|
samenwonen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Dat van die wet wist ik ook ni :) Het lijkt mij in ieder geval vrij onschuldig om kleuters in de zelfde kamer te laten slapen.
Nuja, bij tieners kan ik het ietwat begrijpen... |
zeker als ze beginne te verkeren :p
mijn ouders zijn juist beginnen bouwen, schoon huis in zwijndrecht, dus gaan zeker nog ni op men 1tje wonen...
men broer heeft het niet slecht, zit op een ruim appartement met auto + naft + gsm + kosten + laptop van de firma |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
lol :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Echt? Dat zal dan wel een ongeschreven wet zijn, want ik zou niet weten waarom dat niet mag.
Zijt ge bi? ;) |
Kleine broertjes die naar het poesje van hun zusje kijken omdat de hormoontjes beginnen te werken. Zus of geen zus, ze heeft een vagina en daar wordt zo'n puber geil van. Insect is vandaagderdag nog vrij taboe. :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by New Wave
Insect is vandaagderdag nog vrij taboe. :) |
das 1ne om in te lijsten
verder hebtge gelijk... tot een bepaalde leeftijd kan het geen kwaad. worden ook samen in bad gedropt, dus waarom dan geen kamer delen? |
|
|
| New Wave |
| En als je zoon met de make-up van je dochter gaat spelen weet je meteen dat hij homo is. Hoef je niet te schrikken als je zoon binnen komt met de zin: Pa en ma, ik moet jullie iets vertellen. Gewoon bi jelkaar gooien die kids. ;) |
|
|
| Toni_D2 |
| Mijn zus loopt hier soms gewoon naakt rond in het huis als ze net uit de douche komt en naar haar kamer loopt voor nieuwe kleren. Ik word daar toch niet opgewonden van. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Mijn zus loopt hier soms gewoon naakt rond in het huis als ze net uit de douche komt en naar haar kamer loopt voor nieuwe kleren. Ik word daar toch niet opgewonden van. |
Dat is dan normaal. (of je hebt een lelijke zus ;) ), maar je hebt families waarbij het verkeerd gaat. Het zal een preventieve regel zijn. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Antony
dan 1ne om in te lijsten
|
:stongue:
die's idd goddelijk |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat is dan normaal. (of je hebt een lelijke zus ;) ), maar je hebt families waarbij het verkeerd gaat. Het zal een preventieve regel zijn. |
Oef, ik dacht al dat ik homo was. :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat begint hier serieus verkeerd te gaan :stongue:
Hey Toni, neem je dan ook foto's van je zus en verkoop je die dan aan je vriendjes die wel opgewonden worden van haar? :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat begint hier serieus verkeerd te gaan :stongue:
Hey Toni, neem je dan ook foto's van je zus en verkoop je die dan aan je vriendjes die wel opgewonden worden van haar? :D |
Ik kan er van mijn broer nemen als je dat wilt? 1€ per foto? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik kan elke dag een blote man zien in de spiegel als ik wil, dus dat hoeft niet echt nee :p |
|
|
|
|