|
Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor" (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
| quote: | | schellebelle City das nog dicht tegen Appels City |
jaja en het omgekeerde blijkt ook waar te zijn ( allez van horen zeggen é) |
|
|
| Pumaz |
| Dicht bij Aalst city ook :D |
|
|
| Moondust |
| ja je kent toch het gezegde alle wegen leiden naar Schellebelle ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Moondust
ja je kent toch het gezegde alle wegen leiden naar Schellebelle ;) |
sure :p
welkom btw |
|
|
| Eagle` |
ja je kent toch het gezegde alle wegen leiden naar Schellebelle ;) |
lol schellebelle, de vermeulen heeft mij daar hope verhalen over vertelt, das tege wettere als ek just zen ? Das een van de gemeenten in belgie waar het meeste vrouwen wonen ;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
schellebelle City das nog dicht tegen Appels City :p |
En tegen Wetteren City:D |
|
|
| Pheatus |
/me says hi to my friendly collegue from Coolcast!! :D
Eindelijk de weg dan toch gevonden naar het forum :p Good job boy :)
edit: blijkt er hier een out-dated signature onder mijn post te staan... wonder where that came from :rolleyes: |
|
|
| Moondust |
| quote: | | Das een van de gemeenten in belgie waar het meeste vrouwen wonen |
marie-jo (van de lingerie) komt niet voor niets uit schellebelle
en 't is ook de gemeente met gemiddeld het meeste aantal banken per inwoner in belgië (...yeah like someone cares...)
FUSyke: ja wetteren is idd nog een stuk dichter é, waar hang jij zoal uit in wetteren? staminé?gevallen engel? niet dat dit de places to be zijn, maar ja zoveel meer is er de laatsten tijd niet te beleven in wetteren, gelukkig zijn er nog de betaparty's in de rector en is gent niet ver af :cool:
ik mag laatste weekend van deze maand in martinee(ook niet de meest trendy plaats maar ja...) gaan draaien, als ge zin hebt moet ge maar eens binnenspringen
pheatus: jaja heb mijn weggevonden. BTW nice setje zaterdag heb er van genoten, nu ja van mensen die op highlite gedraaid hebben kan je niet veel anders verwachten é ;)
ook van de muziekkeuze trouwens er lopen hier echt wel getallenteerde producers rond keep up the good work |
|
|
| CygnusX |
| Welkom Moondust! :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| welkom moondust :thepirate |
|
|
| FUSyke |
FUSyke: ja wetteren is idd nog een stuk dichter é, waar hang jij zoal uit in wetteren? staminé?gevallen engel? niet dat dit de places to be zijn, maar ja zoveel meer is er de laatsten tijd niet te beleven in wetteren, gelukkig zijn er nog de betaparty's in de rector en is gent niet ver af :cool:
ik mag laatste weekend van deze maand in martinee(ook niet de meest trendy plaats maar ja...) gaan draaien, als ge zin hebt moet ge maar eens binnenspringen
|
In Wetteren kom ik bijna nooit en als ik er al eens kom dan ist in de Gevallen Engel. Het is ook niet vet maar daar moeten we het meedoen é in Wetteren City:)
Welk genre draai je? |
|
|
|
|