return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
לאלה שמרעננה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אחים שליייי

היום הייתי בלשכת הרישוי

והוצאתי טופס ללמוד, ובקשה לרשיון

איזה כייףףף

עשו לי בדיקות, איזה רופאה רוסיה בת זונה

אבל בסוף הכללל טוב


מזל טוב אחי
שיהיה בהצלחה
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
אחים שליייי

היום הייתי בלשכת הרישוי

והוצאתי טופס ללמוד, ובקשה לרשיון

איזה כייףףף

עשו לי בדיקות, איזה רופאה רוסיה בת זונה

אבל בסוף הכללל טוב


יענו טופס ירוק... בהצלחה גבר
NeMeSiS1234
בהצלחה אחי
זה ממש כיף

טוב אז בואו נחזור לנושא העיקרי שלנו
איזה מקום הכי טוב לפי דעתכם באזור השרון???
yahel222
איזה באסה זה שאין רשיון...........
כבר שכחתי איך זה
כבר שנתיים אני עם רשיון כל יא עם אופנוע וכל יב עם אוטו
מזה אין פה לאף אחד מרעננה מיול אהה יא מליינים

אהה וסמסרה מקום סתם לא משהו מיוחד וגם תמיד יש שם תור
שאנטי בר נחמד
אבל המקום הכי פצצה שהייתי בו לנרגילות זה חושאת דיוואן
זה ביפו ליד המסעדה של איציק הגדול אם מישהו מכיר
וזה שייך בעקרון לערבים (לא כדאי ללכת במצב של היום...)
ויש שם נרגילות שלא תעשנו גם עוד 1000 שנה משהו פצצצה
eXeTik
הרגע חזרנו מסוטרה... מקום ממש נחמד- באמת על רמה.
אז נכון... יש תור, אבל תעשו טובה... נרשמים- הולכים לאיזה חצי שעה- שעה ככה חוזרים ונכנסים...
הנרגילות פצצה (החלפת ראש זה תוספת של כולה 2 שקל)
האנשים בכיף (במיוחד כמה מלצריות שם :))
האוכל חבל על הזמן...
האלכוהול גם ברמה
והמחירים סבירים ביותר

בקיצר- מצאנו מקום חדש :D

העיקר איזה קטעים... פעם ראשונה שגיא נסע לשם הוא טעה בדרך והגיע לאיזה בסיס סגור או משהו שנראה כמו בית זונות
בקיצר- רציתי שהוא יראה לי
אז נסענו לשם היום, פתאום כשאנחנו יוצאים תופסת אותנו משטרה... מסמנת לנו לעצור
גיא נלחץ כזה למה גם ביום ה-ר-א-ש-ו-ן שהוא יכל לנהוג לבד (שזה בערך לפני חודש) עצרו אותו... קטעים :stongue:
בקיצר... מסמנים לנו כזה לעצור... בדקו רשיונות וזה, בדקו גם את התעודות זהות שלנו, שאלו מאיפה אנחנו ולאן אנחנו נוסעים וכל זה

בקיצר- נראה לי מצאנו איזה בסיס שלא היינו אמורים למצוא :)
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by yahel222
איזה באסה זה שאין רשיון...........
כבר שכחתי איך זה
כבר שנתיים אני עם רשיון כל יא עם אופנוע וכל יב עם אוטו
מזה אין פה לאף אחד מרעננה מיול אהה יא מליינים

אהה וסמסרה מקום סתם לא משהו מיוחד וגם תמיד יש שם תור
שאנטי בר נחמד
אבל המקום הכי פצצה שהייתי בו לנרגילות זה חושאת דיוואן
זה ביפו ליד המסעדה של איציק הגדול אם מישהו מכיר
וזה שייך בעקרון לערבים (לא כדאי ללכת במצב של היום...)
ויש שם נרגילות שלא תעשנו גם עוד 1000 שנה משהו פצצצה


הייתי שם לפני ארבע שנים בערך (אני ביא) אז זה אומר שבאים לשם ילדים קטנים וחוץ מזה מי יתקרב ליפו היום ?

בקשר לרשיון אני גם מוציא טופס השבוע, איך אני מת כבר ללמוד !!!
NeMeSiS1234
טוב אז ככה מקום באמת פצצה
יצאנו משם 3 שבעים ואחד מסטול
:stongue:
אבל מה איך שאני מתעורר בבוקר אני מגלה שנעלמה לי תעודת הזהות ולא רק זה אלא גם הרשיון בתוכה וגם כרטיס האשראי בתוכה
בא לי לרצוחחחחחחחח מישהוווווווווווווווווווווו:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
איזה באסה זה שאין רשיון...........
כבר שכחתי איך זה
כבר שנתיים אני עם רשיון כל יא עם אופנוע וכל יב עם אוטו
מזה אין פה לאף אחד מרעננה מיול אהה יא מליינים


אין לך מושג כמה מיולים יש פה...
למרות שעכשיו ריינג'רים זה יותר באופנה
יש לי שני ילדים בכיתה עם רינג'ר ועוד אחד עם אופנוע...
אבל שמע... זה לא שווה את הכסף
40,000 שקל על חרא של דבר...
יש לי כבר חבר עם רשיון מהיום הראשון של הלימודים... והוא בשכבהב שלי
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אין לך מושג כמה מיולים יש פה...
למרות שעכשיו ריינג'רים זה יותר באופנה
יש לי שני ילדים בכיתה עם רינג'ר ועוד אחד עם אופנוע...
אבל שמע... זה לא שווה את הכסף
40,000 שקל על חרא של דבר...
יש לי כבר חבר עם רשיון מהיום הראשון של הלימודים... והוא בשכבהב שלי

אחי באמת חבל על הכסף
אולי מישהו רוצה סיבוב על ה-
BMW שלי???
או אולי על ה
GOLF
שלי???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אחי באמת חבל על הכסף
אולי מישהו רוצה סיבוב על ה-
BMW שלי???
או אולי על ה
GOLF
שלי???


יאללה אחי תן סיבוב...
מי שפה מרעננה...
מכירים נהג מונית בשם צוקי??

NeMeSiS1234
אחי הייתי נותן לך סיבוב אבל אני לא יכול להגיע אליך עכשיו כי אין נאבד לי הרשיון
:whip: :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
באסה...
לך תוציא חדש מחר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement