|
מסיבה של בי יו (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
מייקוש תבוא עם מקל הקסמים של הארי פוטר...
אללה רואים את אילן...:פ |
בהחלט רואים..למרות שזה לא יהיה כמו לראות אותי ביום חמישי...:D |
|
|
| -AP- |
| אני שם. כנראה מביא את יוראי אם לא יקראו לו לצבא עד אז :) |
|
|
| DJ Shultz |
אלללללללללללה אנשים היום טירוווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אתם הולכים לקבל בראש טוב טוב
הצעה שלי תגיעו בשעה 10 כמו שצויין כבר!!!
אני פותח את הערב עם גרוב ..פראנץ' ופאנק האוס
סתם בשביל לחמם את העיניינים
:) |
|
|
| Liran-A |
| quote: | Originally posted by DJ Shultz
אלללללללללללה אנשים היום טירוווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אתם הולכים לקבל בראש טוב טוב
הצעה שלי תגיעו בשעה 10 כמו שצויין כבר!!!
אני פותח את הערב עם גרוב ..פראנץ' ופאנק האוס
סתם בשביל לחמם את העיניינים
:) |
ווא ווא...
תכף אני גומר פה מהדיבורים האלה :) |
|
|
| DJ Shultz |
| פעם ראשונה שגבר אומר את זה ממשפט שלי |
|
|
| DjChook |
שאולי סורי שאני לא בא :)
יש אילוצים |
|
|
| -AP- |
הרגע חזרתי, ובמילה אחת: כיף!
נהנתי הכי הרבה מהסט של היידרויד וליקו, למרות שגם הסט של רוברט גיטלמן היה לא רע בחלקים מסויימים. אימורל מאנקיז פתחו בטראק מדהים (האבן אין מושן) וסיימו בטראק ממש טוב, אבל פה ושם באמצע איכזבו ושיעממו. אולי זה היה קשור בעובדה שהייתי קצת שפוך מת, ולא הכי אוהב הארד טראנס. |
|
|
| YoraY |
אחחח כרגיל... כיף גדול אין לי כח לפרט בכלל היה קטלני
איתי וליקו דאגו לשים לנו את הרמיקס לפרי קורסטן ובאותה שניה החלטנו פה אחד - יורדים לרחבה לעשות בלאגן ואז גם איתי ירד מהעמדה להשתתף בחגיגה להפקה המטורפת הזאת אחחח איזה סיפוק ועוד בלהתחשב בעובדה שהייתי אמור להיות באבטשששששששששש!!!!!!
הסט של רוברט ופיאם היה סבבה... חלקים טובים חלקים קצת פחות... הכי אהבתי את הרמיקס לקטע של פלוטליחט - איקורז... משו יפייפה שבחיים לא שמעתי והיה תענוג לשמוע את זה..
הסט של אימורל ושולצי בומצי היה חעזעק הם פיצצו שם תרחבה בהרד טראנס אני אלכס בנתיים נשפכנו על הספות הפתיחה הייתה אחת המקוריות והמצחיקות - כמו שצריך (רמיקס משוגע לשירי פורים :P)
היה מצחיק פגשנו את יגאל,גיל,רוברטו,איתי,מארק(?) איזה אחד עתיק בפורום.. :)
ועוד פול אנשים טובים
בקיצר היה אחלה בחלה |
|
|
| Hydroid |
ווווווווווואייי!
היה כיף ברמות היום אני חייב להגיד נהנתי רצחחחחחחח מהסט היה כיף לנגן היום והקהל בסטאר טראוולאר עשה לי תיוםםםםם!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DJMIKE |
אכן אכן סטאר טרוולר פירק את המקום ידיים באוויר מטפסים על הקירות וכו' וכו'
היה סבבה לגמרי. קטעי וידאו, תמונות וטראקליסטים מאוחר יותר כשהכל יהיה מאורגן
פגשתי את יוראי, AP, רוברטו, איתי ו Blue Dragon
היה עוד מישהו מהפורום?! |
|
|
| ROBERTO |
היה מעולה אנשים זהב...
כה מייקי היה אתה גלן הולמס שזה אילן המטורף עם החותמת של ארמין על ראשו ואת מארק פלדמן האיש והאגדה... |
|
|
|
|