|
חייב בדחיפות טק טראנס
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
שלום לכולם
הוותיקים מבינכם(טוב לא מאד וותיקים אבל כאלה שיש עליהם לפחות שנתיים פזמ)בטח זוכרים אותי
הייתי חבר פה לא מעט זמן ועזבתי לפני כשנתיים מסיבות מוסיקליות
מה שמזכיר לי שאני צריך לשנות את החתימה שלי........
בכל מקרה,לא נתחיל לדבר על זה כדי לא לפתוח פה וויכוחים
העניין הוא
שאני זקוק בדחיפות לעזרת הפורום
בתור אחד שלא עוקב כבר לא מעט זמן אחרי סצנת הטראנס,אני צריך המלצות שלכם לגבי קטעי טק טראנס טובים שיצאו בשנתיים האחרונות
דברים כמו שבזמנו עשו סאם שארפ אקא סאנדר ואן דורן,מארקו וי,אי-קרייג,ג'סלין,8 וונדרס ודומיהם
מי שרוצה יכול גם לצרף לרשימה קטעי אפליפטינג חזקים(ואני מתכוון מאד חזקים עם בייסליין חזק,בלי מלודיות מתקתקות וסינטים קשים שגובלים בטק טראנס)
מי שרוצה להבין את כוונתי באומרי"אפליפטינג חזק" ,הכוונה היא לקטעים כמו
Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
Michael Splint feat Sasja -- Secrets Broke My Heart (Airbase Remix)
Airbase - Pandemonium
וכדומה....
אם זה מעניין מישהו,הסיבה היא שבסוף השבוע אני הולך לנגן לראשונה במועדון,במסגרת ליין מסיבות שמיניסטים\חוגרים פה בחיפה
אז למה טראנס?
כי זה מה שביקשו
התפנתה משבצת של דיג'יי שהיה מנגן פסיכודלי,ואני ופסיכודלי לא הולך ביחד...
מהכירות עם המשקיע ותודות ללחץ של כמה חברים יחצנים,הוצע לי המקום
אז מן הסתם לקחתי
על הקטע של לא לנגן פסיכודלי לא התפשרתי.אז הוא אמר סבבה תנגן קלאב טראנס
כאן כבר לא יכולתי להתווכח.מובן שהייתי מעדיף לנגן אלקטרו וטק האוס(שאלו הם הסגנונות בהם אני עוסק) אבל ברגע שהוא שמע האוס הוא ישר אמר שלסוף המסיבה יתאים רק משהו גבוה
אז חשבתי לעצמי מה עם טכנו
ואז חשבתי לעצמי שידרשו ממני פיצויים על זה שהברחתי את הקהל.....
אז מה נשאר?
טק טראנס
סגנון גבוה שהרבה חברים שלי התחברו אליו אז חשבתי לעצמי למה לא?
מלודיות הקהל לא יוכל לאכול,אז שיאכלו סינטים עצבניים וקיקים שיקרעו להם את עור התוף...
עד כאן הסיפור
מכאן אני תלוי בכם ובעזרתכם
מובן שאני יכול לנגן דברים משנת 2002-2003 והקהל בכלל לא יבחין,אבל בשל מיעוט יחסי של חומרים ובשל הרצון המובן להישאר עם האצבע על הדופק בכל מה שקשור לסגנון הזה,אני זקוק לכמה המלצות
ובדחיפות!
אני כאמור מנגן ביום שישי
מה שאומר שצריך לצרוב את הכל עד יום חמישי
זה אומר שגם צריך איזה יום בשביל להוריד ולבדוק את הכל מה שאומר שאני זקוק לכמה שיותר המלצות עד יום רביעי!
כן אני יודע שזה בהתראה קצרה אבל גם לי נודע העניין רק לפני כמה ימים
:crazy: |
|
|
| sabi10 |
אם אני מבין אותך נכון אז תחפש קטעים של :
John O'callaghan
John Askew
Greg Downey
ועדיין יש קטעים של סם שארפ שיצאו בשנה האחרונה
נסה גם את :
Solarstone - Eastern Sea (Marthin Roth Mix)
Peetu S - Bigger Palace
תנסה גם את זה, בכלל לא רע
Ferry Corsten - Fire (Ron Van Den Beuken Remix) |
|
|
| sh33p |
בהצלחה!!!
Substate - Horizon (Mac Zimms Remix)
Falkon & Fairlite - Moonfish (Samuelzone's Damn Damage Remix)
Drax and Scott Mac - Must Have Been A Dream (Mac Zimms Remix)
אני בטוח שכל קטע של זימס\קטאנה יקפיץ לך תמסיבה |
|
|
| Segev |
בהצלחה אחי..
עוד מכור לסיאס? |
|
|
| gErver |
יופי של המלצות סבי,
תבדוק את אלה :
e-craig לך על טראקים ישנים בעיקר, בזמן האחרון לא משהו
alt-f4 יש לו כמה
cosmic gate ;) תמיד עובד בשבילי
adam white
:טראקים ספציפים שיכולים לעשות אנרגיה טובה
reflekt - need to feel loved (thrillseekers remix)
:p מהיר לבנים רגיש לבנות
ernesto vs bastian - dark side of the moon (dogzilla pure filth remix)
אין לי מושג מה הפרטים של המסיבה, אבל אל תגביל את עצמך
תהיה מוכן להכל.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
לקס מצטער שלא עניתי לך הייתי בעבודה יש כאן המלצות מעניינות
ו
Gerver
alt+f4 זה הם לא הוא :D וזה בהחלט לא משהוא מחפש...אפליפטי מלודי וממש לא קרוב לטק
לך באמת על מאק זימס
blank & jones - יש להם קטע חדש שאין לי מושג שמו אני חושב שיכול להתאים אולי לא שמעתי אותו מספיק כדי לזכור.. יש לו באס חזק לממטב
זכרוני
ואל תשכח לתמוך קצת בסצינה ;) |
|
|
| DvJ |
כמו שאילן אמר החדש של
Blank & Jones - Revealed
עוד כמה שילכו חזזק במסיבות.......
Midor & Octagen - Flyback
Purple Haze - Eden
Nic Chagall- Monday Bar
Marcel Woods - Cherry Blossom
Marco V - False Light
Bart Claessen - Playmo
TDR - Squelch (Sander Van Doorn Mix)
Marco v - Red Blue Purple
Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
Marco V - Calling The Shotes
Rank 1 - Top Gear
Marksun & Brain - Neno Itome (Stoneface & Terminal Remix)
Phynn - Lucid
The Police - Message In a Bottle (Sander Van Doorn Remix)
בבקשה אחי......... |
|
|
| gErver |
אני מודה אילן :D , יצאתי מהעניינים קצת בשנה האחרונה
אני מתעסק רוב הזמן בהפקה, והמוסיקה נדחקה הצידה
במיוחד הסגנונות האלה, נו טוב..תסלחו לי
הטראקים שהמלצתי עליהם יכולים אולי לעשות תעבודה במסיבה
תלוי בקהל..
שיהיה בהצלחה |
|
|
| DJ Alex E. |
קודם כל אני חייב להתחיל בשאלה
שגב מה זה סיאס?
האם הייתי מכור לדבר שאני לא מודע אליו(או שלפחות לא מבין את משמעות שמו חח)?
אולי אם תכתוב באנגלית זה יהיה יותר מובן כי שעה אני מנסה לשבור את הראש מהזה סיאס חחח
ואני רואה פה חבר'ה מוכרים
יאמאן וואטס אפ מאן?עדיין אוהד של ביתר?
והשאלה הכי גדולה:האם סאבי הלך סוףסוף למסיבה בשנתיים שחלפו?
;)
אוי היו ימים :)
דבר שני
תודה לכולם על האיחולים ועל ההיענות היפה בהתראה כה קצרה זה באמת חשוב לי
עכשיו לתגובות
תשמעו חבר'ה
כמו שאמרתי אני לא מעורב ולא מכיר קטעי טראנס שיצאו בשנתיים האחרונות
לכן כל מי שכותב לי"תוריד דברים של אומן איקס אבל רק כאלה שיצאו בזמן וואי" זה לא עוזר לי כי אין לי מושג מה חדש ומה ישן יחסית(חוץ מדברים ממש ישנים שאני מכיר)
וגם כשאתם כותבים "תוריד קטעים של אמן איקס הוא יתאים לך" אז זה בעייתי כי לכל אמן יש עשרות קטעים ולך תדע מה להוריד
אז אם אתם באמת רוציפ לעזור(שאני מאמין שזאת הסיבה שאתם כותבים תגובה) אז תנסו להיות ספציפיים יותר ולהתייחס לטראקים ספציפיים של אותו אמן עליו אתם ממליצים(אם לא קשה לכם) שכן כמו שאמרתי זה בזבוז זמן להוריד עשרות טראקים של אמן שרובם ימצאו את מקומם בפח
רשימות עצבניות כמו של
DvJ
יתקבלו בברכה :)
gErver
חח קודם כל תודה על הפוסט אחי.
אבל אלא אם התהפך העולם,אדם וויט עדיין יוצר פרוג טראנס,ואלט אף4 יוצרים מלודיק טראנס,קוסמיק גייט מעלים חלודה ו
reflekt - need to feel loved (thrillseekers remix)
זה אני עוד מכיר מתקופתי וזה מסוג הדברים שהייתי מעדיף לנגן אפילו מינמל-טקנו במקומם ;)
זתומרת,זה קטע איטי וממש לא בכיוון של הדברים שהתכוונתי.אבל העיקר הכוונה ;)
אי-קרייג כמו שהזכרת בהחלט נכנס אצלי לרשימות(לפחות הקטעים שלו הישנים שאני מכיר)
אילן,חזרנו לימי העיוותים בכתיבה הא? מיסטר יגאל :D
וואי....הלמוש=חומוס....עליתי על משהו חדש :)
יוכנס לאלתר המונח יגאל חומוס ללקסיקון של הפורום :D |
|
|
| Segev |
חחח יש מצב שאני מתבלבל בינך לבין אלכס אחר עזוב :]
עם בכאל זאת אתה רוצה לדעת מה זה סיאס
הכוונה היא cs - counter strike
משחק קשת ממכר ;) |
|
|
| DJ Alex E. |
אההה
חח כן טעית בבנאדם
זכור לי שהיה פה פעם עוד אלכס...שקראו לו
federal
או משו כזה...
לצערי מעולם לא יצא לי לשחק במשחק שרבים אומרים שהוא אחד הטובים אי פעם...
עוד חור בהשכלה בנוסף לזה שלא ראיתי טיטאניק וכו'...
אבל די עם האוף-טופיק
:crazy:
ואם כבר התמכרויות
אתה עדיין מכור ל
no one on earth
ולטייסטו?
אני מקווה שגם אני לא טועה בבנאדם חחח |
|
|
|
|