return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Fav. beer ? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by Tiger777
Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater.

Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op é, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj:rolleyes:

well-said.

En ohja new wave iets wat geen kwaliteit heeft wordt niet door heel veel mensen gekocht? Geloof je dat zelf ofzo of ben je nu zo naief? En ik herhaal het voor de 3de keer nu al: Crazy Frog is kwaliteit he makker.
New Wave
quote:
Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater.

Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op é, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj:rolleyes:

Hoho, in de serieuze discussie heb ik niet gezegt dat nederlandse bieren beter zijn dan belgische omdat het beter verkoopt, het gaat mij om de maatstaaf. Het is namelijk tegenstrijdig om te zeggen dat het geen kwaliteit heeft terwijl miljarden mensen het drinken. Daarnaast weet ik uit eigen bronnen dat amerikanen Heineken boven hun eigen Bud zetten. Daarnaast is Heineken in Amerika anders dan in Europa. Amerikanen zijn geen biermensen, als ze in europa bier drinken vallen ze na 3 bier van hun stoel.
Phortastic
quote:
Originally posted by New Wave
Het is namelijk tegenstrijdig om te zeggen dat het geen kwaliteit heeft terwijl miljarden mensen het drinken.

net zoals het tegenstrijdig is om te zeggen dat het WEL kwaliteit heeft omdat het door zoveel mensen wordt gedronken...

voor de 10de keer: tis niet omdat iets goed verkoopt en zelfs het beste verkoopt dat het van een goede kwaliteit is. Dat is zo in muziek, in film, en ja ook in bier.
New Wave
quote:
Originally posted by Phortastic
well-said.

En ohja new wave iets wat geen kwaliteit heeft wordt niet door heel veel mensen gekocht? Geloof je dat zelf ofzo of ben je nu zo naief? En ik herhaal het voor de 3de keer nu al: Crazy Frog is kwaliteit he makker.

dat klopt inderdaad. Producten die vies zijn of slecht van kwaliteit zijn worden minder verkocht. Minder kwaliteit spullen worden wel verkocht omdat het economisch gezien bepaalde groepen mensen genoodzaakt zijn om mindere kwaliteit te kopen. Je gaat me toch niet vertellen dat bier wat naar kots ruikt veel verkocht wordt....
En hou maar op over die ringtone want dat heeft er helemaal niets me ete maken.
New Wave
quote:
net zoals het tegenstrijdig is om te zeggen dat het WEL kwaliteit heeft omdat het door zoveel mensen wordt gedronken...

voor de 10de keer: tis niet omdat iets goed verkoopt en zelfs het beste verkoopt dat het van een goede kwaliteit is. Dat is zo in muziek, in film, en ja ook in bier.

Nee, het heeft kwaliteit en DAAROM verkoopt het goed.
Phortastic
quote:

En hou maar op over die ringtone want dat heeft er helemaal niets me ete maken.

bewijst dat ge het echt niet snapt. Kga er dus ook niet verder over op ingaan. We agree to disagree i guess.
Sh!fty
quote:
Belgisch bier kan je door de pisbak spoelen. Het ruikt er in ieder geval naar.

Jij komt hier Belgische bieren afkakken op een Belgisch forum, en jij noemt ONS domme belgen?!? Das er gewoon om vrage eh kerel
Vind je Nederlandse bieren echt beter of was je trots weer groter dan je verstand ?
Tiger777
HEineken = britney spears, Belgisch bier = kunst en verfijning.

Iedereen die ook maar IETS van bier afweet, weet dat belgische bieren alle andere bieren te kakken zetten.
New Wave
quote:
Originally posted by Sh!fty
Jij komt hier Belgische bieren afkakken op een Belgisch forum, en jij noemt ONS domme belgen?!? Das er gewoon om vrage eh kerel
Vind je Nederlandse bieren echt beter of was je trots weer groter dan je verstand ?

Ik vind sommige nederlandse bieren beter dan belgische ja. Dat is 'smaak' en daar valt niet over te twisten. Kan je daarna wel gaan roepen: 'dan heb je geen smaak'. de een vin ddit lekker en de andere vind zus lekker. Dus als je dingen lekker vind die andere niet lekker vind heeft dat geen enkele betrekking tot je verstand.
En inderdaad, sommige belgische bieren meuren inderdaad naar een pisbak ja.
Tiger777
quote:
Ik vind sommige nederlandse bieren beter dan belgische ja. Dat is 'smaak' en daar valt niet over te twisten. Kan je daarna wel gaan roepen: 'dan heb je geen smaak'. de een vin ddit lekker en de andere vind zus lekker. Dus als je dingen lekker vind die andere niet lekker vind heeft dat geen enkele betrekking tot je verstand.
En inderdaad, sommige belgische bieren meuren inderdaad naar een pisbak ja.

Tis een hollander é, dat calvenisme blijft erin zitten ;) :toothless

Da's zijn goe recht om geen smaak te hebben é. Ik bedoel, als hollanders een kroket uit de muur meer apprecieren dan een echt belgisch eten is da goe e, whatever turns them on :p

New Wave
quote:
bewijst dat ge het echt niet snapt. Kga er dus ook niet verder over op ingaan. We agree to disagree i guess.

Ik begrijp best wat je er mee bedoeld. Het is veel verkocht maar ik vind het persoonlijk na een paar keer gehoord te hebben een zwaar irritante ringtone. Maar daarnaast heeft het voor andere weldegelijk kwaliteit in de zin van humor. Het is niet voor niets zo vaak verkocht. Omdat iemand iets niet goed vind hoeft het bij voorbaat al over het algemeen helemaal kut te zijn.
New Wave
quote:
Tis een hollander é, dat calvenisme blijft erin zitten ;) :toothless

Da's zijn goe recht om geen smaak te hebben é. Ik bedoel, als hollanders een kroket uit de muur meer apprecieren dan een echt belgisch eten is da goe e, whatever turns them on :p

Ik heb wel smaak!:D Aurelie is toch geen pisbier. :p dat is kwaliteit van de bovenste plank.
En die kroketten zijn beschamend.......wat ik al zei. Minder kwalitatieve dingen worden ook verkocht. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement