return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 
Sensation White 15/04 @Sportpaleis (pg. 24)
View this Thread in Original format
Toni_D2
Voila, het leven zou anders maar saai zijn.
Real
lol, let op de camera linksboven op de foto.
Haar balkon was precies erg in trek. :toothless
Toni_D2
quote:
Originally posted by Real
lol, let op de camera linksboven op de foto.
Haar balkon was precies erg in trek. :toothless

(haar hoofd is iets anders) :p
Xilver
Bon, de VIP was nice, maar ik kreeg al schijt toen we al da volk zagen aanschuiven voor de VIP. Ma bon, wij hadden dus loge-tickets gekregen. Kheb gehoord dat ze in de VIP nog voor hun eigen drinken moesten betalen. Helemaal bovenaan waren de loges, en we hadden drinken en eten ŕ volonté. We hebben trouwens het merendeel van de avond daar doorgebracht, want beneden was het echt niet te doen warm, waardoor we het soms ferm benauwd kregen. Mike zijne set was nice, maar nogmaals, het Belgische publiek zuigt een serieus pak. De ene superplaat na de andere, en da volk roept wel is ne keer, maar bewegen? Forget it.
Jasperovitsj
Is dat nu jouw vriendin, Toni?
Toni_D2
quote:
Originally posted by Xilver
Mike zijne set was nice, maar nogmaals, het Belgische publiek zuigt een serieus pak. De ene superplaat na de andere, en da volk roept wel is ne keer, maar bewegen? Forget it.

Beter dan dat ik-ben-hier-en-ik-wil-in-de-belangstelling-staan Nederlands publiek.
Toni_D2
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Is dat nu jouw vriendin, Toni?

Nee hoor. Ook niet mijn smaak. Zo'n paar tieten zijn misschien wel leuk, maar het lichaam zal ook wel zwaar genoeg zijn om zoiets te dragen. Geef mij dan maar slank en B-cup.
Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by Toni_D2
(haar hoofd is iets anders) :p

Een beetje respect voor mijn vriendin mijne beste... :whip: :whip: :whip:
Toni_D2
Ai ai, ik probeer mijn gedacht te zeggen, en haar vriendje zit op dit forum. :tongue2
Xilver
lol

Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by Toni_D2
Ai ai, ik probeer mijn gedacht te zeggen, en haar vriendje zit op dit forum. :tongue2

1. Ik ben haar lief niet, gewoon een vriend...
2. Zou gij het plezant vinden als mensen op uw vriendin zitten af te geven... :conf:
Toni_D2
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
2. Zou gij het plezant vinden als mensen op uw vriendin zitten af te geven... :conf:

Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik lok dergelijke situaties ook nooit uit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement