי בבית :D

omergunr
http://www.fansygame.com/projects/l...eken/index2.htm
Koby
quote:
Originally posted by omergunr
http://www.fansygame.com/projects/l...eken/index2.htm

משום מה זה עושה לי תחושה של פדיחה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement