return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
מסיבה של בי יו (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הוא לא נתן הוראות הוא ביקש בקשה
שחר תשלוט על עצמך
אתה לא חושב שהמסיבה שווה שתגיע אליה אז אל תגיע

אבל אתה שם לב כרגע מי מתחיל את הויכוח הממש מיותר הזה נכון?


שיבקש בצורה יפה בלי פוזות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שיבקש בצורה יפה בלי פוזות


חוץ מלסוע אליך עד הבית עם להקת ליווי ולשיר לך סרנדה קורעת לב מתחת לחלון בבקשה שלא תגיב עוד בטרד מאחר ואמירתך כבר נשמעה ואתה לא מתכוון לשנות את דעתך אני לא חושב שהוא יכל לבקש יפה יותר

אז אם סרנדה מתחת לחלון הבית זה משאתה מבקש אז אתה באמת צודק

הבחור הוא פשוט חסר כבוד
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חוץ מלסוע אליך עד הבית עם להקת ליווי ולשיר לך סרנדה קורעת לב מתחת לחלון בבקשה שלא תגיב עוד בטרד מאחר ואמירתך כבר נשמעה ואתה לא מתכוון לשנות את דעתך אני לא חושב שהוא יכל לבקש יפה יותר

אז אם סרנדה מתחת לחלון הבית זה משאתה מבקש אז אתה באמת צודק

הבחור הוא פשוט חסר כבוד


לא צריך שיעשה כל מה שאמרת
היה אומר שמע סבבה התגובה שלך אם אפשר אל תגיב ככה

תאמין לי הייתי מבין
ROBERTO
שחר תגיד לי מה זה הדיבור הזה אני לא מבין אותך...שב בצד
Shahar
quote:
Originally posted by ROBERTO
שחר תגיד לי מה זה הדיבור הזה אני לא מבין אותך...שב בצד


מהה קרה מה בעיה?
DJMIKE
מה אני יכול להגיד, צודק, דיברתי ממש לא יפה, קיללתי, חילקתי הוראות, צעקתי והעברתי אותך שבעה מדורי גיהנום. סלח לי אדוני כי חטאתי. רק אל תקרא לי "יהומו" מאסטר, גבריותי נפגעת. ובבקשה בבקשה ממחת "אל תביא לי אחת ועלף אותי" אני בחור די גדול הנפילה למטה תהיה ארוכה.

ועכשיו ברצינות. הבעת את דעתך הפעם, בזלזול משהו. אין טעם להמשיך עם זה כולם כבר הבינו את עמדתך.
גם אחרי המסיבה הקודמת, כמי שהיה רשם פה כמה הוא נהנה אתה ביקרת, סליחה זאת לא הייתה ביקורת, זילזלת וירדת על המסיבה למרות שלא היית בה. עכשיו אתה עושה שוב אותו הדבר. אותי ואת שותפי אתה לא מכיר אז השנאה היא לא כלפינו אז אני מניח שהיא טמונה במשהו אחר.
אז הנה אני מבקש ממך יפה יפה, עם חיוך מפה לאוזן וזר פרחים בידיי, תפסיק להגיב בנושא זה , דעתך נשמעה , אין טעם להמשיך בזה

ולגבי ההערה על למה ללכת למסיבה שלנו אם יש את ארמין כמה ימים אחרי זה.
אני אתן דוגמא הכי פשוטה שיכולה להיות.
תחשוב שתפתח בשבוע הבא נושא על תוכנית הרדיו שלך ואני אכנס ואגיד
"למה לנו לשמוע את התוכנית שלך אם יש ASOT ביום חמישי? "

מקווה שהנקודה הובנה

יום נעים
Pillow One
תהיה מסיבת בת זונה וארמין יכול לקפוץץץץץץץץץץ
DjChook
שחר אתה באמת מתחיל להגזים.

תעשה טובה ספור עד 10 לפני שאתה מגיב
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Pillow One
תהיה מסיבת בת זונה וארמין יכול לקפוץץץץץץץץץץ

:haha: :stongue:
cluBBer
מת על הפוסטים של שחר
הם עושים לי את היום



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


נראה ליין אפ מדליק לגמרי
בהצלחה ושיבואו הרבה אנשים

THE_BLUE_DRAGON
שימשהו ימחק את כל התגובות המפגרות האלו בחייט!

יש מצב אני יגיע גם הפעם
ויומיים אחרי לארמין כמובן כאילו וואוווו...:)
Liran-A
quote:
Originally posted by Viperon
LineUP:

DJ PM Vs. DJ Robert Gitelman




פאק פאק פאק!!!!!!!!!!!
חייב לךהיות שםםם!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement