return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor" (pg. 13)
View this Thread in Original format
FUSyke
Het zit hier vol kenners:p
Jasperovitsj
Toch kenner genoeg om te horen wanneer een plaat trance dan wel techno is :p
Xilver
quote:
Originally posted by FUSyke
Het zit hier vol kenners:p

And that's why they call this TRANCEaddict and not TuningbeatsAddict
Kaidreas
quote:
Originally posted by X-Tune
Dat is geen techno, en zeker geen poging tot.
Zijn er hier kenners?

hahahahaha... knap gast. gij hebt veel lef :cool:
anyways... tis wel veel tiesto e, ook al enige andere dj's gehoord?
welkom trouwens. (laat het van lange duur zijn, als ge het kunt volhouden :D )
X-Tune
quote:
Originally posted by Xilver
And that's why they call this TRANCEaddict and not TuningbeatsAddict

Hoor je niet het verschil tussen de muziek op TuningBeats en Tiësto? Daar hoort Tiësto ook niet op.
Xilver
quote:
Hoor je niet het verschil tussen de muziek op TuningBeats en Tiësto? Daar hoort Tiësto ook niet op.

Kheb het ook ni op Tiësto he pat, I was just making a point.

Tiësto heeft enkele goeie trance-platen gemaakt, daarover gaat het niet. Laat Traffic nu trance of geen trance zijn, daar wil ik me niet over uitspreken, maar als gij vind dat Regi en consoorten die andermans plaatjes draaien, trance is, dan moet ge toch dringend eens uw definitie van trance gaan bijschaven.
FUSyke
quote:

:conf: :nervous:
Buoyant
welkom, trek het u niet aan, ik ben ook pas in 2003 begonnen met feesten op stevige muziek vanaf dat ik een keer een vette schijf op tv zag over een of ander concert, toen ging er een hele andere wereld voor me open,de kenners zeiden met hier ook dat dit maar een technohype was, maar nu ben ik ook volledig voor trance enzo,blijf dus gewoon jezelf, ieder zijn ding, ze moeten u niet meteen beginnen afzeiken vind ik.

EDIT: ik zal er volgende keer bijzeggen dat het ironisch is :rolleyes:, want dat is misschien niet helemaal duidelijk
X-Tune
quote:
Originally posted by Buoyant
welkom, trek het u niet aan, ik ben ook pas in 2003 begonnen met feesten op stevige muziek vanaf dat ik een keer een vette schijf op tv zag over een of ander concert, toen ging er een hele andere wereld voor me open,de kenners zeiden met hier ook dat dit maar een technohype was, maar nu ben ik ook volledig voor trance enzo,blijf dus gewoon jezelf, ieder zijn ding, ze moeten u niet meteen beginnen afzeiken vind ik.

EDIT: ik zal er volgende keer bijzeggen dat het ironisch is :rolleyes:, want dat is misschien niet helemaal duidelijk

Was dit ironisch? :conf: Het kwam heel geloofwaardig over. Ik heb Traffic ook leren kennen op TV etc.

Ik durf al bijna niet meer vertellen naar welke muziek ik nog luister. :p
Buoyant
X-Tune, doe mellow-head eens de groeten

X-Tune
quote:
Originally posted by Buoyant
X-Tune, doe mellow-head eens de groeten

hoe?
FUSyke
@ X-tune: Welke dj's en muziek vind je eigenlijk nog goed?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement