|
Sensation White 15/04 @Sportpaleis (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Kelly*
kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen! :rolleyes:
|
:conf: :conf:
Haha, dat wist ik zelfs :stongue: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Het hoogtepunt van het jaar wat betreft Trance in België en Toni zal er zijn. :D |
Sensation White + Hoogtepunt trance ... ?
Good luck with that.
Amuseert u allemaal, kheb nog altijd geen spijt da'k nie ga. :) |
|
|
| Eagle` |
de woorden sensation,trance,hoogtepunt in 1 zin zijn idd vrij disturbing :nervous:
edit: anyhowzor den tomme gaat er weer een kiloske of 2 bijboefen ce soir voglens mij ;) |
|
|
| christina |
kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen! :rolleyes: |
allé gij? |
|
|
| domineesje |
kleine inschattinfout gemaakt... witte broek, zwarte string ... ga ni samen! :rolleyes:
|
en toch zie je het niet met al dat uitgangslicht, nu loop je risico dat u slip witter is dan uw broek en dat het meer uitkomt met de blacklight :haha:
draag altijd zwart onder wit, valt minder op dan wit ;) |
|
|
| TOR |
| Ga dan zonder broek. Met een wit velleke geraakt ge ook binnen! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
Ga dan zonder broek. Met een wit velleke geraakt ge ook binnen! |
zou ik toch ni aanraden, als ge een zweetreet hebt, kan dan wel is voor problemen zorgen :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by domineesje
en toch zie je het niet met al dat uitgangslicht, nu loop je risico dat u slip witter is dan uw broek en dat het meer uitkomt met de blacklight :haha:
draag altijd zwart onder wit, valt minder op dan wit ;) |
neenee, een witte shorty is het best;) |
|
|
| Push2005 |
Ik ga dan toch niet...
Enjoy the night en probeer de tracks van de megamix te onthouden :p;) |
|
|
| Real |
Wel? :whip:
"Lang niet zo goed als vorig jaar" heb ik al opgevangen? |
|
|
| FUSyke |
| Aan de reacties op D4M te zien was het gisteren slecht. Mensen met een blauwe kaart moesten tot 1u op de bovenverdieping blijven en dan mochten ze maar naar beneden komen. Ik heb dus niets gemist:) |
|
|
| Kelly* |
Ik vond het idd slecht!
Heel belachelijk dat de mensen die langs de blauwe inkom moesten niet naar beneden mochten tot 1u.
Decor was zelfde als dat van Sensation in Amsterdam vorig jaar.... en ik denk de filmpjes tss de dj's ook... tijdens 1 van de filmpkes gaan ze terug in de tijd om een dj te halen van 2100 naar 2050 naar 2010 tot 2005... bij mijn weten zijn we 2006 :conf:
Muziek viel stil tijdens MIKE zen set. Vond die Maxim Lany (ofzoiets) wel een goede warmin up dj (voor mij beste dj van de avond btw) Tom De Neef draaide saai, Darren Emmerson helemaal mijn genre ni (behalve dan Born Slippy opt einde :D ), MIKE viel ff stil maar voor de rest ok, ni echt super. Marco V vondek ook redelijk goed en Dave Lambert hebbek nimmer gehoord. Megamix was de megamix he.... Love Generation, Rock With You, Jack U, What Else Is There, Opeation Blade.... maar wel mooie show tijdens Megamix (fireworks :o )
Ma bon twas zen geld ni waard....... goe dak ni betaald heb :clown:
haja en heel vreemd vestiaire systeem vond ik. Ge moest uzelf een kapstopkske nemen, u frakske ophangen en dan gaan afgeven en betalen met drankbonnekes... :conf:
@ Sash: nice to meet the gf.... eindelijk!
@ Elof: Waar zat ge jong? :whip: |
|
|
|
|