|
לאלה שמרעננה
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
טוב אז ככה שמעתי מחברים ומאנשים שיש מקום ברעננה שקוראים לו קאמסוטרה
אמרו לי שזה כמו השאנטי בר או כמו הטאג' מהל
אז ככה מה שאני רוצה לדעת זה
1. אם זה טוב???
2. איפה זה???
3.אם זה טוב???
4.איפה זה???
:stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז ככה שמעתי מחברים ומאנשים שיש מקום ברעננה שקוראים לו קאמסוטרה
אמרו לי שזה כמו השאנטי בר או כמו הטאג' מהל
אז ככה מה שאני רוצה לדעת זה
1. אם זה טוב???
2. איפה זה???
3.אם זה טוב???
4.איפה זה???
:stongue: |
זה שם את השאנטי בר בכיס הקטן
זה אחלה של מקום - אנחנו מסתובבים שם המון ואני מכיר את הבעלים
עכשיו הגדילו אותו ושיפצו אותו והוא נהייה עוד יותר אחלה
הוא כמו הסומסרא בהרצליה רק יותר טוב לדעתי...
בתפריט שלהם יש להם טיפים לזיון אולטמטיבי ובכלל זה אחלה מקום עם אווירה סבבה והאוכל והשתייה שלהם גם אחלה
המוסיקה מעורבת - אפילו טראנסים עם רוק והכל וממש מתאים למקום...
זה באזור התעשייה - אתה ממשיך בכביש של נרגילה וממשיך עוד ישר - אתה רואה את הקניון מצד שמאל ואתה ממשיך ישר ועובר גם אותו עד שהכביש מתעקל שמאלה - אתה ממשיך איתו שמאלה וישר חונה ...
יש כזאת חנות דגים שכתוב עלייה בשלט בירוק מצד ימין של הכביש והקאמא סטרא זה מקום אחד אחריה - זה נראה כמו כניסה למוסך כזה - אבל שתגיע פנימה תבין :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה
זה באזור התעשייה - אתה ממשיך בכביש של נרגילה וממשיך עוד ישר - אתה רואה את הקניון מצד שמאל ואתה ממשיך ישר ועובר גם אותו עד שהכביש מתעקל שמאלה - אתה ממשיך איתו שמאלה וישר חונה ...
יש כזאת חנות דגים שכתוב עלייה בשלט בירוק מצד ימין של הכביש והקאמא סטרא זה מקום אחד אחריה - זה נראה כמו כניסה למוסך כזה - אבל שתגיע פנימה תבין
:) |
יו כמה זמן לא הייתי
לא הייתי באיזור הזה...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יו כמה זמן לא הייתי
לא הייתי באיזור הזה...... |
תאמין לי שאתה לא מפסיד הרבה
אני גם לא הייתי באיזור הזה מלא זמן בגלל שמת שם
אין מה לעשות בכלל!!!
כל שבוע אני בפיתוח למה אין מה לעשות חוץ מזה
אבל השבוע נוסעים לדיסקוטק בתל אביב... זה חידוש |
|
|
| DJ-Energy |
סעמק יא זונות אתם כבר יכולים לנסוע למקומות
אני רק בן 14 כושיליאמו רק לחשוב כמה זמן יקח לי לנהוג
:(
לא נורא לי יש מטרוק גם חביב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תאמין לי שאתה לא מפסיד הרבה
אני גם לא הייתי באיזור הזה מלא זמן בגלל שמת שם
אין מה לעשות בכלל!!!
|
אין מה לעשות רעננה עיר מתה ...
אבל לך לקאמא-סוטרא אחי
אחלה מקום
רק מקפידים שם על 18 + אז ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
סעמק יא זונות אתם כבר יכולים לנסוע למקומות
אני רק בן 14 כושיליאמו רק לחשוב כמה זמן יקח לי לנהוג
:(
לא נורא לי יש מטרוק גם חביב |
למה נראה לי שנאי יכול לנהוג!?!?
אני מתחיל ללמוד עוד חודשיים שלושה ככה
לחבר שלי יש רשיון... רק לחבר אחד
וזה מסריח למה 20 חברה על מכונית אחת לא הולך
שאני יהיה ב יב זה יהיה קלאסה של החיים
כולם עם רשיון... כולל אני ... מקווה |
|
|
| eXeTik |
| אני וגיא נבדוק את זה היום... |
|
|
| arik |
חחחחח
זה מוזר אני גר ברעננה ואף פעם לא הייתי שם
אבל אם לאקי אומר שזה מקום כזה טוב אז אני מאמין לו |
|
|
| DjNumShum |
לא הייתי במקום הזה שאתם מדברים עליו, אבל הייתי גם בסמסרא וגם בשאנטי ואני הרבה יותר נהנה בשאנטי, נכון המקום לא נראה משהו אבל יש שם אחלה של אנשים ואחלה של אווירה
בפעמים הלא רבות שהייתי בסמסרא היו שם אנשים ממש חרא וגם האוכל שם מגעיל לאללה ויקר מידי! |
|
|
| luckystrike |
גם הפפאיה ברעננה זה אחלה מקום :)
גם שם 18 + אבל יש אווירה , יש נרגילות ומחירים סבירים
:) |
|
|
| DjChook |
אחים שליייי
היום הייתי בלשכת הרישוי
והוצאתי טופס ללמוד, ובקשה לרשיון
איזה כייףףף
עשו לי בדיקות, איזה רופאה רוסיה בת זונה
אבל בסוף הכללל טוב |
|
|
|
|