return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
samenwonen (pg. 5)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Toni_D2
Ja, soms heb je niet te kiezen en moet je dichter bij je werk gaan wonen tenzij je graag meer dan 2 uur per dag pendelt, vroeg opstaat en laat thuiskomt.

Wie neemt er nu werk aan zo ver van huis? :p
Toni_D2
quote:
Originally posted by djcresto
Wie neemt er nu werk aan zo ver van huis? :p

Omdat er in de Limburg geen werk is.
djcresto
quote:

Vind dat "het werk" nooit de belangrijkste drijfveer mag zijn voor het verhuizen eigenlijk.

Ik heb af en toe wel eens zin om alleen/samen te gaan wonen. Heb het er met mijn vriendin ook al verschillende keren over gehad en hoogstwaarschijnlijk zal het er in 2007 wel van komen. Waarschijnlijk gaan we dan een appartement kopen, hoewel ik op zich niets tegen huren heb. De locatie van onze woonst daar zal nog veel over gediscussieerd wonen want zij woont een half uur van bij mij. Ik werk in Antwerpen en zij in Brussel.
Antony
quote:
blijkbaar: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=272792

maar toen was ik er nog niet :)

vroeger was alles beter
New Wave
quote:
Vind dat "het werk" nooit de belangrijkste drijfveer mag zijn voor het verhuizen eigenlijk.

Ik heb af en toe wel eens zin om alleen/samen te gaan wonen. Heb het er met mijn vriendin ook al verschillende keren over gehad en hoogstwaarschijnlijk zal het er in 2007 wel van komen. Waarschijnlijk gaan we dan een appartement kopen, hoewel ik op zich niets tegen huren heb. De locatie van onze woonst daar zal nog veel over gediscussieerd wonen want zij woont een half uur van bij mij. Ik werk in Antwerpen en zij in Brussel.

Soms wil je een baan zo graag dat je die afstand moet overbruggen. In mijn vakgebied kan je alleen terrecht in Hilversum.
Als ik in Breda zou wonen zou ik een probleem hebben. verhuizen is dan de enige oplossing. Ik kan in die omgeving geen werk vinden. Er moet toch brood op de plank verschijnen.
Tiger777
Ik zou eigenlijk toch wel veel rekening houden met het werk bij het kiezen van uuw woonplaats zenne. Als Ge alle dagen 's morgens en 's avonds een uur in de file moet staan, bijgevolg een uur vroeger moet opstaan om uzelf te enerveren in den auto aanschuivend essence voor niks te verstoken... Toch oek vrij klooteg vind ik :clown:
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik zou eigenlijk toch wel veel rekening houden met het werk bij het kiezen van uuw woonplaats zenne. Als Ge alle dagen 's morgens en 's avonds een uur in de file moet staan, bijgevolg een uur vroeger moet opstaan om uzelf te enerveren in den auto aanschuivend essence voor niks te verstoken... Toch oek vrij klooteg vind ik :clown:

+1

Er is niks zo zalig om 5 minuutjes te rijden (of nog beter: stappen) en al op uw werk zijn :)
Lady_LizzY
quote:

Hier is wél werk, maar je wordt een stuk minder betaald :(
Ben trouwens gister op sollicitatie in Vilvoorde geweest en wat ik daar kreeg aangeboden (als ik zou mogen beginnen) is écht wel schoon.
Alleen twijfel ik nog of ik het wel zou doen en of ik dan thuis zou blijven wonen of meer richting Leuven zou gaan wonen.
Ik woon hier echt graag en 't zou toch pijn doen.
Maar langs de andere kant: schoon loon, fijn werk, bedrijfsauto met tankkaart voor binnen- en buitenland, GSM, ... klinkt ook erg aanlokkelijk. :)
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Antony
vroeger was alles beter

ROFL :haha: :stongue:
Push2005
quote:
Originally posted by Antony
vroeger was alles beter

Hahaaa, idd :D

diddi
quote:

Mechelen hè... Wij hebben ook gekozen om tussen Brx en A'pen te gaan wonen.

quote:
Hier is wél werk, maar je wordt een stuk minder betaald

Hmz... moeilijk om te geloven. Werk zal er mss minder zijn, maar slechter betaald :conf:
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by diddi
Hmz... moeilijk om te geloven. Werk zal er mss minder zijn, maar slechter betaald :conf:

Euh, kom dan hier maar eens werken.
Als ik dezelfde functie doe bij een ander bedrijf, gelegen in Antwerpen of Brussel, ligt m'n loon een stuk hoger. Daarbovenop krijgen ze nog een bedrijfsauto en toestanden wat ik nu niet heb.
Het is gewoon zo, heb genoeg collega's die het gedaan hebben.
Maar uit ellende voor de dagelijkse files hebben ze hun geld omgeruild voor een kwalitatief beter leven.
Life is all about priorities :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement