|
Wie is Wout??
|
View this Thread in Original format
| DJ Wout |
:D
Nadat er geregeld kritiek was op DJ Wout en Regi leek het me wel leuk een valse account aan te maken om wat leven in de brouwerij te brengen.
het duurde niet lang of de eerste hapt toe door te melden dat er weer een bekende dj lid was.
Het plan was om het te rekken tot 1 april om het dan bekend te maken.
Opmerking: Moderators die IP's natrekken zijn uitgesloten van deelname en mogen geen tips geven. |
|
|
| Bertn |
| new wave is het alvast niet, die schrijft veel meer fouten in zijn posts:D |
|
|
| Phortastic |
:rolleyes:
kunde da ni in NLTA doen ofzo, die kunnen wel wa leven in de brouwerij gebruiken. :clown: |
|
|
| Zehra |
Nooooooooooooooooo 
Edit: Volgens mij zijt ge iemand die we heel goe kennen :o |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kunde da ni in NLTA doen ofzo, die kunnen wel wa leven in de brouwerij gebruiken. :clown: |
Morgen verschijnt daar ineens nen Tiesto :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Morgen verschijnt daar ineens nen Tiesto :p |
:stongue: |
|
|
| djcresto |
| vind het eigenlijk helemaal niet grappig. Zou Wout zelf geen gerechtelijke stappen kunnen nemen tegen iemand die zijn dj naam zo misbruikt? |
|
|
| CygnusX |
| Ik gok op Xilver :) |
|
|
| New Wave |
| Wij nederlanders brengen zonder fake accounts wel leven in de brouwerij. (of het moet JP met zijn dronken kop geweest zijn. Dan heb ik het natuurlijk helemaal fout. :) ) Daar hebben we een 'DJ Wout' echt niet voor nodig. Sterker nog...ik ken heel die kwast niet. Dus haal mijn naam maar weg. :) |
|
|
| Xilver |
| och Zehra, ge weet goed genoeg dat het Jasper is :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wij nederlanders brengen zonder fake accounts wel leven in de brouwerij. (of het moet JP met zijn dronken kop geweest zijn. Dan heb ik het natuurlijk helemaal fout. :) ) Daar hebben we een 'DJ Wout' echt niet voor nodig. Sterker nog...ik ken heel die kwast niet. Dus haal mijn naam maar weg. :) |
Da's die kerel die achter het dancegroepje Sylver zit. |
|
|
| Jasperovitsj |
Dj Wout is Toni_D2 is X-Tune is :conf:
Trouwens, crappiest fake account ever :o |
|
|
|
|