|
Fav. beer ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
't Ding bij bier is wel, als ik da drink, moet ik om de 5 minuten gaan pissen. En da's ferm irritant als ge op een bus zit die terugkomt van het personeelsfeest, en er geen wc op de bus is... |
Ik heb da ook... das afgang, precies of er nieks in je blaas kan :eek:
Ik ben dan wel weer goed in veel eten :toothless |
|
|
| cyberia |
| quote: | | Primus is gewoon afschuwelijk kotsbier |
I second that:o
I second that ook:toothless
Ma bon als er moet gekozen worden tss bovenstaande, gaan we voor stella van't vat.
Anders een chimay bleu'ke gaat er ook altijd wel in:toothless
raar dat aro-pils er niet tussen staat:haha: |
|
|
| diddi |
| nix boven ne goeien Bel-pils :D |
|
|
| Sh!fty |
Weiss beer :tongue2
van pils, jupiler offcourse |
|
|
| domineesje |
| jupiler and palm (liefst van 't vat) |
|
|
| E-motion_error |
Heineken kan je beter bij limonades onderbrengen :D
Duvel is mijn favoriete bier en van bovenstaande keuzes vind ik alleen Jupiler en Stella te drinken |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Heineken kan je beter bij limonades onderbrengen :D
|
Belgisch bier kan je door de pisbak spoelen. Het ruikt er in ieder geval naar. |
|
|
| Pheatus |
Hoegaarden drink ik meestal als 'pils'. Maar als'k dan toch moet kiezen, nen goeie frisse Jupiler!
Qua sterkere bieren drink ik liefste: Leffe Blond en Duvel.
In spanje waren er weinig deftige bieren, en dus maar begonnen met Corona drinken (met zo'n lemon in de bovenkant). Best wel nog lekker... |
|
|
| Phortastic |
| Geen hollanders in deze thread plz, die kennen nix van bier :stongue: :stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Geen hollanders in deze thread plz, die kennen nix van bier :stongue: :stongue: |
Klopt, we zijn enkel maar 1 van de wereldleiders in export van ons bier. Wereldwijd verkopen we miljarden liters van een product waar we niets van weten. :haha: :stongue: Blijf maar lekker bier bij de monniken halen! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by New Wave
Klopt, we zijn enkel maar 1 van de wereldleiders in export van ons bier. Wereldwijd verkopen we miljarden liters van een product waar we niets van weten. :haha: :stongue: Blijf maar lekker bier bij de monniken halen! |
ja populariteit is een maatstaf voor kwaliteit he kneus :stongue: :stongue: :stongue:
*geniet nog even van crazy frog* :haha: |
|
|
|
|