|
חייב בדחיפות טק טראנס (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
טוב ככה... דבר ראשון באמת עשית עלי רושם... בעיקר בצורת דיבור שך ושאנשים פשוט יקחו ממך דוגמא.
זה אחד..
עכשיו יש לי פול תגובות...
נתחיל בעיקר.....
לא ידעתי\הבנתי שטק טראנס כל כך בראש מעיינותך כמו שהסברת.
מה שעדיין מציק הוא שבכל זאת...... עזבת תסיגנון מבחינת תיקלוט לשנתיים שלמות ואתה חוזר אליו כדיג'י רק בגלל שהציעו לך. כאילווו...... זה מצב מוזניים כזה.. אבל מתקבל-בהחלט.
| quote: | מי שעושה את זה עושה את זה מרצון אף אחד לא מכריח אותך אני יודע שבכל מקרה אני לא אצליח לגרום לך להבין למה אני מתכוון
יש אנשים כמו חן שמבינים את זה.יש אנשים כמו יוראי שלא.בסדר קורה
|
אני מבין את זה (גם את הצד שלך גם את שלי וגם את שלהם) תאמין לי, חבל על פירוט שלי עכשיו זה לא יהיה רלוונטי
| quote: | | בקשר לעניין של דיג'יי חתונות |
באמת בקשר לעניין של דיג'יי חתונות - זה חן אמר את הביטוי הזה... מה הקשר למה שאני כתבתי.. :)
סתם כהערה, שאני הייתי צעיר בתיקלוט עוד התפשרתי על פסי בגלל שהיו לי איזה שנתיים של פינטוז על תיקלוט ואלה היו ההזדמניות הראשונות שלי וממש הייתי חייב לחוש את ההרגשה של לתקלט... סלח לי אבי כי חטאתי
:P
| quote: | | ומצטער מאד אבל אני בדיוק להיפך מאיך שאני מצטייר בעיניך |
נהה אל תגזים.. אני קולט תראש שלך........ ואני קולט אותו טוב והוא לא פחות שונה משלי דרך אגב... הגישה הכל...
גם אני עושה רונדלים ברחבי הארץ ירושליים ת"א הרצליה... כדי להיות נוכח במסיבות וגם אני מחרים תמסיבות המסחריות והולך אולי במקרה הטוב פעם בחצי שנה...
וגם אני משפיע על חברים ומפיץ תמוזיקה... בליב איט אור נוט
| quote: | | אם היית מתחיל לנגן אלקטרו ורוצה באמת לנגן אלקטרו לא הייתי עוזר לך? |
אתה לא מתחיל לנגן טק טראנס אתה פשוט חוזר לזה בצורת תיקלוט... כי יש לך הזדמנות לנגן את זה
אבל אם תבאמת אוהב את זה כמו שתאומר זה תקין מצידי מה אני אגיד לך.....
גם זה מציק למה אם נגיד הסט שתנגן לא ילך - אתה תשכח מלנגן טק טראנס לאומת זאת אם זה ילך אתה תתחיל לנגן טק טראאאנס ..... כאילווווו אתה חי את זה יום יום... סוג של צביעות כזה לאדע...
אבל עזוב..תאומר שתאוהב אני לא יכול להתווכח עם זה...
| quote: |
אבל אם אחד יאמץ לעצמו את העניין זה בהחלט יהיה דבר חיובי.
אז כן מר יוחאי זה מה שנקרא תרומה לסצנה.כל אחד עושה את זה בשקט בשביל עצמו ובשביל הסצנה |
אוקי..... מקובל לגמרי - באמת.
אני מקווה שבעוד כמה חודשים אני אוכל לראות תמשפט המודגש ולצחוק... ולא עליך או משהו...
| quote: | | תמיד יש תקווה שהקהל יאהב |
שמע זה תלוי בכמה דברים בסיטואציה שלך... אבל שוב השיקולים שלי בנידון אמרתי..... זה לא תהיה הצלחה ואפילו סיכוי גדול לאכזבה..
ויפה שאתה אומר ש"העיקר שניסית.." זה גם נחמד...
לדעתי עדיין לבנות סט ביומיים אחרי שלא התעדכנת בטק טראנס שנתיים זה
ניסיון רע..... אבל איך אומרים..... עדיף מכלום
| quote: | | אבל אף אחד לא נתן להם הזדמנות לשמוע משהו אחר |
אל תהיה כל כך בטוח......
| quote: |
כאמור הסגנון נוסה על חברים שלי שמאד אהבו.
אם הם אהבו למה שהשאר לא?
|
עזוב זה לא אותו דבר כמו שזה נשמע...
כן רק תזהר מכגודל התקווה גודל האכזבה.. אזזז תיודע...... תנמיך אשליות ותקוות והרבה..... שלא תהיה מאוכזב
| quote: |
יש יותר מדי אנשים סקפטיים שבמקום להרים את הכפפה יושבים ממורמרים בבית וכל היום יודעים רק לדבר על כמה שהסצנה גרועה
לי זה נראה קצת לא הולם רק להתלונן כל היום במקום לנסות ולשנות משהו.
ולעשות שינוי לא נקרא לנגן במועדון שיש בו ליינים קבועים של אלקטרוני איכותי.
לנסות לשנות זה לחשוף את הקהל הרחב למוסיקה הזאת.באותן מסיבות מסחריות בהן נמצא רוב הקהל.
ככה יוצרים שינוי
|
עוד משהו שלקחת לעתיד ולחייך.....
כאן יש לך מזל שאתה לא משתמש בביטויים כמו "מר יוראי" ותאומר "אנשים" אז זה עוד כוללני כזה ולא ספציפי... אבל עדיין זה נשמע (ואני כמעט בטוח שאתה מתכוון לזה) שאני חלק מהקבוצת ה"אנשים" הזאת...
| quote: | | מי יודע אולי אפילו יוראי ישתכנע לתת איזה פוסט לגיטימי בנושא |
חח סורי למרות שאתה בחור בסדר לגמרי אני לא אהיה שלם עם זה לצערי. ואני אומר את זה למרות שאני יודע שעכשיו זה מצייר אותי כ"האידיוט" פה. אבל ככה זה.. צטער שמצד אחד זה לעזור לך מצד שני זה לא להרגיש טוב עם עצמי - באמת שאני מצטער ואני מקווה שזה מובן למישהו בכלל, בסך הכל אני בנאדם שמרבה לעזור...
חוץ מזה שכתבת שאתה רוצה שמות עד יום רביעי ועכשיו כבר 3 שעות אחרי רביעי אז עבר הזמן
:toothless |
|
|
| gErver |
מאחר ואני ער.. סיימתי לראות את ה4400 עד עכשיו
חבל על הזמן..:eyes:
דבר ראשון בלי קשר לדיון שלכם
לא מצא חן בעיניי ששמת אותי דוגמא ליוראי
הכוונה היא אליך אלכס, זה לא היה לעניין
אפילו קצת מסריח..
דבר שני איזה גילאים המסיבה ?
אני גר לא רחוק, יש מצב שאני יהיה שם
זהו
לילה דבש |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by gErver
מאחר ואני ער.. סיימתי לראות את ה4400 עד עכשיו
חבל על הזמן..:eyes:
דבר ראשון בלי קשר לדיון שלכם
לא מצא חן בעיניי ששמת אותי דוגמא ליוראי
הכוונה היא אליך אלכס, זה לא היה לעניין
אפילו קצת מסריח..
דבר שני איזה גילאים המסיבה ?
אני גר לא רחוק, יש מצב שאני יהיה שם
זהו
לילה דבש |
חח המניאק עקץ את שנינו באותה פיסקה..
ממש תודה שאתה מוציא אותי בנאדם ש-מסריח- ששמים אותך בתור דוגמא אלי
תאומר שאלכס מסריח ובא זמנית מפליץ עלי תנוד הכי מסריח שיש.. נחמד מצדך
:\
וגם עכשיו הפלצתי אז שתבין מה חומרת המצב.....
דרך אגב תיכול לצוטט על מה אתה מדבר?.... בקשר לאותה דוגמא.... |
|
|
| sabi10 |
פאק, אני לא מבין מה הבעיה פה, הבן אדם ביקש עזרה בשמות של קטעים מסוג מסויים של מוזיקה, מה זה משנה עם זה כדי שהוא ישתמש בהם בתור דיג'יי או סתם כדי לשמוע להנאתו, מה זה משנה עם הוא עזב את הסגנון וחזר אליו..שיט את מי זה לעזעזל מעניין. כולה ביקש רשימה של קטעים, אז פשוט תנו לו אותה או שאל תבלבלו פה את המוח.
יאללה, איזה סיפור עשיתם פה!!!
הנה עוד כמה :
Substate - Horizon (Original Mix)
Interstate - Remember Me (Club Mix)
John O'Callaghan - Vendetta
John Askew - Nailgun
Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs. Vincent Gorczak Remix)
Oliver Prime - I Was A Bee (Ambrosia Remix)
Ampire - Music for the Soul (Sol-7 Remix)
Haris C - Silent Lucidity שאני אישית קניתי
Martin Roth - Shockwaves (Technopunk Mix) + (Summers Here Mix)
Nick Touch - Uh
Nick Touch - Ooh
Randy Katana - Play it Louder
Randy Katana - Play it Loud
Sam Sharp - Craft
Sam Sharp - Hoover
יש עוד רבים אבל זה מה שעלה לי כרגע בראש...
שיהיה בהצלחה |
|
|
| YoraY |
| זה לא "עשיתם סיפור" זה "עשיתי סיפור" ואני חושב שהוא די סגור...... |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by YoraY
חח המניאק עקץ את שנינו באותה פיסקה..
ממש תודה שאתה מוציא אותי בנאדם ש-מסריח- ששמים אותך בתור דוגמא אלי
תאומר שאלכס מסריח ובא זמנית מפליץ עלי תנוד הכי מסריח שיש.. נחמד מצדך
:\
וגם עכשיו הפלצתי אז שתבין מה חומרת המצב.....
דרך אגב תיכול לצוטט על מה אתה מדבר?.... בקשר לאותה דוגמא....
|
תכלס.. זה לא היה כזה סיפור
אבל אם יש דבר שאני מממש לא אוהב זה ששמים מישהו דוגמא למישהו אחר
..שונא השוואות
ודרך אגב,, הזין שלי יותר גדול משל כולם פה :D
ואתה מסריח בכל מקרה :tongue3 , זה לא קשור דווקא לנושא של הטרד
אבל אני מסתדר עם זה, לפעמים עדיף "מסריח" על מישהו ש"מריח טוב"
ולא אין פה חץ לאף אחד.. פשוט שכל אחד יעשה מה שבזין שלו
ושאחרים יתחילו לקבל דברים שונים מהם.. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by gErver
תכלס.. זה לא היה כזה סיפור
אבל אם יש דבר שאני מממש לא אוהב זה ששמים מישהו דוגמא למישהו אחר
..שונא השוואות
ודרך אגב,, הזין שלי יותר גדול משל כולם פה :D
ואתה מסריח בכל מקרה :tongue3 , זה לא קשור דווקא לנושא של הטרד
אבל אני מסתדר עם זה, לפעמים עדיף "מסריח" על מישהו ש"מריח טוב"
ולא אין פה חץ לאף אחד.. פשוט שכל אחד יעשה מה שבזין שלו
ושאחרים יתחילו לקבל דברים שונים מהם.. |
תהיה בריא......... |
|
|
| DJ Alex E. |
נתחיל בזה שהפוסט של סאבי היה בערך הדבר הכי חכם שנאמר פה
קמצוץ של היגיון בויכוח מיותר
דבר שני
כן יוראי,מסתבר שאתה כנראה אחד מאותם אנשים.דבר שניתן להסיק מזה שאתה אומר שלא ילך לי ושהקהל לא יאהב את המוסיקה.מצד שני אתה גם בטח התלוננת לא פעם על מצב הסצנה
אחד ועוד אחד שווה שכנראה אתה חלק מהקבוצה הזאת
ובמיוחד לאור מה שחן כתב ומה שהגבת לו אני מבין שאתה גם לא מנגן
כנראה בשל אותה גישה שלילית..וחבל
בקשר לשאר הדברים....
טוב אין לי כוח לחזור על עצמי כי גם בפעם השניה זה לא ילך אז למה להתאמץ סתם.הבנת מה שהבנת
גרבר אתה בכלל הרגת אותי
אני נותן לך מחמאה ואמר שצריך לקחת ממך דוגמא כאדם שרוצה לעזור
ואתה במקום לקבל את זה עם חיוך,בא ויורק לי את זה חזרה
מה נסגר איתך בנאדם??
הגשם של היום גרם כנראה לאיזה קצר גדול בתקשורת
ואיפה אתה גר גרבר?
המסיבה היא בעיקרה למשיניסטים אבל באים לשם גם לא מעט חוגרים שאני אישית מכיר ובטח יש עוד כאלה שהם חוגרים במסיבה ואנילא מזהה אותם ככאלה...
כמו שאמרתי,רחוב נתנזון 10 בחיפה
פתיחת שערים ב11 וחצי
כניסה ב20 שקל חוגרים בהצגת תעודת חוגר
הבעיה אצלהם שהם סוגרים קופות בסביבות השעה 1 ככה שאם תבוא באיחור אופנתי אתה עלול לא להיכנס...
מצד שני אין לך מה לחפש במסיבה לפני שאני עולה כי יש שחורה,דאנס\האוס מסחרי שמבייש אפילו את המושג מסחרי(עזוב זה בכלל בושה להאוס לקרוא למה שמנגנים שם סוג של האוס) ואחרי זה מוסיקה ישראלית(אלוהים ישמור מי האידיוט שקבע שמוסיקה ישראלית מתאימה למועדונים)
אתה כמובן מוזמן לבוא.אני עולה בסביבות השעה 2 וחצי או 3
רק תהיה מוכן לסבול ושלא תגיד שלא אמרתי לך.
אלא אם אתה כבר רגיל לקונספט של מסיבה מסחרית |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by YoraY
תהיה בריא.........
|
תודה נשמה, בעזרת השם כולנו נהיה בריאים
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
גרבר אתה בכלל הרגת אותי
אני נותן לך מחמאה ואמר שצריך לקחת ממך דוגמא כאדם שרוצה לעזור
ואתה במקום לקבל את זה עם חיוך,בא ויורק לי את זה חזרה
מה נסגר איתך בנאדם??
הגשם של היום גרם כנראה לאיזה קצר גדול בתקשורת
ואיפה אתה גר גרבר?
המסיבה היא בעיקרה למשיניסטים אבל באים לשם גם לא מעט חוגרים שאני אישית מכיר ובטח יש עוד כאלה שהם חוגרים במסיבה ואנילא מזהה אותם ככאלה...
|
שיוו בחייאת בוא נרד מזה..
עשיתי מה שעשיתי בשביל הסבבה באוויר
מי שירגיש שמה שעשיתי מוצא חן בעיניו.. שירגיש חופשי לקחת דוגמא
מי שמרגיש שזה לא מדבר אליו.. גם טוב
ולא קיבלתי את זה בלי חיוך, פשוט קיבלתי את זה
בתור סוג של מניפולציה, שלוקחת את הדברים שאמרתי
ומכניסה אותם לתוך מערכה שאני לא רציתי להיות בה בכל מקרה
בקשר למסיבה.. זה לא בדיוק הגילאים שלי
אני גר באזור.. אם לא יהיה לאן.. יש מצב שאני יהיה שם |
|
|
| DJ Alex E. |
אהא
עכשיו כשהבהרת את העניין אני מבין למה התכוונת
סליחה שהכנסתי אותך לזה |
|
|
| gErver |
סבבה גבר
שייך לעבר.. |
|
|
|
|