return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
מסיבה של בי יו (pg. 5)
View this Thread in Original format
Viperon
בא בטוח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ROBERTO
מייקוש תבוא עם מקל הקסמים של הארי פוטר...

אללה רואים את אילן...:פ


בהחלט רואים..למרות שזה לא יהיה כמו לראות אותי ביום חמישי...:D
-AP-
אני שם. כנראה מביא את יוראי אם לא יקראו לו לצבא עד אז :)
DJ Shultz
אלללללללללללה אנשים היום טירוווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף


אתם הולכים לקבל בראש טוב טוב
הצעה שלי תגיעו בשעה 10 כמו שצויין כבר!!!
אני פותח את הערב עם גרוב ..פראנץ' ופאנק האוס
סתם בשביל לחמם את העיניינים
:)
Liran-A
quote:
Originally posted by DJ Shultz
אלללללללללללה אנשים היום טירוווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף


אתם הולכים לקבל בראש טוב טוב
הצעה שלי תגיעו בשעה 10 כמו שצויין כבר!!!
אני פותח את הערב עם גרוב ..פראנץ' ופאנק האוס
סתם בשביל לחמם את העיניינים
:)


ווא ווא...
תכף אני גומר פה מהדיבורים האלה :)
DJ Shultz
פעם ראשונה שגבר אומר את זה ממשפט שלי
DjChook
שאולי סורי שאני לא בא :)

יש אילוצים
-AP-
הרגע חזרתי, ובמילה אחת: כיף!
נהנתי הכי הרבה מהסט של היידרויד וליקו, למרות שגם הסט של רוברט גיטלמן היה לא רע בחלקים מסויימים. אימורל מאנקיז פתחו בטראק מדהים (האבן אין מושן) וסיימו בטראק ממש טוב, אבל פה ושם באמצע איכזבו ושיעממו. אולי זה היה קשור בעובדה שהייתי קצת שפוך מת, ולא הכי אוהב הארד טראנס.
YoraY
אחחח כרגיל... כיף גדול אין לי כח לפרט בכלל היה קטלני
איתי וליקו דאגו לשים לנו את הרמיקס לפרי קורסטן ובאותה שניה החלטנו פה אחד - יורדים לרחבה לעשות בלאגן ואז גם איתי ירד מהעמדה להשתתף בחגיגה להפקה המטורפת הזאת אחחח איזה סיפוק ועוד בלהתחשב בעובדה שהייתי אמור להיות באבטשששששששששש!!!!!!

הסט של רוברט ופיאם היה סבבה... חלקים טובים חלקים קצת פחות... הכי אהבתי את הרמיקס לקטע של פלוטליחט - איקורז... משו יפייפה שבחיים לא שמעתי והיה תענוג לשמוע את זה..

הסט של אימורל ושולצי בומצי היה חעזעק הם פיצצו שם תרחבה בהרד טראנס אני אלכס בנתיים נשפכנו על הספות הפתיחה הייתה אחת המקוריות והמצחיקות - כמו שצריך (רמיקס משוגע לשירי פורים :P)


היה מצחיק פגשנו את יגאל,גיל,רוברטו,איתי,מארק(?) איזה אחד עתיק בפורום.. :)
ועוד פול אנשים טובים

בקיצר היה אחלה בחלה
Hydroid
ווווווווווואייי!

היה כיף ברמות היום אני חייב להגיד נהנתי רצחחחחחחח מהסט היה כיף לנגן היום והקהל בסטאר טראוולאר עשה לי תיוםםםםם!

:crazy: :crazy: :crazy:

DJMIKE
אכן אכן סטאר טרוולר פירק את המקום ידיים באוויר מטפסים על הקירות וכו' וכו'

היה סבבה לגמרי. קטעי וידאו, תמונות וטראקליסטים מאוחר יותר כשהכל יהיה מאורגן

פגשתי את יוראי, AP, רוברטו, איתי ו Blue Dragon

היה עוד מישהו מהפורום?!
ROBERTO
היה מעולה אנשים זהב...

כה מייקי היה אתה גלן הולמס שזה אילן המטורף עם החותמת של ארמין על ראשו ואת מארק פלדמן האיש והאגדה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement