|
לאלה שמרעננה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחים שליייי
היום הייתי בלשכת הרישוי
והוצאתי טופס ללמוד, ובקשה לרשיון
איזה כייףףף
עשו לי בדיקות, איזה רופאה רוסיה בת זונה
אבל בסוף הכללל טוב |
מזל טוב אחי
שיהיה בהצלחה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחים שליייי
היום הייתי בלשכת הרישוי
והוצאתי טופס ללמוד, ובקשה לרשיון
איזה כייףףף
עשו לי בדיקות, איזה רופאה רוסיה בת זונה
אבל בסוף הכללל טוב |
יענו טופס ירוק... בהצלחה גבר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
בהצלחה אחי
זה ממש כיף
טוב אז בואו נחזור לנושא העיקרי שלנו
איזה מקום הכי טוב לפי דעתכם באזור השרון??? |
|
|
| yahel222 |
איזה באסה זה שאין רשיון...........
כבר שכחתי איך זה
כבר שנתיים אני עם רשיון כל יא עם אופנוע וכל יב עם אוטו
מזה אין פה לאף אחד מרעננה מיול אהה יא מליינים
אהה וסמסרה מקום סתם לא משהו מיוחד וגם תמיד יש שם תור
שאנטי בר נחמד
אבל המקום הכי פצצה שהייתי בו לנרגילות זה חושאת דיוואן
זה ביפו ליד המסעדה של איציק הגדול אם מישהו מכיר
וזה שייך בעקרון לערבים (לא כדאי ללכת במצב של היום...)
ויש שם נרגילות שלא תעשנו גם עוד 1000 שנה משהו פצצצה |
|
|
| eXeTik |
הרגע חזרנו מסוטרה... מקום ממש נחמד- באמת על רמה.
אז נכון... יש תור, אבל תעשו טובה... נרשמים- הולכים לאיזה חצי שעה- שעה ככה חוזרים ונכנסים...
הנרגילות פצצה (החלפת ראש זה תוספת של כולה 2 שקל)
האנשים בכיף (במיוחד כמה מלצריות שם :))
האוכל חבל על הזמן...
האלכוהול גם ברמה
והמחירים סבירים ביותר
בקיצר- מצאנו מקום חדש :D
העיקר איזה קטעים... פעם ראשונה שגיא נסע לשם הוא טעה בדרך והגיע לאיזה בסיס סגור או משהו שנראה כמו בית זונות
בקיצר- רציתי שהוא יראה לי
אז נסענו לשם היום, פתאום כשאנחנו יוצאים תופסת אותנו משטרה... מסמנת לנו לעצור
גיא נלחץ כזה למה גם ביום ה-ר-א-ש-ו-ן שהוא יכל לנהוג לבד (שזה בערך לפני חודש) עצרו אותו... קטעים :stongue:
בקיצר... מסמנים לנו כזה לעצור... בדקו רשיונות וזה, בדקו גם את התעודות זהות שלנו, שאלו מאיפה אנחנו ולאן אנחנו נוסעים וכל זה
בקיצר- נראה לי מצאנו איזה בסיס שלא היינו אמורים למצוא :) |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by yahel222
איזה באסה זה שאין רשיון...........
כבר שכחתי איך זה
כבר שנתיים אני עם רשיון כל יא עם אופנוע וכל יב עם אוטו
מזה אין פה לאף אחד מרעננה מיול אהה יא מליינים
אהה וסמסרה מקום סתם לא משהו מיוחד וגם תמיד יש שם תור
שאנטי בר נחמד
אבל המקום הכי פצצה שהייתי בו לנרגילות זה חושאת דיוואן
זה ביפו ליד המסעדה של איציק הגדול אם מישהו מכיר
וזה שייך בעקרון לערבים (לא כדאי ללכת במצב של היום...)
ויש שם נרגילות שלא תעשנו גם עוד 1000 שנה משהו פצצצה |
הייתי שם לפני ארבע שנים בערך (אני ביא) אז זה אומר שבאים לשם ילדים קטנים וחוץ מזה מי יתקרב ליפו היום ?
בקשר לרשיון אני גם מוציא טופס השבוע, איך אני מת כבר ללמוד !!! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב אז ככה מקום באמת פצצה
יצאנו משם 3 שבעים ואחד מסטול
:stongue:
אבל מה איך שאני מתעורר בבוקר אני מגלה שנעלמה לי תעודת הזהות ולא רק זה אלא גם הרשיון בתוכה וגם כרטיס האשראי בתוכה
בא לי לרצוחחחחחחחח מישהוווווווווווווווווווווו:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
איזה באסה זה שאין רשיון...........
כבר שכחתי איך זה
כבר שנתיים אני עם רשיון כל יא עם אופנוע וכל יב עם אוטו
מזה אין פה לאף אחד מרעננה מיול אהה יא מליינים
|
אין לך מושג כמה מיולים יש פה...
למרות שעכשיו ריינג'רים זה יותר באופנה
יש לי שני ילדים בכיתה עם רינג'ר ועוד אחד עם אופנוע...
אבל שמע... זה לא שווה את הכסף
40,000 שקל על חרא של דבר...
יש לי כבר חבר עם רשיון מהיום הראשון של הלימודים... והוא בשכבהב שלי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין לך מושג כמה מיולים יש פה...
למרות שעכשיו ריינג'רים זה יותר באופנה
יש לי שני ילדים בכיתה עם רינג'ר ועוד אחד עם אופנוע...
אבל שמע... זה לא שווה את הכסף
40,000 שקל על חרא של דבר...
יש לי כבר חבר עם רשיון מהיום הראשון של הלימודים... והוא בשכבהב שלי |
אחי באמת חבל על הכסף
אולי מישהו רוצה סיבוב על ה-
BMW שלי???
או אולי על ה
GOLF
שלי??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחי באמת חבל על הכסף
אולי מישהו רוצה סיבוב על ה-
BMW שלי???
או אולי על ה
GOLF
שלי??? |
יאללה אחי תן סיבוב...
מי שפה מרעננה...
מכירים נהג מונית בשם צוקי?? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי הייתי נותן לך סיבוב אבל אני לא יכול להגיע אליך עכשיו כי אין נאבד לי הרשיון
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
באסה...
לך תוציא חדש מחר... |
|
|
|
|