return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Fav. beer ? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Xilver
Mijn favoriete beer is de roze troetelbeer
Jasperovitsj
Damn, het wordt echt al erg als Hollanders nu ook al beginnen beweren dat hun bier beter is dan het onze :nervous:
What's next? Nederlandse chocolade beter dan Belgische? :rolleyes: :p
Antony
^idd :wtf:

voor de rest... ik drink ni graag bier, tis gewoon ni beter als ne Gini, Fanta of Schweppes Agrum :p

alst echt moet, Stella uber al die ander
New Wave
quote:
Originally posted by Phortastic
ja populariteit is een maatstaf voor kwaliteit he kneus :stongue: :stongue: :stongue:

*geniet nog even van crazy frog* :haha:

Als bier populair is dan zou je toch beweren dat het voor miljarden mensen een prima pils is. Als dta zo is dan zou de kwaliteit ook best goed zijn. Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet. het is moeilijk voor je om dat te begrijpen. Daarom zal ik ook niet reageren op 'kneus' want me verlagen tot een domme belg zou toch wel erg zijn voor mijn nederlandse trots.

Jasper, we hebben het over bier, niet over andere producten.
Ik moet bekennen dat ik de chocolade uit belgie nou niet zo speciaal vind. Er zijn veel betere producten (Australian Homemade, welniet nederlands maar zeer veel beter) dan die 100 jaar oude niet vernieuwende Aldi-pralines uit belgie.
Jasperovitsj
Belgisch bier > Hollands bier

Op gebied van pils kan je misschien nog wel discussiėren, maar op algemeen gebied is er geen twijfel mogelijk. :)
Phortastic
lol new wave... just give up. Je bier zuigt, PUNT (of was het PINT).
Phortastic
quote:
Originally posted by New Wave
Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet.

Heb ik gezegd dat het smerig is? Ik heb gezegd dat Belgisch bier beter is en dat je argument dat .NL 1 vd wereldleiders in export is daar geen klote aan verandert omdat dat geen maatstaf voor kwaliteit is.

En ohja Crazy Frog MOET wel goed zijn dus?
Synthesia
Waar staan de kriekskes der tussen

* geen bier drinker.
New Wave
quote:
Originally posted by Phortastic
Heb ik gezegd dat het smerig is? Ik heb gezegd dat Belgisch bier beter is en dat je argument dat .NL 1 vd wereldleiders in export is daar geen klote aan verandert omdat dat geen maatstaf voor kwaliteit is.

En ohja Crazy Frog MOET wel goed zijn dus?

Ik heb het niet over jouw mening dat belgisch bier beter is. Je moet het discussiepunt eens aanhouden. Tuurlijk is een verkoop van miljarden bieren een maatstaaf voor kwaliteit. Dat jij vind dat het bier goor is, prima, wat jij wil, dat is jouw mening.
Iets kan kwaliteit hebben en veel verkocht worden, iets kan kwaliteit hebben en niet voor iedereen weggelegt zijn en iets wat geen kwaliteit heeft wordt niet door miljarden mensen gekocht.
Daarnaast stop ik zeker niet met de discussie dus die punt is nog lang niet gezet.
djcresto
quote:
Originally posted by New Wave
Als bier populair is dan zou je toch beweren dat het voor miljarden mensen een prima pils is. Als dta zo is dan zou de kwaliteit ook best goed zijn. Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet. het is moeilijk voor je om dat te begrijpen. Daarom zal ik ook niet reageren op 'kneus' want me verlagen tot een domme belg zou toch wel erg zijn voor mijn nederlandse trots.

Vind em een goed punt hebben trouwens. Waarom kan je overal ter wereld amstel of heineken drinken?

Tiger777
Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater.

Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op é, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj:rolleyes:
Kaidreas
wat heeft iedereen toch tegen primus en cristal, voor mij zijn dit juist de betere bieren:) maes kan er ook altijd in:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement