return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
באילת?tiesto (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
תשמע אתה אומר דברים נכונים

אבל בסופו של דבר מה שהצלחתי להבין ממך
זה שאתה לא אוהב את עופר, כי הוא מאוס

יכול להיות שהוא מאוס, אין ספק שאני אעדיף לא לשמוע עכשיו את
SUMMER NIGHT CITIES, מכיוון שחרשו עליו...

אבל בוא נגיד שאין לי בעיה עם זה.

בכל מקרה, בקשר לזה שהוא לא יוצר,
תשמע אני לא יודע מי בא קודם הביצה או התרנגול

אני לא יודע את הביוגרפיה שלו ואיך הוא הגיע לסצינה,
מה שאני כן יודע, זה שהוא עומד מאחורי הפקות של ביטים שעשו מהפוכנת בסצינה והכניסו לתודעה ואפילו לרדיו NEW-YORK HOUSE
ואת זה אף אחד לא יכול לקחת מהשם עופר ניסים

משם ועד לניצנים ולהופעה שלו בתור דיג'יי.. אני מסכים שזה הכל תרגיל יחסי ציבור אחד גדול. אבל אני לא יכול להגיד שזה לא משרת את המטרה של כולנו פה, וזה מודעות.
DvJ
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אתה אומר דברים נכונים

אבל בסופו של דבר מה שהצלחתי להבין ממך
זה שאתה לא אוהב את עופר, כי הוא מאוס

יכול להיות שהוא מאוס, אין ספק שאני אעדיף לא לשמוע עכשיו את
SUMMER NIGHT CITIES, מכיוון שחרשו עליו...

אבל בוא נגיד שאין לי בעיה עם זה.

בכל מקרה, בקשר לזה שהוא לא יוצר,
תשמע אני לא יודע מי בא קודם הביצה או התרנגול

אני לא יודע את הביוגרפיה שלו ואיך הוא הגיע לסצינה,
מה שאני כן יודע, זה שהוא עומד מאחורי הפקות של ביטים שעשו מהפוכנת בסצינה והכניסו לתודעה ואפילו לרדיו NEW-YORK HOUSE
ואת זה אף אחד לא יכול לקחת מהשם עופר ניסים

משם ועד לניצנים ולהופעה שלו בתור דיג'יי.. אני מסכים שזה הכל תרגיל יחסי ציבור אחד גדול. אבל אני לא יכול להגיד שזה לא משרת את המטרה של כולנו פה, וזה מודעות.


מגיב מהרר אה... חח...


quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, בקשר לזה שהוא לא יוצר,
תשמע אני לא יודע מי בא קודם הביצה או התרנגול


חח... משפט יפה..נכון....

הקשר לזה אני לא שונא אותו בכלל
אני מעריך אתמה שהוא עשה לסגנון שלו ולקהילה שלו...
אני רשמתי פעם ואני ירשום עוד פעם
שכל מה שהייתי שומע לפני איזה שנתיםם זה היה רק ניורק
ופה ושם קצת טראנס
עד שהפנמתי שניורק זה לא כמו טראנס אין את אותם רגש ונשמה ששיש בטרנס קיצר לא נכנס לזה יותר מידי........

אבל זה ממש ציני ולא הגיוני שפתאום אנשים באים אליך ושאולים אותך מיזה
טיאסטו מיזה מרק נורמן ומיזה מרקו וי...
שלח לי קטעים של טיאסטו של מרקו וי וכו'.....
זה פשוט סיבה מפגרת לשמוע אותם רק בגלל שעופר התחיל לנגן אתזה ....
יש אנשים שאפילו לא סובלים אתמה שהם שומעים לדוגמא
טיאסטו
ומכריחים את עצמם לשמוע אתזה בגלל שועפר ניגן אתזה.....!!!!!

מהכן אני באמת חושב שזה מאוס אנשים עשו מהמוזיקה הזאת כיאלו זה החיים שלהם.....
ותראה זה כבר עבר לחלק מהם....
כל קטע נשמע כמעט אותו הדבר אצל עופר.....
DjChook
תשמע אני גם אצחק איתך על אותם אנשים אבל אני איפשהו מבין אותם
הם חיו בעולם שבו מכתיבים להם מה לשמוע
להיט -> מושמע בגלגלצ
אז מה שלא מושמע בגלגלצ כנראה לא משהו

זה היה לפני. היום בעידן האינטרנט הכל טיפה יותר פתוח
אבל למשל לי, שאין הרבה הבנה במוזיקה שחורה, אבל אוהב אותה
אז אני לא אענה מדיסק של
50 cent
אבל אני אהנה מהשירים שלו ,שאני מכיר
אתה מבין לאן אני חותר? כי אני כבר התבלבלתי

וכן אני מגיב מהר, לא יוצא שאני הרבה בפורום בתקופה האחרונה אז שאני כבר שם אני שם
Viber
quote:
Originally posted by DjChook
VIBER
אם כל הכבוד והליקוקים ל
HYDROID
תסלח לי אבל ככה זה נראה פה בפורום
אז נתחיל בזה שהפורום הזה לא אהב פסיכודאלי מאז ומעולם
אז מן הסתם אנשים לא יתחברו. אבל אתה לא יכול לקחת את זה שבתקופה האחרונה סקאזי הוא האומן טראנס המוביל של ישראל, ביחד עם אסטריקס.

נחזור ל
HYDROID
אני באמת לא מתכוון לזלזל פה באף אחד, במיוחד שהוא מהפורום וישראלי מצליח בתחום המוזיקה האלקטרונית,
אבל תסלח לי.... אתה יכול בכלל להשוות?
אז אתה אוהב את המוזיקה שלו... אז זה הופך אותו לאלוהים?

לי בניגוד אליך, יש ראיה הרבה יותר מרחבית ופתוחת-אופקים לכל הסגנונות שיעברו באוזן שלי, ויש לי המון הערכות לאנשים ששמם הולך לפניהם בקהילות השונות. אז כן, אני חושב שהשם סקאזי שגורם ל 60000 תאילנדים לגמור במסיבה, יותר גדול מהשם של היידרויד, שגורם ל 200 אנשים להזיע מתוכנית רדיו באינטרנט,
וכן אני חושב שלעופר ניסים יש יותר כבוד, שהוא מצליח לגרום לאלפי קלאברים, וביוחד בנות, להתחבר למוזיקה שאני אישית אוהב לשמוע במועדון.

אגב, רק בשביל שלא יקחו את הדברים אישית, היוצר
HYDROID
היה יכול להתחלף בהמון יוצרים אחרים, פשוט אותו
VIBER
הזכיר.


יופי לו שהוא האומן טראנס המוביל בפופולאריות גם טיאסטו "מוביל" את כול התקליטנים בשנים האחרונות בפופולאריות כל הכבוד להם.

וואלה אני יכול להשוות בין האמנים האלה וכך גם כול חברי האתר הזה,תיפתח סקר מי יותר מוכשר במיוזיק דיסקאשן ותיראה שזה לא רק אני,מעניין לי תזין מי יותר פופולארי חוץ מזה

ויפה שאתה כבר מכיר אותי כל כך טוב ואתה יכול לנתח את מה שאני אוהב ומה לא ואת כל האהבות שלי במוזיקה,כל הכבוד באמת ניחנת בתכונות מיוחדות מאוד,אם תבדוק את הפוסטים שלי תיראה שלמרות שאני לא מת על האמנים האלה אני מכבד אותם אז אל תתחיל לעוות דברים בשביל לצאת צודק יותר.
ולפי ההשקפה שלך השם פיפטי סנט שיכול לגרום למיליון כושים להשתגע בהופעה הוא אמן ומוזיקאי פי מיליון יותר טוב משיקיין שכמה הוא כבר מעניין ביחס לפיפטי סנט?? ממש אין להשוות פיפטי סנט הוא מוצארט לידו
:)

לקטע עם עופר ניסים שמצליח לגרום לבנות במיוחד להתחבר למוזיקה שלו אני בכלל לא עומד להיכנס
:stongue:
DjChook
מה עירבתת לי פה את שיקן עכשיו
שיקן מדהים, הוא מופיע לייב ומרגש

עזוב אתה מערבב פה יותר מדי דברים, אני אגיב לך לעניין

אתה הוכחת לי עכשיו שאתה בדיוק כמו הילדות האלה שצורחות עופר ניסים
אתה אדם של "הרגע" - מה שחם הרגע

אתה היית בתקופה של
innercity 2000 ? 99 ?
שאנשים כמעט התאבדו מהאהבה שלהם לטיאסטו?
אתה רוצה להשוות לי אומן שבסוף דרכו לאומן שבתחילת דרכו
אז סבבה לך
אבל אני מסתכל על המציאות ואוהב לעשות השוואות בין דברים שיש בסיס אמיתי להשוואה.
אותו דבר בקשר לזה שצחקת על הטראקים החדשים של אינפקטד

אתה לא מבין, שאחרי כמה שנים שאתה מאכיל את הקהל שלך במה שהוא רוצה,
יכולים לקרות כמה דברים

א. שלך נמאס ואתה רוצה שינוי
ב. שאתה מנסה לחנך את הקהל שלך ולראות האם הוא ילך אחריך לסגנונות שלדעתך יותר איכותיים / אקזוטים / אוונגרדים וכו

ואתה ממשיך להראות לי דוגמאות של מכורי טראנס
אתה לא מבין שאנחנו פה (בעיקר אתם) לא הסטטיסטיקה שיש להתחשב בה?
m0sh
חן זה לא מעצבן אותי
אבל תחשוב תבוא ותגיד שנגיד
טייסטו אפס ובלה בלה
זה יכול לעצבן אנשים

עכשיו מקובל מבחינתי ששחר לא אוהב אותו
אבל סתם הסתכלתי על העמודים הראשונים ושם שחר רושם שוב ושוב כמה שהוא לא אוהב אותו
עכשיו אם זה לא ניסיון לצומת לב(לעשות פרובוקציות)אז תתלוש לי את הביצים

אני לא חושב שאנשים פה צריכים להתעצבן אבל זה יכול לקרות וזה גורר עוד ויכוח דבילי וזה בדיוק מה קרה

אז מצד אחד התגובות כלפי שחר לא מוצדקות ומצד שני שחר יכל להמנע מהפרובוקציות האלו

בקיצור
טוב הוא לא טוב,הוא מגיע ויהיה מסיבה
ומי שנהנה מזה שילך
מי שלא,שלא ילך
DjChook
פעם הבאה תעשה
QUOTE
ואז כולם יבינו מה רצית להגיד
כי אני אישית הפעם לא הכי הצלחתי

והויכוח פה שאני מנהל הוא הרבה יותר עקרוני
מאהבה לדיג'יי זה או אחר
אני ככלל מקווה שכל דיג'יי שיגיע מחו"ל יזכה לאירוח פצצתי ומסיבה פצצתית כדי שישראל תחזור להיות מעצמה
m0sh
לא משנה עזוב
פשוט אנשים פה אוהבים להתווכח על כל דבר\

אני לא אומר שאני תלית שכולה תכלת
Viber
quote:
Originally posted by DjChook
מה עירבתת לי פה את שיקן עכשיו
שיקן מדהים, הוא מופיע לייב ומרגש

עזוב אתה מערבב פה יותר מדי דברים, אני אגיב לך לעניין

אתה הוכחת לי עכשיו שאתה בדיוק כמו הילדות האלה שצורחות עופר ניסים
אתה אדם של "הרגע" - מה שחם הרגע

אתה היית בתקופה של
innercity 2000 ? 99 ?
שאנשים כמעט התאבדו מהאהבה שלהם לטיאסטו?
אתה רוצה להשוות לי אומן שבסוף דרכו לאומן שבתחילת דרכו
אז סבבה לך
אבל אני מסתכל על המציאות ואוהב לעשות השוואות בין דברים שיש בסיס אמיתי להשוואה.
אותו דבר בקשר לזה שצחקת על הטראקים החדשים של אינפקטד

אתה לא מבין, שאחרי כמה שנים שאתה מאכיל את הקהל שלך במה שהוא רוצה,
יכולים לקרות כמה דברים

א. שלך נמאס ואתה רוצה שינוי
ב. שאתה מנסה לחנך את הקהל שלך ולראות האם הוא ילך אחריך לסגנונות שלדעתך יותר איכותיים / אקזוטים / אוונגרדים וכו

ואתה ממשיך להראות לי דוגמאות של מכורי טראנס
אתה לא מבין שאנחנו פה (בעיקר אתם) לא הסטטיסטיקה שיש להתחשב בה?


למה עירבבתי את שיקיין? כי הוא אמן שלא יכול למשוך אנשים כמו פיפטי סנט אבל הוא הרבה יותר מוכשר,חכם וטוב מהטמבל הזה ולפי ההשקפה שלך פיפטי הוא מוזיקאי יותר טוב אבל עזוב...

ועוד איך שיש בסיס להשוואה לטיאסטו אם הטענה שלך היא ש:
הנאה ליותר אנשים וכבוד מיותר אנשים וגורמים = אמן טוב יותר
ודרך אגב שכחתי לומר שלא כל מוזיקה שתופסת באסיה היא כול כך איכותית כמו שאתה חושב,עם כול כך הרבה אנשים זה שונה מאשר שאר העולם.

אני שמעתי את כול הדברים של טיאסטו פעם ואפילו הקלטתי לטייפ.
אני לא מבין מה הקשר בין אמן בתחילת דרכו לאמן בסוף דרכו - או שהמוזיקה טובה בעיני(עניין סובייקטיבי) או שלא,מה לעשות יש ניסיונות לחדש שניכשלו בעיני ואם אתה שואל אותי הניסיון של אינפקטד למשל לחדש ניכשל ,סבבה אין מה להתווכח על טעם ועל ריח אבל זאת דעתי אתה יכול לא לקבל אותה ולהמשיך לחיות במציאות שלך.
אני לא בא לרדת על אינפקטד או סקאזי סתם,פשוט ניראה לי שהם נהנים מאור הזרקורים וממחמאות יותר מידי בזמן שהם לוקחים את זה מאמנים אחרים ב
EDM
שמגיע להם יותר
זה הכל
DjChook
ואני חושב שצריך רק למחוא כפיים על השם שהם הצליחו ליצור לעצמם
ולכבד אותם.

אגב אני רק אגיב לך על עניין 50אגורות,
ממש ממש ממש לא! כתיבת ושירת ראפ לעומת נגינה וייצרה הם שני תחומים שונים לגמרי של מוזיקה! אין בסיס להשוואה בשום אספקט.

זה כמו שתשווה לי זמר מזרחית לנגן כינור בערך...

Viber
quote:
Originally posted by DjChook
אגב אני רק אגיב לך על עניין 50אגורות,
ממש ממש ממש לא! כתיבת ושירת ראפ לעומת נגינה וייצרה הם שני תחומים שונים לגמרי של מוזיקה! אין בסיס להשוואה בשום אספקט.

זה כמו שתשווה לי זמר מזרחית לנגן כינור בערך...


ניסיתי להעביר ביקורת באמצעות השוואה מוגזמת בכוונה
נעזוב את זה אבל...
Hydroid
quote:
Originally posted by DjChook
אוקי כמה דברים כי באמת נהיה פה פלצנות מטורפת

מוש, מה זאת אומרת יעצבן אנשים?
מישהו אמר שהוא לא דיג'יי טוב? אני אישית אוהב אותו,
כן כן, אני שבקושי שומע טראנס אוהב להכניס דיסק
GLOBAL UNDERGROUND
ולשמוע את המוזיקה הזאת,
פשוט אמרתי מה אני חושב עליה במסיבה.
זה היה בקשר לדיגוויד

יגאל, אתה צודק.

VIBER
אם כל הכבוד והליקוקים ל
HYDROID
תסלח לי אבל ככה זה נראה פה בפורום
אז נתחיל בזה שהפורום הזה לא אהב פסיכודאלי מאז ומעולם
אז מן הסתם אנשים לא יתחברו. אבל אתה לא יכול לקחת את זה שבתקופה האחרונה סקאזי הוא האומן טראנס המוביל של ישראל, ביחד עם אסטריקס.

נחזור ל
HYDROID
אני באמת לא מתכוון לזלזל פה באף אחד, במיוחד שהוא מהפורום וישראלי מצליח בתחום המוזיקה האלקטרונית,
אבל תסלח לי.... אתה יכול בכלל להשוות?
אז אתה אוהב את המוזיקה שלו... אז זה הופך אותו לאלוהים?

לי בניגוד אליך, יש ראיה הרבה יותר מרחבית ופתוחת-אופקים לכל הסגנונות שיעברו באוזן שלי, ויש לי המון הערכות לאנשים ששמם הולך לפניהם בקהילות השונות. אז כן, אני חושב שהשם סקאזי שגורם ל 60000 תאילנדים לגמור במסיבה, יותר גדול מהשם של היידרויד, שגורם ל 200 אנשים להזיע מתוכנית רדיו באינטרנט,
וכן אני חושב שלעופר ניסים יש יותר כבוד, שהוא מצליח לגרום לאלפי קלאברים, וביוחד בנות, להתחבר למוזיקה שאני אישית אוהב לשמוע במועדון.

אגב, רק בשביל שלא יקחו את הדברים אישית, היוצר
HYDROID
היה יכול להתחלף בהמון יוצרים אחרים, פשוט אותו
VIBER
הזכיר.


סתם בגלל שהזכרת אותי אז ככה....אותו ההיידרויד שגורם ל200 אנשים באינטרנט להזיע גם יגרום ל14000 איש בפולין להזיע בקיץ יגרום לאני לא יודע כמה אלפים להזיע ב

WMC

במרץ

הולך לנגן עם יוהן חילן בשניים מהמועדונים הגדולים בעולם

SPIRIT
CROBAR

ואני לא בא להשתחצן אני פשוט שונא שאנשים מדברים דברים שהם לא יודעים.

אני לא בא להשוות את עצמי לסקאזי ולא לאסטריקס אבל אתה יודע מה גם אתה לא יכול! זו סצנה אחרת אי אפשר להשוות את הדברים האלה בפסיי אין חצי מהתחרות שיש בסגנונות אחרים כל מקרה זה לא ממש מעניין אותי סתם תפסיקו להכניס דברים שאתם לא יודעים למה זה מעצבן אני שונא להכנס לדברים האלה ובטח לא להגיד אני זה ואני שם אבל שמישהו מדביק לי תווית של גורם ל200 איש להזיע מתוכנית באינטרנט אני חייב.


אניויי דיגוויד מלך היייתה מסיבה בת זונה אז! מי שלא אוהב שלא יאהב סלמטק.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement