return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Zillion MAGIC TOUR 2006 (Luik)
View this Thread in Original format
djmanu
18.3.2006

ZILLION MAGIC TOUR 2006 KICKOFF

MILLENIUM LIEGE

Big showtime - We gaan met de ZILLION MAGIC TOUR terug alle registers opentrekken. Laser show van 12 machines, retro en nieuwe trance zal er knallen door een L-Accoustic 60Kw sound systeem, totaal nieuwe VJ-ing show met 16 cameras, Starfield speciale effecten, pyro, vollebak veel licht en speciale nieuwe ZILLION decors.

Kick Off (Walonie) 18 Maart in Luik
Kick Off (Vlaanderen) 13 Mei in Gent

Meer informatie heel spoedig.
Xilver
whooptidoo :rolleyes:
CygnusX
quote:
Originally posted by Xilver
whooptidoo :rolleyes:


Spam afbreken, oké, maar hier is toch niets mis mee? :conf:
Devilex
We zullen zien é ;)
Xilver
quote:
Originally posted by CygnusX
Spam afbreken, oké, maar hier is toch niets mis mee? :conf:


Beuh, Zillion. Als ze vijfhonder keer proberen om een dode naam terug nieuw leven in te blazen, dan begint da te vervelen eh.

"Retro en nieuwe trance", lees : "me gon der eene skuven wu!"
Push2005
quote:
Originally posted by CygnusX
Spam afbreken, oké, maar hier is toch niets mis mee? :conf:


Met Toni_D2 is er méér mis :p
Antony
^ idd :p

laat maar afkomen die handel, welke naam het ook heeft... in andere threads maar zagen over meer trance feesjes
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Antony


laat maar afkomen die handel, welke naam het ook heeft... in andere threads maar zagen over meer trance feesjes


the mans got a point
domineesje
quote:
Originally posted by Antony
^ idd :p

laat maar afkomen die handel, welke naam het ook heeft... in andere threads maar zagen over meer trance feesjes


ja ergens heb je gelijk... voor de rest niks op te zeggen
alleen zoals ik al ergens vermeld heb ;) maar 30% trance
Jasperovitsj
En voor de andere 70%?

domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En voor de andere 70%?

jump :mad:

maar dacht dat er een goede dj kwam ;)
ergens op ander forum gelezen (lees niet fou69.com)
Xilver
quote:
Originally posted by domineesje
jump :mad:


my point exactly

trance feestjes, laat maar komen. Maar zillion waar het overgrote deel retro en jump is, en het de noemer 'trance' geven, kan voor mij den hoogsten boom in.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement