return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
מסיבה של בי יו (pg. 4)
View this Thread in Original format
uzi
אני לא שומר טינה, אם ארצה לבוא אני אגיע בשמחה. הם גרשו אותי מהפורום שלהם כי צחקתי על הממשק הישן של "טראנס אדיקט". נשמע מוזר וטיפשי נכון? זה מה שקרה. חבל שהם לא יודעים שאני חבר פה בפורום כבר שנים.
DJ Shultz
עזוב אותך שטויות אחי
בלי קשר למסיבה שכמו שאמרת שאם תרצה תבוא...

אני אברר לך על זה אחי ותחזור לפורום כמו גדול אל תדאג
פשוט תכנס רק לפורום קלאב אחי
ראיתי אותך שם בפורום מקשקשים וכאלו אחי
עזוב אחי זה לא המקום שלך:)
uzi
אל תדאג. אני רשום שם שוב. שיהיה לך לילה טוב. :)
YoraY
חהחהה איזה בעסה אני כנראה לא אהיה למה זה נופל על השבוע בצבא שלי למרות שאני מתכוון לעשות מאמצים על מנת לצאת לאיזה אפטר....



המסיבה הראשונה הקודמת של פורום בי יו הייתה בת זונה מוזיקה לפניםהייתי שם עם גיל וזה...

תאמינו לי לא שווה לפספס את ההפקות שלהם..
וואלה מה עוד אפשר לבקש יש פה 3 שמות גדולים מהצנה בארץ ובעולם..
זה רק לבוא ולהנות.. :)



אחלה בי וי! תמשיכו ואני יעדכן אתכם כבר בקשר אלי
Glenn-Holmes
אוקיי אני צריך לקום יום אחרי ב-8 אז בטח אני ידפוק ברז באיזה 3 וחצי ככה כדי לישון כמה שעות
אני בא עם מארק שלא יוצא מהבית אם אין איזה מסיבה טובה (לא יצא נדמה לי מאז מרקוס בדום!)
Hydroid
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי אני צריך לקום יום אחרי ב-8 אז בטח אני ידפוק ברז באיזה 3 וחצי ככה כדי לישון כמה שעות
אני בא עם מארק שלא יוצא מהבית אם אין איזה מסיבה טובה (לא יצא נדמה לי מאז מרקוס בדום!)



אלללללללללה

Galen Holmes

;) ;)

הגעתי למסקנה שזה השם של ההרכב שלך עם גלן בהר (פאסיבה , אווה מיאה...)

סתם לא קשור חחחח קיצר יהיה חזק אללה בלאגן בלאגן :D :D
DJMIKE
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!

אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?

ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DJMIKE
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!

אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?

ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה

לא יודע לגבי אני צריך לסדר מחר תביטוח של האוטו סרטים עם זה..
נראה כבר מחר =]

אהבתי תחתימה שלך.
DvJ
quote:
Originally posted by DJMIKE
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!

אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?

ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה
DvJ
quote:
Originally posted by DJMIKE
אוקיי בהתחשב בכך שכבר אחרי 12, המסיבה היום!

אז את מי רואים בסוף? ואיך אני מזהה אותכם?

ד"א פתיחת שערים באמת בעשר, לא תחקנו. 8 שעות רצופות של מוזיקה טובה



אני+2חברים
בנות יהיה??

הרגע חזרתי מהאזור שם....נסעתייי לאכוללל.....

ROBERTO
מייקוש תבוא עם מקל הקסמים של הארי פוטר...

אללה רואים את אילן...:פ
YoraY
יש מצב שאני בא!!! דחו תאבטש לאי אפשר לדעת מתי זה יכול להיות עוד היום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement