return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
samenwonen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Toni_D2
huishuur: 600€
water en elektriciteit: 200€
gas: 90€
auto en naft: 300€
bestaansmiddelen: 300€

seksen op de keukentafel: PRICELESS
domineesje
quote:
Originally posted by New Wave
:D Dit is ook niet alles hoor. Ik woon nog thuis maar ik wil zo erg graag het huis uit. het vervelende is dat een app. krijgen in de buurt heel lang duurt. Augustus heb ik waarschijnlijk mijn eigen woning.
Voordeel is wel dat op mijn spaarrekening een leuk bedrag staat. :)
Al zal dat ook weer snel weg zijn als mijn nieuwe auto voor de deur staat. :) maar financieel gezien is het zeer relaxed. :)

nog te jong om te relativeren, ik zelf besefte het ook als ik pas 25 was

wou ook op mijn 18 de uit huis, heb het dan ook gedaan, met gevolgen nadien
veel zwarte sneeuw gezien, nog veel te jong en onervaren ;)
New Wave
Met mijn 24 en een vaste baan wordt het wel tijd hoor. ;)
Ik kreeg pas een kamer toegewezen op het moment dat ik bijna klaar wa smet school. Ik kan wel aan woningen komen maar ik wil sociaal gezien bij mijn vrienden blijven wonen. Ik zie ze al zo weinig en als ik in Hilversum (waar mijn wekr is) dan ga ik ze waarschijmlijk nooi tmeer zien. Vrienden zijn het belangrijkst.
domineesje
quote:
Originally posted by Toni_D2
huishuur: 600€
water en elektriciteit: 200€
gas: 90€
auto en naft: 300€
bestaansmiddelen: 300€

zoekt op he
huis met tuin, 3 kamers, badkamer, keuken etc0....
ge komt niet toe met 500€

leven is echt duur

lening voor auto kleine autos kosten ook al rap 12500€
en ik ben niks mlet kleine auto (drie kinders)
groot huis, veel elektriciteit en verwarming

en nog iets
vent draait alledagen 10 tot 15 uren voor een kutloontje per uur en dan nog alle commentaar van de maatschappij ook

ps ge leeft naar u normen he
Loraine
quote:
Originally posted by Toni_D2

Origineel ! :thepirate

Dierlijke APENSEKS heb je overal BEHALVE in bed en op de keukentafel :cool:
Nabistai
quote:
Originally posted by domineesje
ga beetje duidelijker zijn (alle maanden vaste kosten)

600€ huishuur
200€ water en elektriciteit
90€ gas
300€ auto en naft
300€ bestaansmiddelen (eten drinken, das aldi)

en nog andere kosten,zoals internet, tel, kledij, ga hier niet alles zetten ze

maar als ge ziet, ge moet niet aan den dop staan he om te kunnen leven ;)

Das wel veel, mijn broer en zijn vriendin wonen samen, en die hebben in totaal ongeveer 1000€ kosten per maand (waarvan 450 € huur). Nuja, bedrijfswagen zal wel al veel doen.

Ik had volgend jaar graag alleen gaan wonen en ik had gerekend op zon 800€ kosten per maand (waarvan +- 350 huur). Mijn broer doet zelfs geen moeite om zuinig te zijn, dus moet da zeker mogelijk zijn. (btw, dan wel waarschijnlijk geen auto, dus die kosten mogen al wegvallen)
Toni_D2
Ik zou ook nog wel iets geld willen overhebben als ik op pensioen ben.
domineesje
quote:
Originally posted by Nabistai
Das wel veel, mijn broer en zijn vriendin wonen samen, en die hebben in totaal ongeveer 1000€ kosten per maand (waarvan 450 € huur)

ik heb drie kinderen
moet ik in een kot kruipen met een slaapkamer voor vijf of wa
Nabistai
quote:
ik heb drie kinderen
moet ik in een kot kruipen met een slaapkamer voor vijf of wa

In uw oorspronkelijke post had je het alleen over een vriendin (dacht ik, ik ben te lui om te gaan controleren :D )

En een kot zou ik het nu ni bepaald noemen. Ruime living, 2 slaapkamers (waarvoor ze er 2 nodig hebben snap ik ni maar kom), nog een ruimte die is ingedeeld als computerkamer, grote zolder, met een klein tuintje en met terras. Je zou er makkelijk met 5 kunnen wonen eigelijk ;)
domineesje
quote:
Originally posted by Nabistai
In uw oorspronkelijke post had je het alleen over een vriendin (dacht ik, ik ben te lui om te gaan controleren :D )

En een kot zou ik het nu ni bepaald noemen. Ruime living, 2 slaapkamers (waarvoor ze er 2 nodig hebben snap ik ni maar kom), nog een ruimte die is ingedeeld als computerkamer, grote zolder, met een klein tuintje en met terras. Je zou er makkelijk met 5 kunnen wonen eigelijk ;)

er is een wet dat kinders van verschillende geslachten niet samen mogen slapen op een en dezelfde kamer
en er is ook zoiets als
"kinderen hebben rechten"

ps: vriendin, ben mss bi, maar nog niet lesbo :D

Toni_D2
quote:
er is een wet dat kinders van verschillende geslachten niet samen mogen slapen op een en dezelfde kamer

Echt? Dat zal dan wel een ongeschreven wet zijn, want ik zou niet weten waarom dat niet mag.

Zijt ge bi? ;)
Nabistai
Dat van die wet wist ik ook ni :) Het lijkt mij in ieder geval vrij onschuldig om kleuters in de zelfde kamer te laten slapen.

Nuja, bij tieners kan ik het ietwat begrijpen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement