|
באילת?tiesto (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
+1 :eyes: |
+1 Big Time !
אם כל אחד כבר אמר את דעתו אז הנה דעתי
מתנת יום הולדת נפלאה ליום הולדת שלי שיהיה בתחילת אותו השבוע
מבחינתי אני מתכוון להגיע לשם אחרי שברוב טפשותי פספסתי אותו בפלמחים
אם צח יקפוץ לפה הוא לא יוותר על להזכיר שפספסתי אותו גם בספייס ביחד עם קארל קוקס כי העדפתי לשמוע את ארמין פרי אוניל ופול אוקנפולד אבל זה כבר צרות של עשירים ושוב עניין של דיעה
(ואם שואלים אותי עכשיו הייתי בוחר בדיגוויד וקוקס)
ולמי שחושב שהמוזיקה הזו לא מרקידה או מוזיקת רקע אז שיסביר לי מה עובר עלי כשאני שומע תתוכנית שלו בנגן שלי ומתחיל ללכת מהר יותר ברחוב רק כדי לעצור את עצמי שאני לא יתחיל לרקוד
זה לא משמוזיקת רקע עושה :rolleyes:
ועומר אתה רוצה תשובה? נשלח לך באיי סי קליפ מהפעם הראשונה שהוא היה פה
סאונד מזעזע רק תראה שהאנשים לא רוקדים
הם קופצים! המווון אנרגיה באוויר
המסיבה הכי טובה בחיים שלי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
איזה ראש בקיר שחר בחייט.....
אף אחד לא ביקש ממך להתלהב אבל יש אנשים מתחברים לסיגנון שלו
מה אתה קוטל.... הוא הוכתר בעבר לדיג'י הכי טוב בעולם אם אני לא טועה.. יש לזה סיבה אחי כנראה הוא יודע מה הוא עושה...
(ביננו.. גם אותי הוא משעמם... למרות שבעבר הוא היה מהאלה שגילו לי מה זה מוזיקה אלקטרונית אבל אני לא אבוא לאנשים ואגיד להם שאין להם מה להתלהב ממנו...)
אני מבין את מה שאתה מנסה להעביר - וגם קצת מסכים עם הדעה שלך בסופו של דבר הוא רחוק מלנגן תמוזיקה שאני אוהב כך שרוב הסט אין תקשורת ביננו..
אבל אל תשתלט על רגשות של אחרים כלפי תקליטנים, או בקיצור דבר בשם עצמך......
יאללה ויכוח :) |
מה קשור קוטל?
היית במסיבה שלו שתמדבר?
אני הייתי כמעט נרדמתי
| quote: | Originally posted by sh33p
זה כל העניין, מוזיקה אלקטרונית היא מוזיקה מדהימה
לא משנה אם זה פסיי טראנס או האוס
בכל ז'אנר יש את היופי שלו
בגלל זה לדעתי זה מגוחך לקרוא לזה מוזיקת רקע |
לא נכון
אני מסכים עם חן
זה מוזיקת רקע
ראסמי לשבת על נרגילה ולשמוע תשיעמום שלו ברקע זה סבבה וטוב ויפה
אבל ללכת למסיבה בשביל זה
ועוד עד אילת
פחחחחחחחחחח
לגבעתיים לא הייתי נוסע בשביל זה |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשור קוטל?
היית במסיבה שלו שתמדבר?
אני הייתי כמעט נרדמתי
לא נכון
אני מסכים עם חן
זה מוזיקת רקע
ראסמי לשבת על נרגילה ולשמוע תשיעמום שלו ברקע זה סבבה וטוב ויפה
אבל ללכת למסיבה בשביל זה
ועוד עד אילת
פחחחחחחחחחח
לגבעתיים לא הייתי נוסע בשביל זה |
לראות את עופר ניסים חוטף בתחת מחבר שלו על הבמה בזמן שהוא רוקד כמו שרמוטה לצלילי הסט שהוא הקליט בבית
עדיף בהרבה
אני מסכים איתך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
לראות את עופר ניסים חוטף בתחת מחבר שלו על הבמה בזמן שהוא רוקד כמו שרמוטה לצלילי הסט שהוא הקליט בבית
עדיף בהרבה
אני מסכים איתך |
ראסמי כן
למוזיקה שלו לפחות יש קצב
אני בניגוד אליך הייתי כשדיגוויד היה בפלמחים
וגם עופר ניסים היה שם
אבל וואלה לך לאילת נראה כמה תהנה שם פחחחח |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבעיה היא לא עם הליינאפ אלא זה שכתוב על המסיבה הזאת בענק..
מ-ס-י-ב-ת כ-ס-ף
טוב שלא הביאו את היהודים ונינט ככה בשביל לדחוף גם ילדות ונערים מתבגרים...
מה הקשר בין דיגוויד, חסיד הפרוג והאוס,
לבין עופר ניסים, ניו יורקי, לבין YAHEL, טראנס
לבין ALIEN PROJECT פסיכודאלי
שכולם מנגנים אלקטורני ? וואו, מדהים..
אגב, מבחינת ליין אף אחד לאחד, אני מאד אוהב את ALIEN PROJECT ואת עופר ניסים (ואלה, אחרי שראיתי כמה אנרגיות יוצאות ממנו במצעד האהבה ואיך הקהל מתרגש, זה שווה את זה.. למרות שהוא הומו. בקטע הזה אני מסכים עם שחר).
אבל שוב עד אילת? איפה אני אשתין בדרך?! |
אני חייב להעיר לך על זה....
ומסריח אותי שאתם לא חושבים צעד אחד מעבר ל"למה פה זה לא כמו אירופה"
תחשוב שניה ואל תהיה תמים............ איך תחושב לעזאזל שאפשר לשכנע אלפים לרדת לאילת.
שים לב הליין אפ משלב:
דיגוויד - אנשים שבאים לשמוע מוזיקה איכותית וכל הסצנה האיכותית
עופר - כל הצעירים, המושפעים, הכוסיות, וכולם בקיצור
סקאזי יהל - למרות שזה פול ערסים אבל אין דבר כזה בישראל מסיבה בלי פסי טראנס.... אין זה תפור על ישראליים זה חלק מהתרבות וכמובן מושך מאות מעריצים
אז מההההה מההההההה........ תבין כבר אתה וכולם....... פה זה לא אמריקה אין פה ביליון איש ולא תוכלו לעשות מסיבה כזאת גדולה בלי שמות כאלה...
העיקר להתלונן יאאללה אתם הורגים אותי......
כן אני רוצה לראות איך המסיבה הזאת הייתה נראת אם הליין אפ היה
gabriel and dresden
markus schulz
marcel woods
ronski speed
(חלום! חלום!!!.... נו תגידו)
חלום שלא יתגשם בשנים הקרובות למה למסיבה כזאת באילת ירדו במיוחד אולי 1000 איש בלחץ ועוד אני חושב שאני מגזים לטובה וגם כן לא כל אחד מהם ירד בגלל השמות האלה אלה בגלל שהם יודעים שיש באילת משו גדול (500 מהם=אנשים שבאו במיוחד
מחו"ל כדי לראות את זה)ד
העיקר איייייייכס....... כל היום תלונות........
תגיד לי חן איפה הטקט איפה...... מה זה מסיבת כסף למה מה נראה לך אנשים עושים מסיבה בגודל כזה בשביל מה? - בשביל לצאת בלי כסף? תחשוב שמזיז להם בכלל מתרבות מוזיקה אלקטרונית ומליין איכותי? (תאמת שגם אבל זה ממש מועדפות שניה) - מה בשביל מה אנשים עובדים בחיים........
כנסו שניה לראש של אחד שמארגן את זה............... כן........ אוקי... יש לנו מסיבה בפאקינג אילת צריך לשכנע 10000 איש לרדת
מסיבה איכותית? פחחחחחחחחחחחחחחחח מי יבוא למסיבה כזאת
אז עכשיו תגיד לי.... "בסדדר...... אבל שיעשו מסיבה איכותיתתתתת ולא חייב לצאת עם ג'ובות בכיס".....
אז תבין שכאן בארץ זה או לעשות את זה ולעשות את זה כמו שצריך או לעשות את זה ולצאת מעפנים עם מסיבה שלא יצאה כמו שתיכננו מופסדים מכסף
תסלחו לי חברה וכמה שאני אוהב אותכם אבל רוב האנשים פה מתפנקים בטירוף על הפקות שמצליחות פה
ועד שלא תהיה פה מסיבה שתכלול את ארמין ואת הליין אפ למעלה אתם לא תרגעו ולא תפרגנו בשקל
ואל תגידו לי עכשיו "אבל תראההההה מביאים לפה אמניםםם "מייק" "פול וואן דייק" ואנחנו לא מתלוננים והכל יפה אז על מה אתה מדבר לעזאזל.........
אז אני מדבר על תסתכלו שניה אחת בראש קצת יותר ממוסחר... קצת יותר ששואף להצליח במדינה שאלקטרוניקה זה רק סראזי ועופר...... ואז תבינו למה מערבבים כל כך הרבה סיגנונות
ואז תבינו למה עופר ניסים עדיין מצליח
ואז תבינו מה זה לכבד במקום להתלונן כל היום
גם לי קשה לעכל את העובדה שאין פה תרבות קלאב טראנס אבל אני מתמודד עם זה ולא רק בוכה ומתלונן כל היום......
מה אני אגיד לכם עינשעעעעעעעאאאאאאאאלללללללללההההההההההההה שנגיע למצב עם ליין אפ כמו למעלה סלמטק???????
זהו
יאללה ויכוח :whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אני לא בא כאן לקטול או משהו כל אחד וטעמו הוא אבל אני כמעט מגחך בקולי קולות כשאני קורא שעופר ניסים מעניין יותר מדיגוויד...
או שהוא די גיי יותר טוב ממנו או משלא רשמת שם שחר...
דיגוויד הוא אחד מהטובים בעולם לא רק בתחומו
נתן סט משעמם?
אז אתה לא אוהב תסגנון כנראה זה משיש לי להגיד לך
חבל אבל הבעיה שחלך זה שאתה לא יכול ולא מצליח להבין שיש כאלה שכן אוהבים את זה
אתה אשכרה כמו אותם אנשים שיוצאים רק למסיבות אמ טי וי ושומעים רק משהרדיו מנגן להם
כמעט כמו זומבים
אתה לא יכול לחשוף אנים כאלה למשהו חדש בלי הרדיו
והם תמיד יקטלו את משאתה שומע כי זה כל כך שונה
אז אתה כמוהם בנושא של הקטילה
אתה לא אוהב אז אתה לא מאמין שאפשר לאהוב את זה ולא מבין מה מרקיד בזה
אז תבין יש אנשים שיכולים לרקוד מזה
זה הכל
אין פה ויכוח מעבר לזה כי בסוףך אתה חושב שהוא משעמם אותך ואתץ זה אני לא ישנה ואני חושב שאני יעשה הכל כדי שהפםעם אני יראה אותו אפילו אם זה רק 3 שעות באילת - ואני ירקוד עד שאני ייפול מהרגליים/ייגמר הסט שלו |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשור קוטל?
היית במסיבה שלו שתמדבר?
אני הייתי כמעט נרדמתי
|
| quote: | | "אנלא מבין מה אתם מתלהבים מדיגוויד " |
במילים אחרות
"חברה דיגוויד זה סתם... אין ממה להתלהב אני ממליץ לא להתלהב"
| quote: | | הייתי בפלמחים וראסמי הוא סתם ניגן 3 שעות משעממות |
לא סליחה ממש לא קלטת אותו פה....
| quote: | | אז רק בגלל שזה דיגוויד אני יגיד איזה כיף היה? |
זה נשמע כמו ניסיון להגיד "אנשים דיגוויד הוא שום דבר מלבד מושפעות - אז כדאי לכם לא להיות מושפעים ממנו ולא לאהוב תסטים שלו..."ד
זה המסר שמועבר מהדברים שכתבת
אז אחי אולי לא הייתי במסיבה שלו אבל לא הייתי במסיבה שלו בגלל שאני יודע שאני אשתעמם אז אני אהיה חכם ופשוט לא אגיע ואני לא אלך רק בגלל שזה ג'ון דיגוויד..... ואם אני כבר אגיע אז ברור שבלי ציפיות מי יודע מה..... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
במילים אחרות
"חברה דיגוויד זה סתם... אין ממה להתלהב אני ממליץ לא להתלהב"
לא סליחה ממש לא קלטת אותו פה....
זה נשמע כמו ניסיון להגיד "אנשים דיגוויד הוא שום דבר מלבד מושפעות - אז כדאי לכם לא להיות מושפעים ממנו ולא לאהוב תסטים שלו..."ד
זה המסר שמועבר מהדברים שכתבת
אז אחי אולי לא הייתי במסיבה שלו אבל לא הייתי במסיבה שלו בגלל שאני יודע שאני אשתעמם אז אני אהיה חכם ופשוט לא אגיע ואני לא אלך רק בגלל שזה ג'ון דיגוויד..... ואם אני כבר אגיע אז ברור שבלי ציפיות מי יודע מה..... |
שמע שמע אל תנתח לי תדיבור למה אין לך דיבור כמו שלי
שיהיה לך דיבור כמוני תקשר אלי
בינתיים אני הייתי במסיבה שלו ואותי הוא שיעמם
מפה ועד לקטול ולהגיד לאנשים לשנוא אותו וזה יש דרך ארוכה |
|
|
| DjChook |
יוראי לפני שאני מתחיל להגיב לך, אנא ממך
אל תעשה מאה אנטרים בין משפטים, זה מזיין לי את העיניים ואת חוט המחשבה שאני באמת מנסה לקרוא ורוצה להגיב בהגיון.
אני מסכים עם מה שאמרת, באמת... ואני בטוח שהמארגנים חשבו על איך להביא את השמות הגדולים.
אבל ואלה, אני לא מסכים איתך שאתה חושב שישראל אשמה שאין לה תרבות טראנס, וצריך לפצות על זה במסיבות המוניות.
זה בערך כמו שתגיד לי שמסיבת חיילים היא מסיבה טובה, כי יש שם איזה 4 אולמות, בכל אחד יש את השירים הכי טובים או מסחריים, אבל מבחינתי מסחריים זה הכי טובים שיצאו לאחרונה, בכל הסגנונות האפשריים, וכל עם ישראל שמחה וצהלה...
מה זה הקשקוש הזה? למה NEXT דואגים לחמם את האורחים שלנו עם כבוד,
ומי יחמם את דיגוויד? עופר ניסים? תעשה לי טובה אבל אני מבטיח לך שחצי מהצפוניות שירקדו לצלילי עופר ניסים, אח"כ ישבו להם בכיף על הכורסאות ויעשנו נרגילה כמו ששחר אומר, כשדיגוויד מנגן.
והקרחנסיטים יעשנו ויתנו בראש בבר, עד שALIEN PROJECT יעלה
אז סבבה, תקרא לזה RAVE מגשר פערים ומכנס אליו את רוב שכבות וצבעי האוכלוסיה, וגם רוב הסיכויים שאם הייתי באילת באותה תקופה הייתי דופק נוכחות,
אבל ממקום מושבי ברמת גן, אני מסתכל על זה כאל מסיבת כסף,
מסיבה שכשהמארגנים שלה רצו להכין אותה, הם חשבו כמה כסף הם יוכלו להוציא מזה...
וואלה עופר ניסים הוא אחד הסיבות להתעוררות של ה"סצינה" בתקופה האחרונה (מאז מצעד האהבה של 2004) אז אל תזיין לי במוח ותשמיץ אותו,
הוא הסיבה שהיום אפשר לקרב עוד פנים, במיוחד בחורות למוזיקה אלקטרונית שהיא לא LASGO, זו דעתי לפחות. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע שמע אל תנתח לי תדיבור למה אין לך דיבור כמו שלי
שיהיה לך דיבור כמוני תקשר אלי
בינתיים אני הייתי במסיבה שלו ואותי הוא שיעמם
מפה ועד לקטול ולהגיד לאנשים לשנוא אותו וזה יש דרך ארוכה |
הבנתי..... אתה לפי מה שאני רואה הבנת אבל רק את הצד שלך...... וכולם הבינו מה שהבינו ומצידי זה סגור |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראסמי כן
למוזיקה שלו לפחות יש קצב
אני בניגוד אליך הייתי כשדיגוויד היה בפלמחים
וגם עופר ניסים היה שם
אבל וואלה לך לאילת נראה כמה תהנה שם פחחחח |
רשמתי איפהשהו שאני מתכוון להגיע?
אני לא אסע עד אילת בשביל שעתיים עם דיגוויד
במיוחד שזה לא הסגנון הכי מועדף עליי
אולי אם הלייןאפ היה כולל משהו בסגנון טוכנר או זידן
הייתי שוקל לנסוע עם חברים
שחר סחטיין שהיית, אני מקווה שגם לי ייצא יום אחד לראות אותו
מה שכן את עופר ראיתי יותר מפעם אחד ואני לא יחזור על הטעות הזאת שוב
במיוחד אחרי ה"חימום" הנהדר שלו לטיאסטו בניצנים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
רשמתי איפהשהו שאני מתכוון להגיע?
אני לא אסע עד אילת בשביל שעתיים עם דיגוויד
במיוחד שזה לא הסגנון הכי מועדף עליי
אולי אם הלייןאפ היה כולל משהו בסגנון טוכנר או זידן
הייתי שוקל לנסוע עם חברים
שחר סחטיין שהיית, אני מקווה שגם לי ייצא יום אחד לראות אותו
מה שכן את עופר ראיתי יותר מפעם אחד ואני לא יחזור על הטעות הזאת שוב
במיוחד אחרי ה"חימום" הנהדר שלו לטיאסטו בניצנים |
אנלא מתלהב בכלל בזה שהייתי
להפך אני מנסה להסתיר את זה בשביל שאנשים לא יצחקו ששילמתי כסף על המסיבה המשעממת הזאת
ד"א עופר ניסים היה יותר כיף מדיגוויד
לפני שבועיים גם הייתי בווקס כשהוא היה |
|
|
|
|