|
Fav. beer ? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by New Wave
En inderdaad, sommige belgische bieren meuren inderdaad naar een pisbak ja. |
komaan ket, name one?
Heeft een BeTa toevallig die pint in jouw handen gestoken, dat kan ek mss raden warom die naar pis stonk ... :disbelief |
|
|
| Tiger777 |
| koffie bij ons opt school stinkt ook naar pis.. Ik koop hem ook :nervous: :nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
komaan ket, name one?
Heeft een BeTa toevallig die pint in jouw handen gestoken, dat kan ek mss raden warom die naar pis stonk ... :disbelief |
Nee, ik drink al 3 jaar geen bier meer en de laatste keer dat ik een BETA tegen kwam was in 2004. (was en blijft ook de enige keer) Geen kans dus. :) We hebben het hele kratje weggegooit. Zonde van het geld. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tiger777
koffie bij ons opt school stinkt ook naar pis.. Ik koop hem ook :nervous: :nervous: |
Belgische koffie he. :) |
|
|
| Sh!fty |
Nee, ik drink al 3 jaar geen bier meer en de laatste keer dat ik een BETA tegen kwam was in 2004. (was en blijft ook de enige keer) Geen kans dus. :) We hebben het hele kratje weggegooit. Zonde van het geld. |
maar de naam vergeet je er weer bij te zetten ... |
|
|
| Tiger777 |
| geef toe, maes stinkt wel een béétje naar pis :tongue3 |
|
|
| Phortastic |
geef toe, maes stinkt wel een béétje naar pis :tongue3 |
daar noemt ge ook wa op... Primus en Maes is brol. |
|
|
| Push2005 |
| en Bavik :nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
maar de naam vergeet je er weer bij te zetten ... |
Het was 5 jaar geleden, we hebben allemala verschillende bieren geprobeerd. Elke avond een ander merk. geen idee meer wat het was. het wa sin iedergeval nog goorder dan oranjeboom...en dat is al koppijnbier. |
|
|
| Tiger777 |
Het was 5 jaar geleden, we hebben allemala verschillende bieren geprobeerd. Elke avond een ander merk. geen idee meer wat het was. het wa sin iedergeval nog goorder dan oranjeboom...en dat is al koppijnbier. |
Waarschijnlijk zo'n bierdegustatiesetjes, dikken bucht. Daar verkopen ze hun fond'kes mee aan de japanezen :rolleyes:
Ge zou es hoegaarden moeten proberen, als hollander moeten u smaakpapillen dat nog nét aankunnen denk ik...
Iemand andere voorschriften voor hem? |
|
|
| New Wave |
Waarschijnlijk zo'n bierdegustatiesetjes, dikken bucht. Daar verkopen ze hun fond'kes mee aan de japanezen :rolleyes:
Ge zou es hoegaarden moeten proberen, als hollander moeten u smaakpapillen dat nog nét aankunnen denk ik...
Iemand andere voorschriften voor hem? |
Hallo, wat denk je zelf? denk je dat we in nederland al die Hoegaarden, Westmalle, Palm enzenzenz niet kennen? Die koop je in elke kroeg/cafe. Kom niet net om de hoek kijken heur. |
|
|
| Tiger777 |
hmm, ja, inbev weer é:rolleyes:
Leffe? |
|
|
|
|