|
Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor" (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
Bonjour  |
|
|
| _Jedi |
Welcome,
Studie: Verkeerskunde
Stomme vraag misschien, maar wat houd dat zoal in? |
|
|
| CygnusX |
Welkom Dj Sid!
Begint ge nu aan't eerste jaar, verkeerskunde? |
|
|
| Antony |
CygnusX: zaligste avatar:crazy:
Dj Sid: Welgekomen:D
_Jedi: ask een gokske mocht wagen zouk zeggen, "het afstellen van verkeerslichten op kruispunten";) |
|
|
| Dj LPG |
| Welkom Sid, de rootspirit dj's overrompelen het forum hier een beetje zeker tegenwoordig?:p |
|
|
| DJ Sid |
bedankt voor de overweldigende welkomstreply's!!! :p
en ja verkeerskunde, ik ga beginne aan men eerste jaar in oktober, en da houd wel wa meer in dan verkeerslichte afstelle :)
denk ni da ge daar 5 jaar unief voor moet gaan doen :D
anyway voor alle info (heb mene uitleg al 32424234x moete doen over verkeerskunde): www.uhasselt.be -> opleidingen -> verkeerskunde
greetz
Sid |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
bedankt voor de overweldigende welkomstreply's!!! :p
en ja verkeerskunde, ik ga beginne aan men eerste jaar in oktober, en da houd wel wa meer in dan verkeerslichte afstelle :)
denk ni da ge daar 5 jaar unief voor moet gaan doen :D
anyway voor alle info (heb mene uitleg al 32424234x moete doen over verkeerskunde): www.uhasselt.be -> opleidingen -> verkeerskunde |
Ja, dat is geen simpele richting naar 't schijnt. Bij mij op kot zit er een meisje dat geslaagd was op haar eerste jaar (in 1ste zit), samen met maar 8 anderen (van de 59 studenten). |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ja, dat is geen simpele richting naar 't schijnt. Bij mij op kot zit er een meisje dat geslaagd was op haar eerste jaar (in 1ste zit), samen met maar 8 anderen (van de 59 studenten). |
holy :wtf: |
|
|
| CygnusX |
Veel succes ;)
Gaat ge op kot gaan? |
|
|
| X-Tune |
9 van de 59 in eerste zit, valt nog mee voor 1e jaar en 1e zit, denk ik. |
|
|
| X-Tune |
en da houd wel wa meer in dan verkeerslichte afstelle :)
denk ni da ge daar 5 jaar unief voor moet gaan doen :D |
Haha, daar ben ik nog niet zo zeker van. Nu ja, je zal het niet met een schroevendraaier alles moet afstellen, maar het denkwerk van kruispunten is misschien toch voor jullie.
Al meteen onderschatten, goed bezig. :D :p |
|
|
|
|