|
Sensation White 15/04 @Sportpaleis (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Looks like brol
Voor M.I.K.E. en Marco V alleen ga ik ni zoveel geld neerleggen zuh. M.I.K.E. kan ik al genoeg zien, en Marco V vind ik nu ook ni zo speciaal. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Xilver
Looks like brol
Voor M.I.K.E. en Marco V alleen ga ik ni zoveel geld neerleggen zuh. M.I.K.E. kan ik al genoeg zien, en Marco V vind ik nu ook ni zo speciaal. |
Hier hetzelfde:
M.I.K.E. en Marco V heb ik al genoeg gezien.
Tom De Neef en Dave Lambert heb ik ook al gezien en deze kan ik nog genoeg horen.
Dan schiet er alleen nog Darren Emmerson over ...
Er zijn andere opties genoeg. |
|
|
| MikeVee |
| :haha: geen sensation voor mij. |
|
|
| Bertn |
| haha, wat een spotgoedkope kutline-up. ik snap echt niet hoe ze dan zoveel geld durven vragen voor die inkomtickets hoor. bende geldzakken |
|
|
| mrcanon |
| Als ge show wilt zien ga dan naar Sensation, anders nie, want de line-up is totaal zijn geld niet waard, voor Marco V en M.I.K.E. is het de moeite, meer nie, alhoewel ik zelf Marco V nie graag hoor draaien en M.I.K.E. zie ik anders genoeg. Echt ne kutline-up, wie daar naar toe gaat voor de muziek vind ik redelijk zot, voor zoveel geld. |
|
|
| Bl@ckOut |
Tja, 't is al eens eerder gezegd geweest geloof ik, maar der zijn er volgens mij genoeg die er naartoe gaan gewoon om te kunnen zeggen dat ze zijn geweest :rolleyes:
Anyway, mij zult ge daar ook niet vinden. Vrij zwakke line-up, behalve M.I.K.E. dan. |
|
|
| djcresto |
| 2 jaar geleden zouden we met mike op mainstage wel verdomd gelukkig geweest zijn. Nu spreekt ons dat ook al niet meer aan, verwende nesten dat we zijn. |
|
|
| mrcanon |
| Zoals eerder gezegt: breng Antwerp Is Burning terug! Da waren tenminste line-ups! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Zoals eerder gezegt: breng Antwerp Is Burning terug! Da waren tenminste line-ups! |
wie draaide daar?
mike en marco V ;)
Wat niet wil zeggen dat ik deze line up ga verdedigen. Marco V en ook mike vond ik vroeger pakken beter. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
wie draaide daar?
mike en marco V ;)
Wat niet wil zeggen dat ik deze line up ga verdedigen. Marco V en ook mike vond ik vroeger pakken beter. |
Maar vergis ik mij of was Antwerp is Burning ook ni goedkoper dan Sensation? En op Antwerp is Burning stonden prolly wel nog aantrekkelijke namen buiten die 2? |
|
|
| mrcanon |
| Neem nu de laatste indoor: daar stonden M.I.K.E. en Armin, en dan nog Christopher Lawrence, Marco Bailey en Richie Hawtin en de outdoor: Elof, M.I.K.E., Armin Van Buuren en John 'OO' Fleming, da waren toch veel betere lineups en idd voor minder geld, 30 euro ofzo. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by djcresto
wie draaide daar?
mike en marco V ;)
Heb het eigenlijk vooral over de laatste indoor en outdoor :) |
|
|
|
|