return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
מסיבה של בי יו (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ Shultz
אהלן לכולם הודעה ראשונה שלי פה!:)

קודם כל כמו שכבר אמרו פה כמה אנשים בקשר למסיבה
המסיבה היא לקידום הטראנס בישראל...לצערי ואני מאמין שגם לצערכם הסצינה הזאת לא ממש קיימת בישראל..במועדונים הכוונה!
אנחנו מנסים ליצור משהו ייחודי וקטן לא מסחרי...שנוכל מדי פעם לצאת ולהנות בלי פוזות! לא מחפשים בנות לא מחפשים כסף לא כלום רק לבוא לשמוע מוזיקה טובה ולהנות קצת
אומנם מדי פעם מביאים מישהו לפה..כמו שאמרו לדוגמא ארמין ואן ביורן שיגיע יומיים אחרי המסיבה שלנו לאומן 17 בת"א
קודם כל בתגובה בנושא הזה לשחר..שאין לי מושג מי אתה ולמה אתה כל כך עצבני אחי ולמה יש בך כזאת שנאה ..אבל זה עיניינך..
אין לנו "תחרות" עם המסיבה של ארמין כי אנחנו בטח לא יכולים להתמודד איתם מבחינת כמות קהל ואיכות מקום וסאונד והלאה והלאה...אין לנו תחרות עם אף אחד..פשוט אנחנו רוצים ליצור משהו גם משהו משלנו...
אז יש ארמין אחרי יומיים...אין סיבה שלא ללכת גם לארמין וגם לשלנו...

ודבר שני שעוד מהמסיבה הראשונה שלנו אתה בא וקטלת את המסיבה עוד לפני שהיא קמה בכלל..ככה שבטח לא הופתעתי שקטלת את המסיבה אחרי..
בן אדם כמוך שיש לו אהבה למוזיקה הזאת וסתם קוטל מסיבה שהיא די נדירה במדינה שלנו..כי פשוט לא קיימות הרבה מסיבות כאלו..פה ושם יש יציאות
בקיצור בן אדם כמוך שבא וקוטל סתם לפני ואחרי..זה רק ממניעים אישיים לדעתי..לא יודע אבל למה...ואת האמת? לא כל כך מעניין אותי למה..
פשוט אני בא בצורה יפה ..כי ככה אני אני לא בא לריב עם אף אחד..ומסנה להסביר לך אחי שאין סיבה שתקטול סתם מסיבות כאלו שאחרי הכל אולי אולי אולי יכול גם להעיר לך פנים בעתיד..שאולי גם בזכותנו תתפתח פה סצינה מסויימת וגם לדי גי'ים כמוך וכמוני יהיה הרבה עובדה ונוכל לנגן מה שאנחנו אוהבים במקום לשבת בבית..ולחכות לעבור לאמסטרדם\גרמניה\וואט אבר ..בשביל לפתח קריירה מסויימת..כמה שזה נשמע דמיוני ומגוכך אולי..אבל בכל זאת אני יוכל להגיד עוד כמה שנים שניסיתי לפחות ועשיתי מה שאני יכול..

תחשוב על זה טיפה..אולי קצת תתרכך עם הדעות והתגובות שלך..
וגם אף אחד לא הכריח אותך לבוא למסיבה את האמת
אבל אם תבוא אני אומר לך מילה אישית..שאני יעשה לך באמת כבוד ולא יריב איתך כי אין על מה בסך הכל..ואתה יכול לשאול את יוראי ואת גיר -בלו דראגון מהפורום הזה שהם באו וישבתי איתם וצחקתי איתם והיה כיף והם לא הרגישו לא רצויים או משהו..במיוחד יוראי שלא היה לי מושג מי הוא דקה לפני שהוא בא..גיל זה לא חוכמה אני מכיר אותו שנים חח


בכל מקרה אני באמת מקווה שהפורום שלכם יראה קצת נוכחות במסיבה הקרובה..כי באמת שמה שחשוב לי חשוב לכם אני חושב!


ועוד משהו שחר..למרות שבמקרים שונים ואחרים שאני רואה פה בפורום הזה ..אני באמת מקווה שלא תתחיל גם מההודעה הזאת להתעצבן ולריב כי באמת שאין פה שום נימה של ציניות או כעס או משהו...

יום טוב לכולם!!!
DjChook
שאולי יא מעפן
מגיע לפורום שלי ואפילו לא נותן כבוד

סתם אחי, אני באמת מקווה להגיע למסיבה
(ואם אתה מסטול, אז זה חן)
DvJ
נירא לי אני יבוא פעם שעברה היה דווקא לא רע.....
אבל משהו אחד חייבים להסביר לי

למה איתי פותח עוד פעם ???
ולא הכנסתם אותו באמצע??
DJMIKE
אל תדאג, הפעם יהיה לאיתי את זמן האפליפט שלו, צפה להרבה חומרים חדשים ומסתוריים :)

quote:
Originally posted by DvJ
נירא לי אני יבוא פעם שעברה היה דווקא לא רע.....
אבל משהו אחד חייבים להסביר לי

למה איתי פותח עוד פעם ???
ולא הכנסתם אותו באמצע??
Glenn-Holmes
קודם כל גם אני חושב שאיתי ראוי למיקום אחר

ושוב הפעם אני מאמין שאני יגיע ויסחוב איתי עוד נציג ואוהב של המוזיקה הנפלאה הזו

מעט מדי פרוגרסיב לצערי כך נראה שוב אבל בסה"כ באמת כל הכבוד על הפקה נוספת!
DJ Shultz
חן?!
חן הראל?!


ולגבי מיקומו של איתי בערב
לדעתי? אתם טועים
לדעתי לדי ג'יים שפותחים את הערב יש תפקיד מאוד מאוד חשוב

ואיתי הפעם ינגן מה שהוא אוהב ככה שאין לכם מה לדאוג:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Shultz
חן?!
חן הראל?!


ולגבי מיקומו של איתי בערב
לדעתי? אתם טועים
לדעתי לדי ג'יים שפותחים את הערב יש תפקיד מאוד מאוד חשוב

ואיתי הפעם ינגן מה שהוא אוהב ככה שאין לכם מה לדאוג:)


איתי ינגן משהוא אוהב = אילן ישמע פחות פרוגרסיב...

ולגבי די גיים שפותחים תערב - תפקיד חשוב ביותר אבל אני חושב ומאמין שהמקום של איתי הוא אחרי הדי גיי שפותח

ועם כל זה זוהי רק ביקורת בונה

המטרה שלי היא להגיע ולחוות בנס הזה של אנשים עם אהבה למוזיקה שפשוט עושים מסיבה

כל הכבוד לכם!
DjChook
כן שאולי =]
-AP-
אגב, אני אולי קצת עיוור, אבל לא ראיתי את המחיר כניסה. מה הוא?
DJMIKE
50 ש"ח

uzi
נשמעת לי מסיבה ממש נחמדה. חבל ש:
1) ארמין יגנוב להם את ההצגה אחרי יומיים.
2) הם מחקו אותי מהפורום. :D
שיהיה להם בהצלחה.
DJ Shultz
באמת ראיתי שמחקו אותך אם משהו כזה
למה זה קרה אחי?
לא יודע למה
פשוט ראיתי את השם שלך מחוק...

שמע אני יברר אחי אני בלי נדר יחזיר אותך
פשוט עשית טעות ולא הבנת את הפורום והסתובבת במקומות לא טובים בפורום חחח
כנס רק לפורום קלאב!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement