return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Sensation White 15/04 @Sportpaleis (pg. 18)
View this Thread in Original format
solidslide
quote:
Originally posted by Push2005
Er komt er ook een aan in Zwitserland binnenkort... Volgens mij mag Solid Slide er draaien, hehe :)

:conf: english please ;) (though i know that i can't claim that in the belgian ta :D)
Transfusion
Er komt er ook een aan in Zwitserland binnenkort... Volgens mij mag Solid Slide er draaien, hehe

I think there will be a sensation in Switzerland .... I think Solid Slide is a part of the line-up.

Not litterally translated, but you get the picture.
solidslide
quote:
Originally posted by Transfusion
Er komt er ook een aan in Zwitserland binnenkort... Volgens mij mag Solid Slide er draaien, hehe

I think there will be a sensation in Switzerland .... I think Solid Slide is a part of the line-up.

Not litterally translated, but you get the picture.

thanks for the translation :D it would be a dream to play at a sensation white.. and for the next few years, it stays a dream.. ;)
Xilver
Tschijnt da'k dan toch ook ga :D

Twee VIP-ticketjes gekregen van 'n vriendin seh. En da kunnen we toch ni laten liggen dan he.

Als 't van de voorniet is, zijn de Claesen derbij.
Nyah
:o okay... ik moet dus zorgen dat ik in mijn witte outfit geraak :nervous:
zou een witte skibroek mogen :p
Bl@ckOut
Das dus al één van de redenen waarom ik niet ga, ge moet u perse helemaal in't wit steken.
christina
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Das dus al één van de redenen waarom ik niet ga, ge moet u perse helemaal in't wit steken.

kvond da anders wel enorm idrukwekkend vorig jaar... zo 15000 man int wit is echt wel iets uniek vind ik:)
kben toen speciaal een witte broek gaan kopen:p
Eagle`
quote:
Originally posted by christina
kvond da anders wel enorm idrukwekkend vorig jaar... zo 15000 man int wit is echt wel iets uniek vind ik:)

logisch eh snoes een groen zalt ni geweest zen ...
FCB_Fanatic
quote:

en hebt ge ze daarna nog ooit aangehad?
christina
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
en hebt ge ze daarna nog ooit aangehad?

jah in de zomer nog een aantal keer;)
en twas trouwens één uit de solden:p

christina
quote:
Originally posted by Eagle`
logisch eh snoes een groen zalt ni geweest zen ...

hehe stoer zenne;)
Eagle`
quote:
hehe stoer zenne;)

eh ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement