|
מסיבה של בי יו (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| אני לא שומר טינה, אם ארצה לבוא אני אגיע בשמחה. הם גרשו אותי מהפורום שלהם כי צחקתי על הממשק הישן של "טראנס אדיקט". נשמע מוזר וטיפשי נכון? זה מה שקרה. חבל שהם לא יודעים שאני חבר פה בפורום כבר שנים. |
|
|
| DJ Shultz |
עזוב אותך שטויות אחי
בלי קשר למסיבה שכמו שאמרת שאם תרצה תבוא...
אני אברר לך על זה אחי ותחזור לפורום כמו גדול אל תדאג
פשוט תכנס רק לפורום קלאב אחי
ראיתי אותך שם בפורום מקשקשים וכאלו אחי
עזוב אחי זה לא המקום שלך:) |
|
|
| uzi |
| אל תדאג. אני רשום שם שוב. שיהיה לך לילה טוב. :) |
|
|
| YoraY |
חהחהה איזה בעסה אני כנראה לא אהיה למה זה נופל על השבוע בצבא שלי למרות שאני מתכוון לעשות מאמצים על מנת לצאת לאיזה אפטר....
המסיבה הראשונה הקודמת של פורום בי יו הייתה בת זונה מוזיקה לפניםהייתי שם עם גיל וזה...
תאמינו לי לא שווה לפספס את ההפקות שלהם..
וואלה מה עוד אפשר לבקש יש פה 3 שמות גדולים מהצנה בארץ ובעולם..
זה רק לבוא ולהנות.. :)
אחלה בי וי! תמשיכו ואני יעדכן אתכם כבר בקשר אלי |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי אני צריך לקום יום אחרי ב-8 אז בטח אני ידפוק ברז באיזה 3 וחצי ככה כדי לישון כמה שעות
אני בא עם מארק שלא יוצא מהבית אם אין איזה מסיבה טובה (לא יצא נדמה לי מאז מרקוס בדום!) |
|
|
| Hydroid |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי אני צריך לקום יום אחרי ב-8 אז בטח אני ידפוק ברז באיזה 3 וחצי ככה כדי לישון כמה שעות
אני בא עם מארק שלא יוצא מהבית אם אין איזה מסיבה טובה (לא יצא נדמה לי מאז מרקוס בדום!) |
אלללללללללה
Galen Holmes
;) ;)
הגעתי למסקנה שזה השם של ההרכב שלך עם גלן בהר (פאסיבה , אווה מיאה...)
סתם לא קשור חחחח קיצר יהיה חזק אללה בלאגן בלאגן :D :D |
|
|
| DJMIKE |
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!
אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?
ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!
אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?
ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה |
לא יודע לגבי אני צריך לסדר מחר תביטוח של האוטו סרטים עם זה..
נראה כבר מחר =]
אהבתי תחתימה שלך. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!
אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?
ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה |
|
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!
אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?
ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה |
אני+2חברים
בנות יהיה??
הרגע חזרתי מהאזור שם....נסעתייי לאכוללל..... |
|
|
| ROBERTO |
מייקוש תבוא עם מקל הקסמים של הארי פוטר...
אללה רואים את אילן...:פ |
|
|
| YoraY |
| יש מצב שאני בא!!! דחו תאבטש לאי אפשר לדעת מתי זה יכול להיות עוד היום... |
|
|
|
|