return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Choklad
View this Thread in Original format
reveal
Vilken är den godaste chokladen? :)
Jag måste säga att helt vanlig Marabou mjölkchoklad är jäkligt svårslaget!

Edit: 100 gram är inte mycket choklad... :)
Rikard
quote:
Originally posted by reveal
Vilken är den godaste chokladen? :)
Jag måste säga att helt vanlig Marabou mjölkchoklad är jäkligt svårslaget!


schweizernöt och också riktigt god :) gillar även center/plopp men har svårt för mörkchoklad..
lacksesepsotygh
blev nu sugen på marabouchokladen med frukt och russin i. ruskigt gott. jag har även provat digestivechokladkakan, och den var inte dum den heller.
reveal
quote:
Originally posted by Rikard
schweizernöt och också riktigt god :)


Var faktiskt en sån jag drog i mig just :p

Har själv "haft svårt" för mörk choklad tidigare, men uppskattar det väldigt mycket nuförtiden, iaf viss sorts.

Mest överskattad choklad: Alladin
lacksesepsotygh
aladdin- och paradisaskarna har sina fina sidor, men lika många fula. choklad med en insida av likör och besksmakade ämnen kan jag bara inte uppskatta. jag är inte heller mycket för choklad smaksatt med apelsin.

och ja, schweizernöt är fruktansvärt god :]
lacksesepsotygh
ingen som smakat chokladen som går som reklam i tv hela tiden? Lindt eller vad märket heter. det lär kosta ett par kronor mer jämfört med den "fulchoklad jag äter"
Laszlo
Jag är helt immun mot godis och andra sorts sötsaker av någon konstig anledning. Kan äta en ruta choklad eller någon liten bit godis, men that's it. Känner inget som helst sug efter det. Päronen är likadana så jag antar att det är därifrån jag fått det...
lacksesepsotygh
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag är helt immun mot godis och andra sorts sötsaker av någon konstig anledning. Kan äta en ruta choklad eller någon liten bit godis, men that's it. Känner inget som helst sug efter det. Päronen är likadana så jag antar att det är därifrån jag fått det...


:eek:

nästan en x-men-egenskap. hur är det med nikotin? skrattar din kropp åt cigg- och snusbehov?
Laszlo
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
:eek:

nästan en x-men-egenskap. hur är det med nikotin? skrattar din kropp åt cigg- och snusbehov?


Japps...samma sak med koffein...
zoric


MILKA PRODUKTER FTW :crazy:

benni
jag tycker om vit chocklad
zoric
Jag älskade vit choklad när jag var mindre, men inte nu längre. Jag äter för mycket choklad förövrigt och det är inte bra, inte i längden iaf. Dags och börja äta sunt istället för alla sötsaker även om jag knappast är tjock :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement