return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
חייב בדחיפות טק טראנס (pg. 4)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
כן יוראי,מסתבר שאתה כנראה אחד מאותם אנשים.דבר שניתן להסיק מזה שאתה אומר שלא ילך לי ושהקהל לא יאהב את המוסיקה.מצד שני אתה גם בטח התלוננת לא פעם על מצב הסצנה
אחד ועוד אחד שווה שכנראה אתה חלק מהקבוצה הזאת
ובמיוחד לאור מה שחן כתב ומה שהגבת לו אני מבין שאתה גם לא מנגן
כנראה בשל אותה גישה שלילית..וחבל
בקשר לשאר הדברים....
טוב אין לי כוח לחזור על עצמי כי גם בפעם השניה זה לא ילך אז למה להתאמץ סתם.הבנת מה שהבנת



שמע את מה שקורה מאחורי הקלעים לא אתה ולא אף אחד פה יודע וידע בתקופה הקרובה..... וזו כבר פעם רביעית או שלישית שאתה מכריז עלי כאחד שלא עושה כלום ורק מתלונן - וזה רק מזכיר לי שבאתי לכולם פה בצעקה של "חלס להתלונן כל היום" בטרד של טייסטו באילת

אז בחייך.... ניסיתי לרמוז - אני עושה יותר ממה שזה נראה ... ואני מקווה שאני אוכל להראות את זה גם בעתיד.



בקשר לניגון... בחייט כבר ממזמן עברתי תשלב של לנסות לנגן קלאב טראנס וטק במסיבות... אני שלב אחד קדימה. פעם אחת הצלחתי יפה מאד וזה הלך לא רע אבל זה היה מקרה מאד מיוחד שלא יכול לחזור על עצמו לצערי
DJ Alex E.
אז כנראה שאני טעיתי לגביך כמו שטעית לגבי
וזכותך לשמור את מעשיך בסוד
סוף ויכוח
gErver
זוכרים את
public domain,
:D זה השלב שאתם אומרים כן, כן

זה שלפני שלוש שנים הוציא את אופרטשן בלייד
לכל מי שלא זוכר..
bass in the place london..

הוא חזר להפיק בחודשים האחרונים
הוא הוציא כמה רימיקסים
operation blade 2006
smoke machine 2005

אני אהבתי,
במקרה הכי גרוע אופרטשן בלייד המקורי
מזיז כל רחבה.
DvJ
quote:
Originally posted by gErver
זוכרים את
public domain,
:D זה השלב שאתם אומרים כן, כן

זה שלפני שלוש שנים הוציא את אופרטשן בלייד
לכל מי שלא זוכר..
bass in the place london..

הוא חזר להפיק בחודשים האחרונים
הוא הוציא כמה רימיקסים
operation blade 2006
smoke machine 2005

אני אהבתי,
במקרה הכי גרוע אופרטשן בלייד המקורי
מזיז כל רחבה.



חזרר להפיק ?? אני לא חושב....
להפך הוא כל הזמן הפיק הוא ידוע תחת השם
Mark Sherry
שיש לו קטעים בכלל לא רעים
ויצאו לו כמה רמקסים תחת
Public Domain
בשנתיים האחרונות.......
DjChook
צריך להזכיר שזה המוזיקה מבלייד ;)
gErver
quote:
Originally posted by DvJ
חזרר להפיק ?? אני לא חושב....
להפך הוא כל הזמן הפיק הוא ידוע תחת השם
Mark Sherry
שיש לו קטעים בכלל לא רעים
ויצאו לו כמה רמקסים תחת
Public Domain
בשנתיים האחרונות.......


צודק.
בקשר לכל הזמן אני לא בטוח..;)
לא נדלקתי על הקטעים שהוא שיחרר עם השם מארק שרי
תרגיש חופשי לתקן אותי..
בכל מקרה
ראיתי את הרימיקס לאופרטשן בלייד ונדלקתי
למי שמתעניין המקורי שווה יותר,
הייתי מנגן אותו.
gErver
quote:
Originally posted by DjChook
צריך להזכיר שזה המוזיקה מבלייד;)


סרט סופני :disbelief


:)
DJ Alex E.
אכן קטע רייב מצויין
כלומר המקורי
הרמיקס היה יכול להיות טוב אם לא היו מגזימים שם עם הקטע של קולות הקהל ברקע שפשוט תופסים את כל הטראק ודי הורסים
gErver
קטע חזק,
הייתי נדלק ברמות שהייתי שומע אותו במסיבה,
הגיע הזמן שיבואו עוד טראקים כאלה.
DJ Alex E.
חזרתי עככשיו מהמסיבה
ומן הסתם אני צריך לתת איזה ריוויו קטן
תרשו לי לא להתייחס לזבל שהיה לפני אז אני אתרכז בחלק שלי
עליתי בסביבות השעה 3 ורבע...
המועדון די מלא עדיין...
מכין את הטראק שאני הולך לפתוח איתו שהיה marco v-godd
ומה אני שומע בקע?
operation blade
אני לא ידעתי אם לצחוק או לצחוק מאד
יש לציין שמי שניגן לפני היה דיג'יי מסחרי ברמות...
לפני שעליתי שם כמה קטעי ניו יורק מסחריים ופתאום בדיוק לפני שנכנסתי הפיל את הקטע הזה
ממש מצחיק שבדיוק דיברנו עליו פה הרבה ודוקא הוא ניגן את זה...
סבבה מכריזים עלי והכל
הרבה חבר'ה מהשכבה באו לפרגן והתחילו לצעוק את השם שלי חחח זה בהחלט היה נחמד
מתחיל עם מארקו וי...הקהל די בהלם....
לא יודע איך לעכל...
כנראה משהו במערכת ממש עיוות את הסאונד של הטראק
אולי דפקתי יותר מדי פיץ'
אבל ציפיתי שהקטע של מארקו יהיה מה שירים את המקום...והתבדתי
יאלה נלך על עוד משהו שנוסה על החברים והם אהבו
sam sharp -deep
עדיין אין כל כך תגובה.......
טוב אז מה עושים? שמים
marcel woods-flora
מכניס את הטראק,עדיין תגובה פושרת מהקהל
אבל כשהתחיל הבילדאפ,התחיל טרוף
משם הכנסתי עוד כמה קטעים גבוהים כמו
armin vs. mike-intruder
octagen - flyback
ועוד כמה...חלק מהאנשים כבר התחילו יותר לזוז
וחלק התחילו לזוז לכיוון היציאה...
במשך כ20 דקות או חצי שעה ראשונה עוד היה לא מעט קהל בפנים
לקראת סוף השעה כבר נשארו מעטים
ניסיתי לשלב כמה קטעים ווקאליים כמו
marco v - false light
8 ball-phunky music
matanka-near me(airbase remix)
סעמק אפילו שמתי את
tiesto-love comes again(mark norman remix)
שחשבתי שאנשים יכירו ויתלהבו אבל עדיין המשיכו לזרום החוצה...
ואז אמרתי יאלה נפוצץ תמקום
דוחף את
fred baker-total blackout
ו
lamoen-increase
אפילו נתתי יציאה של
mike heart-sex machine
מתישהוא באמצע...
והגעתי למסקנה שאולי זה לא הולך אז ספרתי את הדקות עד שזה נגמר
בקיצור,לא סיפור הצלחה
במחשבה שניה לא יודע אם להאשים רק את עצמי
כאחד שהיה שם בלא מעט מסיבות אני יכול להעיד שבכל מסיבה, ברגע שמתחיל הפסיכודלי ,ישר חצי מועדון מתרוקן
אז אני עוד איכשהוא הצלחתי להחזיק אותם בהתחלה מבחינת כמות אנשים
אבל לא ראיתי אנשים משתגעים כמו שציפיתי
אולי באתי בציפיות גבוהות מדי
אולי זה באמת קשה להם לעיכול על הפעם הראשונה
אבל לקראת הסוף כבר התחילו לעכל ולרקוד...
אז לא יודע מה לאמר
אולי זה עניין של זמן עד שיתרגלו.אולי לא יתרגלו אף פעם.
אולי זה פשוט היה ניסיון לא מוצלח כמו שציפיתי...
כמו שאמרתי קשה להעריך כמה הקהל אהב את המוסיקה כשאתה עולה בסוף,בזמן שבו תמיד המועדון מתרוקן
משיחה עם כמה חברים חלק אמרו שהיה חזק,חלק אמרו שהיה חמוד,חלק אמרו שהיה מגעיל...
אז קשה לתפוס את האוזן של כולם...במיוחד כשכולם עייפים ומתים ללכת הביתה
אבל לפחות הניסיון זה כבר משהו.....

ולקצת ביקורת עצמית:
בכל מה שקשור למיקסים היה בכלל לא משהו
הסיבה:מיקסר וקומפקטים שאני לא מכיר ואף פעם לא עבדתי איתם והדיג'יי שתיקלט לפני נעלם אחרי דקה שעליתי אז לא היה את מי לשאול,האוזניות היו גרועות וחלשות ועל לשלב אפקטים ולופים בכלל אין מה לדבר...
סיבה שניה:
פשוט חוסר ניסיון
אז ברור שבתור מישהו שרק מתחיל בתחום אי אפשר לצפות להרבה
במיוחד לאור העובדה שאפילו ציוד אין לי בבית(איך תיקלטתי?כישרון מולד וידע תאורטי מתוכנות מחשב והרבה סטים ששמעתי בחיים שלי חחח)
לא יודע אם הרבה אנשים שמו לב לפאשלות במעברים.אולי רק בודדים.אבל תמיד קיימת הביקורת העצמית.אז בתחום הזה יש לי מה להשתפר
לא שהפאשלות היו כאלה נוראיות.בריחות פה ושם.בעזרת משחקי אי-קיו הצלחתי איכשהוא לכסות על הבריחות של הביט.אבל אם אני הייתי עומד מהצד ומעריך את מי שמנגן לפי הסטנדרטים שלי,הייתי אומר שהוא צריך לחזור לשולחן העבודה...
כמו שאמרתי.הביקורת העצמית והסטנדרטים לא נותנים לי להתפשר ולא משנה אם אתה רק מתחיל ולא משנה אם מדובר בי עצמי.
האם אני אמשיך עם זה?לא יודע
אני בכלל לא יודע אם הבעלים של הליין ירצה.נראה לפי תגובות האנשים שהוא ידבר איתם.

האמת ביעסה אותי המסיבה
הקהל פשוט לא עיכל את המוסיקה וחלקם נראו כאילו נשארו סתם בשביל להעביר את הזמן עד לסוף כי אין להם מה לעשות
אין לי בעיה להודות בזה.הצלחה גדולה זה לא היה.
אולי אני פשוט מבקר את עצמי יותר מדי ובעל ציפיות להיות באותה רמה של אותם דיג'יים עולמיים.
מה שבטוח שמבחינה אישית זאת היתה טבילת אש שהשאירה כוויה.
בין אם בגלל שראיתי שיש לי עוד הרבה על מה לעבוד במיקסים,ובין אם בגלל אכזבה מאיך שהקהל קיבל(או לא קיבל יותר נכון)את המוסיקה.
ציפיתי לפחות להנות קצת על העמדה אבל זה ממש לא קרה
אז אולי כדאי שאני אשאיר את עניין התיקלוט בצד ואתרכז במה שעשיתי עד היום בצורה הרבה יותר מוצלחת:פשוט לאהוב את המוסיקה ולתת לדיג'יים אחרים לענג אותי בזמן שאני על הרחבה

נקודת האור היחידה היתה בסוף המסיבה כשסגרנו את המוסיקה.
בא אלי בחור אחד בגילי,פנים מוכרות כי אותם אנשים באים למסיבות פה אז מכירים את הפנים.
מה הוא אומר לי?
"תשמע אחי אחלה מוסיקת סוףסוף קצת קלאב וטק טראנס במועדון היה ממש חזק אהבתי את הקטעים של מארקו וי ומארסל ודס" וכו'
אני כמובן הייתי בהלם
לא חשבתי שיש בנאדם בקהל שיש לו מושג מהחיים שלו בכל מה שקשור למוסיקה
אבל איזה כיף למצוא פתאום מישהו מהתחום !
בהחלט הפתיע אותי ושימח לי קצת את הערב לדעת שלא הייתי לבד ושהיה מי שידע להעריך את המוסיקה

לסיכום:יוראי,כשאתה צודק אז אתה צודק
אני מספיק גבר בשביל להודות בזה
יש כמובן הרבה פרמטרים למה שהלך שם
אז ועוד לא הזכרתי שקצת לפני שעליתי היה מכות שגררו לא מעט אנשים החוצה וכמובן שהיה את הבלאגן שאחרי שזה תמיד נמשך הרבה זמן
אבל בלי קשר
בתור צופה מהצד,הייתי אומר שצדקת
זה היה כבד וקשוח מדי בשבילהם
מה שמעלה אצלי את השאלה:אם הייתי שם את המוסיקה שלי,את הטק והאלקטרו האוס,שיש שם דברים הרבה יותר קלים(יחסית) וגם אני יודע למקסס אותם יותר טוב,האם הקהל היה אוהב?
תמיד חשבתי שהאוס איכותי ילך הרבה יותר טוב במועדון מאשר טראנס איכותי
אז הסתבר לי שטראנס כנראה לא הולך
עכשיו מה שמטריד אותי זה אם הייתי עולה עם האוס,האם אנשים היו נהנים יותר?
האמת?אני לא בטוח שבא לי לנסות ולבדוק את זה

Koby
לדעתי אין לך מה להתבאס..ממה שהבנתי זאת מסיבה מסחרית..הקהל פשוט לא בנוי לזה..הם באו לשמוע מסחרה ולא התאים להם משהו אחר שהם לא מכירים ועוד בשעה מאוחרת כשגם ככה מתחילים להתפזר..לגבי הקטעים שניגנת..הם לא הטעם שלי אבל טובים למרות שזה דיי צפוי שזה לא יתפוס את הקהל הרחב ויהנו מזה רק מי שאוהב טראנס...במקומך הייתי הולך על סגנון יותר קליל ויותר קליט..יותר מלודי..יותר ווקאלים..ולאט לאט מכניס להם קטעים יותר כבדים כמו למשל
nico parisi - metro
לגבי הפאשלות שהיו לך גם לא נורא..אני בטוח שאף אחד שם לא שם לב ולא מבין בזה בכלל..וזה קורה לכולם..במיוחד בפעם הראשונה ועוד בלי להתאמן לפני זה..
gErver
אני מניח שאמרת כבר הכל,
אל תכה את עצמך יותר מדי, תמשיך הלאה..
הסגנון הזה כמעט ולא הולך בחיפה,
אז לפחות אתה יודע שניסית,
בכל מקרה כשהתחלת תטרד הזה היית כולך מרוכז בסגנון הזה,
זו טעות גדולה של דיג'יי שמנגן בארץ,
במיוחד לפני שיש לו שם ומכירים אותו
ויודעים שוואלה אלכס מנגן מוסיקה כזאת וכזאת
אני בא לשמוע אותו,
במקרה כזה,
היית צריך לעשות שיעורי בית,
לדעת מי הקהל שמגיע בד"כ ומה הוא אוהב לשמוע,
..וכמו שקובי אמר מלודיות ווקאלים
אפילו אני שגדלתי על הסגנון של הטק טראנס
מעדיף לשמוע מלודיות.

הדבר הכי חשוב שיש לי להגיד לך,
אל תוותר..זה קורה לכל דיג'יי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement